29 Şubat 2016 Pazartesi

Bir avuç kalp


Bir sürpriz insanı ne kadar mutlu eder bilir misiniz,hele de minik ellerin sevgisini ve yüreğini katarak hazırladığı kalpte anlamını bulur.
 Şubat ayında doğum günüm vardı. Sınıfta minik meleklerimle kutlama yapmış çok keyifli zaman geçirmiştik. Minik meleklerimdn Ece'nin annesi sevgili Cansu , ki o da bizim öğrencimizdi,beni evine davet etti. Anneannesi, Ece ve Ece'nin annesi Cansu küçük ama bir o kadar da sıcak ve samimi evlerinin kapılarını bana açmaktan çok mutlu oldular.Hayata tutunmanın ve güçlü kalmanın örneğini sergileyen anne, kız ve torun herşeye rağmen mutlu olmanın ve şükretmenin en güzel örneği olarak hafızamda yer alacak. Ece'nin sevincini anlatmaya kelime yetmez. Nasıl da kıpır kıpır, nasıl da heyecanlı. Eve gelir gelmez " öğretmenim sana bir süpriz yaptım" dedi. Ve kalp şeklinde kendi elleriyle hazırladığı poğaçayı minik avucunda sundu bana. Duygularımı anlatacak kelimeler o kalpte saklandı.
  Sonrasında yine pembe kalpten bir yaş pasta ile çıktı karşıma. Birlikte üfledik mumlarımızı. Anneannesi Çiğdem Hanım'ın  kendi elleriyle ördüğü kırmızı patiklerim hep içimi ısıtacak.
   Taşıdığın minik yürek nasıl da güzeldir, meleğim. Gözlerindeki  parıltıyı ,heyecanı yıllar geçse de unutmayacağım. Hele hele bana sunduğun o  sevgilerin en temiziyle dolu kalp.... 


33 yorum:

  1. sevgiyle,yapılıp, sunulan her şey çok özeldir.çok duygulu bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele de minicik bir yüreğin sevgisiyse sunulan...

      Sil
  2. Ne güzel bir deneyim koymuşsunuz anı dolabına sevginiz daim olsun.

    YanıtlaSil
  3. En kutsal mesleklerden biridir öğretmenlik.Hele ki o küçük meleklerin gelişimleri için yapılan her çaba ve özveri o kadar kıymetlidir ki.Ece ve annesi Tigris canımı ağırlamışlar ve onlar da çok mutlu olup kızımı da mutlu etmişler.Tekrar güzel,mutlu ve sağlık dolu bir yıl ve nicelerini dilerim.Sevgiler canım:))

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım :) Öğretmenliğin en güzel yanı sanırım öğrencilerinin sevgisini kazandığını görerek mutlu olmak. Nice yıllara bu arada. :)

    YanıtlaSil
  5. Bu arada nice yıllara. Her yıl öncekinden daha güzel düşlerle gelsin.
    Çocukların mutluluğu her şeye bedel. Onlar bu günü hiç unutmayacaklar.

    YanıtlaSil
  6. Nice Güzel senelere çok cici bir düşünce olmuş sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Minik yüreklerde öğretmeninin yeri bir başkadır. Ecenin yüreğinde hissettiği heyacanı çok iyi anlıyorum :). En kutsal meslek öğretmenlik. Nice mutlu yıllara yürekleri ışığınızla aydınlanmış öğrencilerinizle birlikte :) Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhh ah yer ettiğimiz o kalpler varya , tarif edilemez gğzellikte

      Sil
  8. Bize geldıgınız ıcın cok memnun olduk.Ellerimdeki kalplerle seni bekliyorum.Komacan kalbimle seni seviyorum.Sevgiler Ece.Bize geldiğin için tesekkür ederim.Öğretmenim benim heyecanımla seni bekliyorum. (Ece<3)

    YanıtlaSil
  9. poğaçayı verirkenki heyecanını tahmin edebiliyorum Ece'nin.. nasıl da pırpır etmiştir yüreği... Bu vesileyle nice mutlu yaşlar dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh çok teşekkür ederim ;))) görmeniz lazımdı nasıl da güzel yüreği var minik meleklerimin

      Sil
  10. nice yıllara olsun :-))

    YanıtlaSil
  11. Nice mutlu yıllara.. Ayrıca ne mutlu size..Sevmek ve sevilmek...

    YanıtlaSil
  12. Okurken benim içimde kıpır kıpır oldu çok güzel anlatmışsınız prensesin yüreğine sağlık nasılda güzel yapmış :)
    Nice mutlu yıllarınız olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;))) çok şanslıyım ki o minik yüreklerde yerim var

      Sil
  13. Bu aralar çok iyisin bakıyorum da...haftanın bloğu seçilmezler mimlenmeler...kıskandım doğrusu:)))
    Hakediyorsun her şeyi...tanımıyorum ama hissediyorum...tigris kafeyi kapatma sakın. biz hep burda mutlulukla buluşalım...iyi ki doğdun tekrar.
    Sahi şimdi düşündüm de gerçekten böyle bir kafe olsa ya keşke;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha teşekkür ederim . Kafe nin gerçeğini bir gün açacağım ;)

      Sil
  14. mutlu yaşlar olsun. sevilen bir öğretmen olmak gurur verici ;)

    YanıtlaSil
  15. Öğretmenliğin en güzel yanlarından biri olsa gerek :)) Ben de öğretmen lisesi mezunuyum, staj yaparken çok zor bir meslek de olduğunu keşfetmiştim :)) Acayip yoruluyor insan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor , sorumluluğu ağır ama bu güzellikler için değer ;))

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris