10 Kasım 2019 Pazar

Saygı Ve Özlemle

Yüce Atatürk  81 yıl önce  kutsal vatan toprağıyla kucaklaştığın bugün,
yüreğimden söküp atamayacakları  özlemin ve sevgin de  kat be kat büyüyor.
Seni özlüyor özlüyor Özlüyorum
Ruhun Şad olsun .


4 Kasım 2019 Pazartesi

hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey #MİM #




Merhaba Cafeciler
gelemedim bir türlü buralara
Bu seneki yoğunluğu tüm meslek hayatımda  yaşamadım ki?
Yoksa günler mi 24 saat değil artık anlamadım ki.
Sevgili Deryacım beni mimlemiş de hadi Tigris görevini yap dedim de geldim.
Seviyorum mimleri. Bizi en güzel ifade eden etkinlikler oluyor.
Mim sorularına geçmeden önce mim etkinliği nedir, ne yapmamız gerekir diyenleriniz varsa
Eyvah Mimlendim  yazıma göz atabilir.

Gelelim işin en güzel yanına bu mimi Lerzan Karadan başlatmış. Sonrasında Deryacım da bana pas atmış.Onlara en içten  teşekkürlerimi  sunarak sorulara geçiyorum.


1 Kendinde sevmediğin özelliğin nedir ?
  
   Aman be Tigris bu kadar değer verme deyip deyip yine de hak etmeyen insanları yüceltmem kendimde en sevmediğim özelliğim.


2 En büyük takıntın nedir ?

  Ooo takıntılara girersek neler var neler?
 paraları aynı yöne dizmek mi desem, bir yerde ve ya bir resimdeki kişileri ve nesneler saymak mı desem , ya da kalbimle kafayı bozup da nabız atışlarımı sürekli saymak mı desem. Son zamanlardaki en büyük takıntımdı. Neyse artık yavaş yavaş geçiyor. Siz siz olun geçmişle fazla uğraşmayın. Hele geçmişten gelmek isteyen  kişilere hemen yol verin yoksa takıntının alasını  yaşarsınız da kalbim de kalbim diye tutturursunuz.

3 Kimsenin bilmediği bir sırrın var mı ?

    Var tabi ama bu sır bende kalacak hep. Söylemem sırrrrr.

4 Hayattaki en büyük başarın nedir ?


   Öncelikle ilk başarım, iyi bir üniversite eğitimi alıp mesleğimde de iyi yere gelebilmek.
   Sonrasında sosyal çevremde sevilen biri olup bu sayede güzel ve değerli insanları hayatıma dahil etmem.
   Ve tabiki  98 yılında TRT sanatçılarına sunuculuk yapma şerefine erişmem.

5 Seni en mutlu eden şeyler nelerdir ?

  Ben her şeyden mutlu olmak için bir bahane bulurum ki. Bir kedi miyavlar etrafımda dolanır  al sana bir mutluluk sebebi. Ya da son günlerde ağaçların büründüğü renkler yere düşen bir ceviz ya da kestane mutluluk, mutluluk.
Kitap okumak.
Kahve içmek of ki ne offf.

Çocukların boynuma sarılarak içte bir öğretmenim demeleri .
Yağmurun yağması, güneşin doğması.
valla bende bahane çok.


6 En sevdiğin ünlü kim?


Hayatta en sevdiğim kişi tabiki de ATATÜRK. O ünlüden öte benim içime yer etmiş en büyük aşkımdır.
 Açıkcası Atatürk'ü sevmeyenle de hiç işim olmaz.

7 Şansa inanır mısın, şans getirdiğine  inandığın bir eşyan var mı ?


Halkın ağzından çıkmış sözlere bayırlırım ve doğruluğunu da genellikle deneyimlerim.
  Bu sözlerden birisi de Allah çirkin şansı versin derler ya çok doğru.
Şansa inanırım .Bazı insanlar doğuştan şanslıdır. Bazı insanlar da kendi şanslarını yaratırlar.
Şans getirdiğini bilmem ama yıllardır cüzdanımda  taşıdığım iki tane kalp şeklinde taşım var.

8 Hayalindeki meslek ve nedeni ?

 Hayalimdeki meslek Edebiyat öğretmeni olmaktı. Yine öğretmenim ama alanım farklı.
Mesleğe başlayınca ve çocukların o gizemli dünyasıyla tanışınca mesleğimin ağır sorumluluklarına rağmen işimden keyif alıyorum. Ama  edebiyat da hep gönlümde .
 Bu aralar emeklilik hakkımı elde edersem bir cafe açmayı istiyorum. Bol sohbetli, bol kahveli,bol kitaplı. Yani Cafe Tigris'i hayata geçirmek istiyorum.

9 Kafan bozukken yaptığın şeyler nelerdir?
   

Kafam bozukken genellikle uyurdum.
Son zamanlarda parklara atıyorum kendimi. Yürüyorum, yürüyorum, ağaçlara sarılıyorum. Kuşların sesini dinliyorum. insan sesi olmasın doğa beni çok dinlendiriyor, sakinleştiriyor.
10 En sevdiğin film ya da dizi ?
    Ahhh dizi deyince aklımdan çıkmayan ve dönüp dönüp izlediğim. Şaşıfelek çıkmazı ve Yeditepe İstanbul gelir.


Film deyince de Gizli yüz  derim de başka bir şey demem.

11 Kendine hangi sorunun  sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu ?
Nolur sormasınlar bana
Nolur söyletmesinler🎶🎵

Bir şarkıyla bitirelim mimi


  

 hatta bir şiirle
İşte hancı ben her zaman böyleyim
Öteyi ne sen sor ne ben söyleyeyim .
Kaldır artık boş kadehi neyleyim
Şu bizim hesabı gör yavaş yavaş
                        Bekir Sıtkı ERDOĞAN


Veeee şanslı arkadaşları açıklıyorum.


Handan (Bir)

Yüreğimin iklimi

Bir Yıldızın Hikayesi

22 Ekim 2019 Salı

1001 Parça

Puzzle

Selam dostlar
Beni tanıyanlar puzzle meraklısı olduğumu iyi bilirler. 
Daha önce bunu dile getirmiştim. 
 Okumak isterseniz Burada 
Şimdi nerden çıktı puzzle diyenleri duyar gibiyim. 
Alıp alıp bir kenara koyduğum  ve yapmaya fırsat bulamadığım puzzzleleri çıkarma zamanı gelmişti. 
Yazdan beri evde oturduğum sürede bir sürü puzzle yaptım. Yetmedi gittiğim yerlerde de hane sahibinin alıp da unuttuğu puzzleleri tamamlamadan dönmedim. 
Şu süreçte bana en iyi gelen ilaç oldu o minik parçalar.
Parça demişken, bunca zamandır puzzle yaparım. Parça kaybettiğim pek olmadı ama parça artırdım. Evet evet doğru duydunuz parça artırdım.
Nasıl oldu ben de bilmiyorum.
Hani vida somun artırmak duyulmuş görülmüş şeydir de ne bileyim puzzle parça kalması. Bu da zaten  Tigris'in başına gelirdi.
Böylece oldu mu size 1000 parçalı puzzle 1001 parça.
Binbir parça binbir gece 


Öne Çıkan Yayın

Yitik Zamanlar....

Yitik zamanları beş geçiyordu, saniyelerde atan kalbim.  Tigris