1 Mart 2016 Salı

HAFTANIN BLOĞU: KurabiyeciMiss


Yeni bir hafta, günlerden salı ve yeni bir dostla haftanın bloğu etkinliği ile karşınızdayım. Aramıza daha çok yeni katılmasına rağmen hemen bizlere uyum sağlayan, birbirinden nefis yemeklerin , kurabiye , pastaların sahibesi sevgili Zehra Ertuğru bu haftaki misafirim. Kendisiyle bir anda kaynaştık. Yemeklerinin tadına bakma imkanım olmasa da tatlı dili ile ruhumun gıdasını fazlasıyla veren blog dostumu ziyaret etmeyi ihmal etmeyin. Hoş bir karşılamayla size ev sahipliği yapacak ve bloglarınıza tek tek iadei ziyarette bulunacağına eminim. Aramıza hoşgeldin sevgili KurabiyeciMiss

49 yorum:

  1. Yeni bloggerlara destek olmak lazim. Ben de bir önceki yazımda mimlemistim. Destek çağrısı yapmıştım Kurabiyecimiss icin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramıza yeni katıldı ama çabuk uyum sağladı . Seviyoruz sevgili Zehra'yı

      Sil
    2. Gösterdiğiniz, ilgi, sabır, ve destek için çok teşekkür ederim sevdicann :)

      Sil
  2. Aaa harika bir seçim! Kendisi de aramıza girmek kaynaşmak istiyordu vesile oldunuz ne güzel :))) Teşekkürler!!!
    Kendisini takipteyim ama yine ziyaret edeceğim :)
    Sevgiler! Elinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmayı unuttum o nasıl güzel bir resim öyle :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim ;)))

      Sil
    3. dAğInIk AnNe çok teşekkür ederim. Ben de sizi severek ve ilgiyle takip ediyorum. Ne yapayım dağınıklığı seviyorum :)

      Sil
    4. Zehra Hnm çok teşekkürler! Dağınıklık sevmeyen bizden değildir değil mi :P :)

      Sil
  3. Bu haftanın blogu organizasyonu beni sizlerle buluşturdu, hepsini takip edip bütün arkadaşları takip ediyorum, yaşasın blogger dayanışması :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın güzel blog dostlarımız :))))

      Sil
    2. Bende çok seviyorum, daha yapmaya cesaret edemedim çünkü çok yeniyim ve tanımaya çalışıyorum :) sizide ilgiyle takip ediyorum Adam Mutlu ve gerçekten yaşasın blogger kardeşliği :)

      Sil
  4. Ben de kendisiyle yeni tanıştım sayılır. İsmi bile şöyle vanilyalı, sıcacık, mis gibi kurabiyeleri çağrıştırıp insanı mutlu etmeye yetiyor. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok tatlı ;))

      Sil
    2. Ne güzel bir tanım yapmışsınız sevgili bücürükveben içim ısındı :) evet daha çok yeni olduğum için sayfam yeterince dolu değil ama her geçen gün daha iyi tariflerimle, kurabiyelerimle sizlere layık olmaya çalışacağım. Bende sizi zevkle ve ilgiyle takip ediyorum. Herşey için çok telekkür ederim :) ♡

      Sil
  5. Günaydınlar, Merhabalar Herkese:)
    Tebrik ediyorum Zehra Hanımı:)
    Güzel bir etkinlik bunu daha evvel de söylemiştim. Darısı inşallah benim de başıma:)))
    Sevgiler...
    fulyapimlezzetler.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimbilir bir gün siz de misafirim olursunuz ;))

      Sil
    2. Teşekkür ederim Fulya Süzen darısı başınıza inşallah :)

      Sil
    3. Amin İnşallah... Ben de Çooook Sevinirim.
      Bunun için, çok çalışıcam çok:))))))))
      Sevgiler...

      Sil
  6. Ama Tigris ben de resmi kopyalayıp katılmak istedim etkinliğe, izin vermedi kopyalamama:( Bana engel olamaz tabi katılacağım inşallah başka yerden bulurum bende hıh:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Kadriye :) genel etkinlik resmi benim bloğumda var, kopyalamak için. Tigris bunu kendini hazırlamış çok da güzel olmuş :)) benden alabilirsin? Teşekkürler, katılırsan seviniriz :)
      Daginikanne.blogspot.com

      Sil
    2. Her hafta misafir bloğuma özel tema hazırlıyorum şekercim ;)))

      Sil
  7. kurabiyeleri severim. Eskiden kurabile canavarı vardı iyi bilirim. Şimdi torunlarım kurabiye canavarı olmuşlar. saldırıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ne duruyorsunuz doğru kurabiyecimiss'e ziyarete ;))

      Sil
  8. Sevgili Tigris, ne kadar mutlu oldum. Bunu kelimelerle anlatamıyorum inanın. Şu anda o kadar heyecanlandım ki ne yazacağımı, nasıl teşekkür edeceğimi, bunu kelimelere nasıl dökeceğimi bilemedim :) . İtiraf ediyorum beni haftanın bloğu olarak seçtiğinizi yaklaşık 1 saat önce gördüm. Ama o kadar heyecanlandım ki size nasıl teşekkkür edeceğimi bilemedim..kafamın içinde güzel sözler toplamaya çalıştım ki size en güzel şekilde teşekkür edebileyim. Ama baktım heyecan geçmiyor, bir türlü istediğim kelimeleri toparlayamıyorum inşallah saçmalamam diyerek başladım. Burdan sizin vesileniz ile bu güzel yorumları yapan ve beni aralarına kabul eden desteğini esirgemeyen tüm dostlara teşekkür etmek istiyorum. Sevgili sevdicann'a ve tabii ki size ayrıca teşekkür ederim. Sizinle tanıştığım ilk günden beri beni yalnız bırakmadığınız, rehberim ve destekçim olduğunuz, yol gösterdiğiniz için. Bu arada resme bayıldım tamda beni mi anlatıyor ne? :) Daha güzeli olamazdı çok çok çok teşekkür ederim sevgili Öğretmenimmm. :)♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaaaa ;))))) hoşgeldin aramıza . Sana özel olduğu için Resmi sana hediye edebilirim ;)))

      Sil
    2. Evet evet istiyorum, hemde çok istiyorum. Teşekkür ederim )))

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. Şekercim bana mail adresini yazar mısın

      Sil
    5. zehra_ertugru@hotmail.com bu resmi sayfamda kullanabilirim değilmi? Telif hakkı filan yoktur inşallah :)) nede olsa bana özel :) şımardım mı ne? :))

      Sil
  9. Kurabiyeler güzeldir gerçekten sevgili profösör sevilmezmi hiç onlar. Çocukluğumuzun en güzel anıları, anneyle gidilen komşu ziyaretlerinde sabırsızlıkla beklenen ikram ve Canım annemin fırın yokken kuzine sobada pişirdiği miss gibi Anne kurabiyesi üzeri şekerli olan. :) sizide sayfamda ağırlamaktan mutluluk duyarım :) sefalar getirirsiniz. :)

    YanıtlaSil
  10. Bilmediğim bir blog ziyarete gidiyorum şimdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi sayfamda ağırlamaktan mutluluk duyarım saadet uslu sefalar getirirsiniz. :) bende sizi ziyaret edeceğim sevgilerimle :)

      Sil
  11. Ben de takip ediyorum kurabiyecimissi hatta her okuduğum da yüzükler efendisi filmi geliyor aklıma. Kurabiyecimsss derken:)) şahane bir seçim. Yarın da benim günüm kimi seçeyim k acabaa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha beni beni beni bu hafta benim haftam ya ;))

      Sil
    2. Bende sizi severek takip ediyorum anne güncesi. Yüzüklerin efendisi ha, hem ilginç hem de çok güzel teşekkür ederim :)))

      Sil
  12. Biz de Zehra Hanım'la yakın zamanda tanıştık. Haftanın bloğu olmasına çok sevindim.. Kutluyorum..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa sürede herkes tarafından sevildi Kurabiyecimiz ;))

      Sil
    2. Evet Renkli Pasta Sepeti bende sizi Tigris sayesinde tanımıştım :) ve zevkle takip ediyorum. Güzel duygularınızdan dolayı teşekkür ederim :) Sevgilerimle
      Ayrıca bu kadar kısa sürede bende sizleri çok sevdim çok sağolun :)

      Sil
  13. Bloglar şenlenmeye başladı çok iyi kalpli biri Zehra hanım. .
    Teşekkürler sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Zehra hanımı takipteyim zaten :D hemen ziyaret edeyim:)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım, bana da beklerim sevgilerle....
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  16. Zehra hanim takip efittigim bloglar arasında.
    Blog dünyasına hoşgeldiniz. ..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Çok dogru söylemişsiniz yürekten katılıyorum. Gerçekten de Zehra hanım çok duyarlı ve çok iyi biri buradan kendisine sevgi ve saygılarımı yolluyorum

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris