29 Mart 2016 Salı

HAFTANIN BLOĞU : Kafası Karışık Blog

Bu haftaki misafirimi,  geçen sene "Neden evlenmedim "yazı dizileriyle tanımıştım. Oldukça esprili, tam bir kitap kurdu, hayvanlara ve çocuklara duyarlı, kozmetiklerle arası oldukça iyi olan Kafası Karışık Blog bloğunun sahibesi sevgili Dilek. Haydi ne duruyorsunuz Kahveleri hazırlamış  bizi bekliyordur şimdi. Damat adayımızla mı gitsek yoksa. Dilek çiçeğimizi çikolatamızı hazırladık vatan millet Sakarya dedik geliyoruz tutmayın bizi. 
" Haftanın  bloğu seçilen arkadaşımız, kendi bloğunda gelen ziyaretçiler için "hoşgeldiniz " temalı bir yayın hazırlaryacaktır. Gelen misafirlerinin yorumlarını bu yayın altında toplamak adına " Dilek  hoşgeldiniz yayınını unutma 

85 yorum:

  1. dileği takipteyim zaten ama gidip kutlayalım ;)

    YanıtlaSil
  2. yorumları kapalıydı unutmuşum. sonra yine gideriz +1 ledim gerçi.

    YanıtlaSil
  3. Seçimin için kutlarım Tigris'im.Dilek kızımı beğenirim, yazılarını okurum..Güzel bir günün içinde olman dileklerimle.Sevgimle canımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım Ece Ablacım. Çok çok öptümmmm ;))

      Sil
    2. Canım Ece Ablam öperim kocaman! :)

      Sil
    3. Ben de seni hem kutluyor, hem öpüyorum Dilekciğim...Sevgimle canım.Ece ablan :)

      Sil
  4. Ben de gaza geldim şimdi yeniçeriler gibi "Allah Allah" nidalarıyla Dilek'in evine doğru sizinle taarruza geçeceğim :) Ceddin deden neslin baban .... :)
    Dilekciğim buradan bir kez daha ifade edeyim. Çok seviyorum seni, gönlü güzel, kendi de eminim çok güzel arkadaşım. Gönlünden geçen ve hakkında hayırlı olan herşey olsun inşallah. Allah zihin açıklığı versin tüm sınavlarında.
    Cafe Tigris Selamlar efendim, haftanın bloğu için çok yerinde bir seçim olmuş.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istanbul hanfendisi yaa ben senin şu yorumlarına kopuyorum çok komiksin :D taarruza geç bakalım ama viyana kapıları kapalı ahaha :D

      Sil
    2. Hanımım bu ara yorumlarının sıkı takipçisiyim ;D neşen bol olsun :))

      Sil
    3. Demir Hanımcığım, Dağınığım, Allah neşemizi daim etsin hepimizin :) Sevilen insanlar olunca karşımızda, gönülden geliyor tutamıyorum :)

      Tigris Hanımcığım,
      Aşağıda Miranda Beauty övgüler dökmüş yayınınıza :) Vatan millet Sakarya'yı nasıl anladı acaba arkadaş :) Onu da alalım Dilek'e taarruza giderken :))

      Sil
    4. Hahhahhahhaa hepiniz ayrı bir güzelliksiniz gülmekten yazamıyorum ;))))))))

      Sil
    5. Ahaahahahhaaha Hanımım :D
      Sorma ya her yere yazmış ne anladıysa :D Ben de dedim anladın mı gerçekten diye :D Bir de diyor ki gel takip et ben de geleyim, gelmişken ediverseydi daha rahat olurdu :D

      Sil
    6. Kürşad'ın 43. Çerisi seni :) İstanbul Hanımefendisi çok teşekkür ederim. Hiç görüşmedik ama bilirim ki, bana karşı hep samimisindir ve hisler aynı şekilde bilesin :)

      Sil
  5. Tigris bayılıyorum senin kişiye özel resimlerine :)) eline sağlık! Dilek tatlıdır! Seçilesidir, tebrik ederim :) Kafasını fazla karıştırmadan ziyaret edelim:P
    Ben uğrayamadım bloguma, bugün öğle arası birazcık inşallah!
    Sevgiler herkese

    YanıtlaSil
  6. Kendisini takipteyim ama paylaşımları yorumlara kapalı olduğu için +1 yapabiliyorum. :)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler paylaşımınıza hemen ziyarete gidiyorum.
    Blogger arkadaşlar banada yorum bırakırmısınız :)

    YanıtlaSil
  8. Yorumlar kapalıymış, hoşgeldin yazısı da gelmemiş daha bekleyelim bakalım :)

    YanıtlaSil
  9. takipteyim kendisini :-))

    YanıtlaSil
  10. Önce size merhaba diyelim sonra da komşu ziyaretine gidelim o zaman ;)

    YanıtlaSil
  11. Hi Diana. I am so glad . Welcome to my cafe ;)))

    YanıtlaSil
  12. dilek çok eğlenceli yazıyo bence çok muzip ooooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Deepcim bi de bizi duysa. Kaçıncı çağrıyı yapıyorum kapı duvar ;))

      Sil
    2. aaaa du ben de bi söleyim alla alla görmemiştir meşguldur, iyidir o ki gelir mutlaka.

      Sil
    3. :)) Duydum duydum şimdi duydum :)) Deep çok teşekkür ederim :)

      Sil
  13. dur yaa, yoruma kapatmış. noldu ki alla alla. ulaşırız bi şekilde bu bi bakayım, feyse twite filan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabırsız Tigris :(((

      Sil
    2. Deep, Tigris hanım,
      Dilek yoğun bir dönemde olduğundan, gelen yorumlara cevap verememiş olmamak adına, son yazısını yoruma kapatmıştı. Olumsuz bir durum yok yani. Fırsat bulunca seslenecektir bize ;)

      Sil
  14. Dilek mükemmel biri ♥ Çok severim kendisini umarım sessiz sedasız gitmemiştir blog aleminden. En son haklı sitemlerini iletiyordu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitmedim şimdilik Kızsal Şeyler çok teşekkür ederim sana :)

      Sil
    2. Gitme her zaman aramızda olman dileğiyle canım ♥

      Sil
  15. selamlarr:)) Yazılısı olabilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo hoşgeldiniz ;))) unutuldum diyordum

      Sil
    2. Zülal'im evet tam da o sebepten kütüphanedeydim epeyce karışıklığa yol açtım sanırım :) Henüz ilk sınavımı verdim geçen pazar ve bekleyen 4 sınavım var dualar ve iyi dileklerinizi bekliyorum kocaman öperim seni de :)

      Sil
    3. Az kaldı hocam, yüzdüm yüzdüm kuyruğuna geldim. :)
      Dilekciğim koca blog dünyası arkanda:) Başarılar diliyorum :)

      Sil
  16. Hocam çok teşekkür ederim!! Çok mutlu oldum şu an :) Henüz gördüm yazınızı fakültemizin kütüphanesinden yazıyorum size. Sınava çalışmak için geldim bugün buradayım eve dönünce hazırlayacağım "hoşgeldin" yazısını muhakkak çok çok teşekkürler. Yorumlarımı meşguliyetten bir müddet kapattım çünkü hemen onaylayamıyor ya da dönemiyorum ziyarete gelen bloglara ayıp olmasın diye böyle iyi olacağını düşündüm. Tekrar teşekkür ederim ve bekliyorum Sakarya'ya! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kolaylıklaaar başarılaaar :)

      Sil
    2. Hahhahhhahhhahhaa hoşgeldin şekercim. Hepbirlikte geliyoruz Sakarya'ya . Bu hafta benim misafirimsin, sevgiyle ;)))

      Sil
    3. En güzel misafirliklerimden biri çok teşekkür ederim :)

      Sil
  17. Saygıdeğer blogger arkadaşımızı Dilek'i görmek güzel. Tigrisdriver'a teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  18. Dilek cimmm Kutlarım:)))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Hatta birax evvel ziyaretine geldim ve takipcin oldum:))))

    YanıtlaSil
  20. Dilek benim de sevdiğim blog arkadaşlarımdan tigris'ciğim, ya ben neden evlenmedim yazılarını okuyacaktım hala fırsat bulamadım iyi hatırlattın. :) Dilek'i tebrik ediyorum buradan da, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilen bloggerleri misafir ettiğim hafta ben de çok mutlu oluyorum. İyi ki bu etkinlik var .

      Sil
  21. Güzel yazı olmuş. Ayrıca yeni kurmuş olduğum düşünce, fikir, bilim içerikli olan, okurken damarlarınızdan entellik akan tamamen bana ait özgün yazıları okumak için bloğumu ziyaret edebilirsiniz: enteljurnalist.blogspot.com

    YanıtlaSil
  22. Ziyarete gidelim bakalım
    Ne güzel bir kalbin var çok tatlı anlatıyorsun blogları
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  23. Bir süredir ben de blogda yazıyorum. Şöyle bir blog dünyasına bakayım dedim, kayboldum içinde :) Ne güzel arkadaşlıklar kurulmuş. Benim sayfama da göz atarsanız pek sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linkinizi bırakırsanız bloğunuza geliriz :))))

      Sil
  24. linkim 👉 1masalgibi.blogspot.com.tr
    Sadece en sevdiklerim ♥

    YanıtlaSil
  25. Ben de takipteyim sevgili kafasi karisik hanimi :)

    YanıtlaSil
  26. Yorum eklemek için sayfanın alt kısmına inmem biraz zaman aldı. E Dilek'in seveni çok tabi. Ben de onlardan biriyim. Bir gece vakti bloglar arasında dolaşıp yazıları okurken O'nun bir yazısına takılıp kalmıştım. Tekrar tekrar okumuştum. Yanlış hatırlamıyorsam ilk tanışmamıza vesile olan yazı buydu. O gün bu gündür severek ve sevgiyle takip ederim ve okurum yazılarını. Feyz aldığım, enerji aldığım bir blogger arkadaşımdır Dilek. Yürüdüğü yolda başarılar diliyorum.
    Yazının resmi de çok hoş. GÜzel seçim sevgili Tigris..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten seveni çok ;))))
      Teşekkür ederim . Zihnimde canlandıdığım şekilde resimleri hazırlıyorum ;))

      Sil
  27. Gittim, ziyaret ettim, takibime aldım. Hatta neden evlenmemiş diye sorcaktım ama kafası karışık daha baştan cevap veremem demiş :) vazgeçtim bende sormadım tabii sadece sınavlarında başarılar diledim :)) güzel bir blog daha tanıdım teşekkürler inşallah o da beni tanır. Gerçi tanımazsa çok şey kaçırır değilmi tigrisim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu suralar yoğun cevao veremiyor sana dönüş yapar mutlaka ;)))) çok şey kaçırır elbet;))
      Ya sen ne güzel Tigrisim diyorsun öyle ;))
      Okurken şçimde nasıl bir sıcaklık hissediyorum anlatamam

      Sil
  28. Severek takip ettiğim bir blog...

    YanıtlaSil
  29. Hemen ben de bloğu keşfetmeye başlıyorum.İlginç bir blog sanırım :)

    YanıtlaSil
  30. Severek takip ettiğim bir blog.Siz de Kafası Karışık blogu çok güzel anlatmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim

      Sil
  31. çok tatlısınız kiii ....
    hemen ben de gidiyorum o zaman
    sevgiler

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris