3 Şubat 2016 Çarşamba

Düzeltme Yazısı



11.01.2016 tarihinde paylaştığım Koca Ustayla ilgili yazım sonucunda Çameli'li bir dostumdan aldığım haberle yıkılmıştım. Bana ölüm haberini vermişti. Ancak bir kaç hafta sonra gerçek ortaya çıkınca sevinçle beni aradı. Hayri Dev'in gerçekten selası verilmiş. Ama ölen Koca Usta'nın Amcasının oğlu Hayri Dev'miş . Başsağlığı dilemek için Koca Usta'nın evine gittiklerinde kndisini sapasağlam karşılarında görmüşler. Çalmış söylemiş Koca yürek. Sağlığı da iyiymiş. Hatta paylaştığım taziye yazısını Ona okumuşlar, gülmüş. Ömrün Uzadı diye gülüşmüşler.
Yanlış haberden dolayı hekesten özür dilerim.  Allah Koca Usta'yı ne sazından ne de bizlerden uzun yıllar ayırmasın.  
 Fethiye'ye yolunuz düşerse , çameline doğru tırmanın ve Hayri Dev'i mutlaka görün.
 Usta hakkındaki yazım 

15 yorum:

  1. Sevindim Allah uzun ömürler versin

    YanıtlaSil
  2. Allah uzun sağlıklı ömür versin

    YanıtlaSil
  3. Ah keşke tüm yanlış anlamalar böyle bitse... Çok sevindim, Allah sıhhatli bir ömür versin kendisine.

    YanıtlaSil
  4. "Koca Usta", "Koca Yürek" adları boşuna konmamış demek ki...
    Böylesi bir sevinç ve mutluluk herkeste görülmez.
    Yeniden dünyaya gelmek bir başka güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle , bir kere tanısanız ne byük değer olduğunu anlarsınız ;))

      Sil
  5. Keşke değerlerimiz ölümsüz olsa. Ama işte fani Dünya... Bu defalık yanlış anlama olması sevindirmiş...

    YanıtlaSil
  6. :))))sevindim, ömrü uzun ve sağlıklı olsun dilerim. ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn ;))
      Şekercim günlerdir yoktun nerelerdesin ?;)

      Sil
  7. biran umutsuzluğa kapılmıştım ki ohh dedim Allah daha uzun ömürler versin birgün inşallah yolum düşer oralara :)) sağlıcakla kalın

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris