5 Ocak 2016 Salı

Mim Başlatıyorum

Geçen yıl tanıştığım mim etkinliklerini büyük bir ilgiyle takip ediyorum. Mimlerle blogger dostlarımızı daha iyi tanıdığımızı düşünüyorum. Bu nedenle bir mim de ben başlatmak istedim. Bu sayede bloglarımızın daha çok insan tarafından tanınacağını düşünüyorum .Lafı uzatmadan hemen sorulara geçelim
1- En sevdiğiniz blog hangisi?
2- Bu bloğu nasıl keşfettiniz?
3- Blogda dikkatinizi çeken ilk şey ne oldu?
4- Blogda en beğendiğiniz yayın hangisi?
5-Blogda en beğenmediğiniz şey nedir
6- Blogla ilgili bir tavsiyede bulunmak isteseniz bu ne olurdu?
7-  tavsiye edebileceğiniz bloglar hangileri?

 Soruları herkesin yorumlaması beni çok mutlu eder. ve mimi yapmak isteyen herkesi davet ediyorum. Ancak yine de bir kaç arkadaşımı mimleyeceğim çünkü" yapmak isteyen yapsın" denilince  kimse üstüne almıyor ve katılım pek olmuyor . Bu yüzden kimsenin bana kırılmasını istemem, bu beni çok üzer .Bu mimde amaçlanan bloggerlerin dayanışmasıdır, sevgilerimle

1- En sevdiğim blog  olarak sevgili Nahide Zerayak'ın Renkli Pasta Sepeti isimli birbirinden nefis yemeklere yer verdiği  bloğu  favorilerimin başında geliyor.
2- Renkli Pasta Sepeti'ni Nahide Hanım'ın beni eklemesiyle keşfettim. Ve bana çok uğurlu geldi.
3-Blogda dikkatimi çeken ilk şey pespembe içimi saran renkteki logosu oldu.
4- Blogda en beğendiğim yayınTık tık
5-Blogda en beğenmediğim kısım yorumlardaki smileyler 
6- Bazen yorum yazarken sıkıntı yaşıyorum. Bunu ile ilgili bir çözüm getirilebilir mi ?
7- Tavsiye edebileceğim bloglar aynı zamanda mimlediğim blogger arkadaşlarım , hepsine sevgilerimi gönderiyorum.

44 yorum:

  1. Hiii mim için çok teşekkürlerr beni de unutmamışsınn^^ fırsat bulduğumda yapacağım ocak ayı benim sınav ayım da :(

    YanıtlaSil
  2. 1 ve 7yi yanıtlayamadım şu an zira hangisini söylesem diğerine haksızlık olacağını düşündüm :) Gerçi etiketlenmemişim ama diiğerlerini şuraya yanıtlayayım,

    2) Bir "Neden Evlenmedim" yazımdaki aşırı şeker yorumunuzla keşfettim sizi. İyi ki de etmişim :)

    3) Bir ana okulu öğretmeninin o koca kalbi blogda beni ilk karşılayan şeydi o dikkatimi çekmişti ilk :)

    4) Bir Resim, Bir Hayat... Bir öğretmenin nasıl olması gerektiğini ve neleri değiştirebileceğinin en güzel hali :)

    5-6) Ama yok ki bir şey :) Bence gayet güzel her şey :) Nice uzun yıllarınız olsun Blogger'da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , beni çok mutlu ettiniz ;)))
      Sizi etiketlemedim ama siz de hep benimlesiniz sevgilerimle

      Sil
  3. Beni de mimlemişsin:)teşekkürler ama birinci soruyu yapmak biraz zor:(neden dersen sevdiğim arkadaşlar arasında birisini seçmek, diğerleri kırılır mı acaba? Neyse olmazsa ben de birinci soruya bu söylediğimi yazarım:))))Renkli Pasta Sepeti'ni şu anda öğrenmiş oldum merakla tıklayacağıma emin olabilirsin:) sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birinci soruya istediğinizi yazabilirsiniz ;))) ya da öne çıkmasını istediğiniz bir bloğun ismi de olabilir . Cevaplarınızı merakla bekliyorum sevgiyle

      Sil
  4. Kısa zaman içerisinde bloğum üzerinden sorularınızın cevaplarını yazacağımdan şüpheniz olmasın.

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir mim olmuş:::)Ana sınıfı öğretmeni olduğunu yeni öğrendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mim görevine katılırsanız beni çok mutlu edersiniz , sevgiyle ;))

      Sil
  6. Mim çok farklı ve güzel olmuş. 1. sorunun yanıtının Renkli Pasta Sepeti olması beni çok mutlu etti. Çok teşekkür ederim... Yorumda neden sıkıntı var acaba merak ettim. Ben yanıt yazarken bu sorunu hiç fark etmemiştim. Değerlendireceğim bu durumu.Çok teşekkür ederim..
    ben mimi yazarken beni sıkı şekilde zorlayacak isimler var.. bakalım bu mimin yanıtı nasıl olacak..:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herzaman da belirttiğim gibi sizinle tanışmam benim için bir dönüm noktasıdır. Size karşı gönülden bir bağ hissediyorum . Cevaplarınızı merakla bekliyorum , sevgilerimle ;)))

      Sil
  7. Beni de düşünmenize o kadar mutlu oldum ki anlatamam.Cok tesekkur ederim.İlk firsatta yanitlayacagim insallah.Sevgiyle kalın ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekliyorum, bekliyorum, bekliyorum , merakla bekliyorum ;)))

      Sil
  8. Kendimi görünce biraz şaşırdım ve sevindim..En kısa zamanda hem bloglar arası bu mim olayını anlatan hem de sorularınıza yanıt vereceğim bir yazı yazağım teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevinmeniz hoşuma gitti , cevaplarınızı büyük bir keyifle okuyacağım

      Sil
  9. Benim mim yanıtımda pek farklı olmayacak aslında:)) ve en kısa zamanda yapacağım. Yılın ilk mimi ve ilk dayanışması olacak... Beni de dahil ettiğiniz çok teşekkür ediyorum :))

    YanıtlaSil
  10. Çok keyifle okudum... Mim etkinliklerini seviyorum. Blogger arkadaşları daha yakından tanıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmeniz beni mutlu etti. Dilerseiniz siz de katılabilirsiniz

      Sil
  11. Mim yaparken insan keyifleniyor, ben okurken bile mutlu oluyorum, elinize sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, siz de mimi bloğunuzda yaparak bizlere yeni blogların kapısını aralarsanız çok sevinirim. Sevgilerimle. ;))

      Sil
  12. tigrisim ne tatlısın ya, sen mim başlatırsın da, ben yapmaz mıyım:) Yalnız sorular bilazcık kafa karıştırıcı mı ne, yani seçim yapmakta çok zorlanırım ben yahu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seviyorum seni güzellik;))) Sıfırcı Tigris zor yerden sormuş :)) ama sen istediğin sorudan başlarsın kimseyi de kırmazsın bilirim. Sevgilerimle

      Sil
  13. Ya güzel kızım ben bu mim konusunu ne kadar:)))yani hala anlayamadım,aslında bana akıllı derler de ,sanırım yaş engeline takıldı,ya da meraklara göre şekilleniyor anlamalar.Artık yanlış falan olacak beni affedin gitsin.Başlayalım bakalımm,
    1-Dilek Dilek(Ama site adını unuttum,karmaşık gibi,Kafası karışıkmıydı?.Umarım kızım beni affeder.Ama onun bloğunda mutlu hissediyorum.
    2-Sanırım sosyal bir girişimdi,yine çocuklarla ilgili yardım konusuydu.
    3-Dileğin konuşur gibi yazma özelliği ve onu tanıyor gibi hissetmem.Ameliyat olduğunda gizli gizli üzülmüştüm:(
    4-Blog düzeni ve yorumcuların çokluğu.Donanımlı bir evlat zaten.
    5-İşte O yardım için çırpındığı yazı.
    6-Hiç öyle eleştirel gözle bakmadım.Sevdiğimin yanlışı bile görünmez gözüme,saklanır:))
    7-Sanırım bir maddeyi atladım,ama yukarı aşağı gitmekten gözlerim kaymaya başladı Tigris canım:)) Aaa yeni farkettim ,Belirli isimler ve bloglar varmış....:)))Anlamıyorum demiştim baştan.Ama yorumu bırakacağım,zira seni seviyorum Tigris ve nedenini bilmiyorum.
    Sevgiler.Ece ablan.Ayrıca güzel bir yıl dilerim sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ece Ablacım ben de sizi çok seviyorum , yüreğim size çok ısındı . Yorumunuzu görünce heyecanlanıyorum . ;))) mim olayını biz de yeni yeni öğreniyoruz . Burada amaç blogger dayanışması , beğendiğimiz ama bilinmedik blogları su üstüne çıkarmaktı . Çok çok çok öpüyorum sizi ;))

      Sil
  14. Buyurun. Kısa zaman içerisinde yanıt vereceğimi söylemiştim.
    http://semihkececioglu.blogspot.com/2016/01/sorularla-blog-dusunceleri-cafe-tigris-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, gerek hakkımdaki düşünceleriniz ve gerekse bloğum için tavsiyeleriniz için . Beni çok mutlu ettiniz. En kısa zamanda tavsiyelerinizi ve tavsiye ettiğiniz blogları dikkate alacağım. Blogger dayanışması adına güzel bir çalışmanın adına imza attınız .

      Sil
    2. Önemli değil. Zaten yardımlaşmak için buralardayız. Bildiğim kadarıyla size yardımcı olmaya çalışırım.

      Sil
    3. Size soracağım sorular mutlaka olacak , ilginize teşekkür ederim

      Sil
  15. cok ama cook tesekkurler ediyorum sevgili Tigriscim, vakit buldugum ilk firsatta cevaplayacagim, opuyorum kocaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak içinde , heyecanla bekliyorum , sevgilerimle , seviyorum sizi ;))

      Sil
  16. Mim olayını sevdim. Tabi blog sahibi sorulardan kendisine pay çıkardığı sürece fadalıdır. Yorumlar önemlidir. İçinde olan kişinin görmediği güzel, uyumsuz, uyumlu, gereksiz, çok begenilen herseyi dışarıdan farklı gözle görmek daha kolaydır. Alınganlık yapılmadığı zaman çok başarılı sonuçlar alınabilecek sorular. Emeginize sağlık. TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin de bu mimi yapmanızı çok isterim , tavsiyeleriniz benim için önemli ;))

      Sil
  17. Nacizane yazım, faydalı olabildiysem ne mutlu bana. Sizlerinde yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum . Emeğinize sağlık. Konu için tekrar Teşekkür ederim.
    http://www.mustafakelleci.com/2016/01/blog-duzenlemede-sorularin-faydalari.html

    YanıtlaSil
  18. Biz yeni bloggerlar bu mimlerin icinde yer almiyoruz maalesef ama keyifle okuyorum ben :) acaba bizde umut vaadeden tazecik blogger arkadaslarlami bi mim yapsak :) fena olmaz hani kiskandik yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama sizi yeni tanıdım ;)) bundan sonra mimlenirsiniz . Hatta bu ilk mim olsun ve siz de bloğunuzda yapabilirsiniz ;)) sevgiyle

      Sil
    2. Tamam ilerleyen gunlerde ben de yapacagim zevkle :) sizden yardim isterim ama olur mu ;)

      Sil
  19. Merhabalar,
    Sevgili Cafe Tigris:))) takip ediyorum keyifle ama, ben bu Mim olayını çözemedim tam sanırım:((
    Aslında sormaya da çekindim önce, ben de size bu konuda katılıyorum, bloggerlar arasındaki dayanışma ve paylaşımlardan yanayım:)
    Çok da isterim bu faaliyete katılmayı, ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olursanız:))) sevinirim...
    fulyapimlezzetler.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım zor bir şey değil . Yapacağın şey çok basit. Şimdi yukarıdaki soruları sen bloğunda cevaplayacaksın . Kimlerin bu etkinliğe katılmasını istiyorsan yaptığın yayına onları da ekleyeceksin . Yani onları mimleyeceksin . Bu kadar basit . Seve seve yardımcı olurum anlamadığın noktada

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris