19 Şubat 2016 Cuma

Yeni Yıldan Beklentilerim: Mim

Bu mimi bir kaç gün önce cevaplamıştım. Yayınlayıp yayınlamamakta çok tereddüt ettim . İki gündür zihnimi toparlıyamıyorum . Ülkemin hali beni çok üzüyor. Her doğan günden yine de ümitliyim . Umarım ki kötü günler geçecek , umarım ki artık canlarımız yitip gitmeyecek . Umarım ki güzel günler geri gelecek .


Evet blog dostlarım mim görevlerim tüm hızıyla devam ediyor. Bu sefer de sevgili Gökçe Bağtır  ( blogluYORUM) mimlemiş. Ne de iyi etmiş. 2016 yılına dair beklentilerimi konu alan mim etkinliğinin soruları pek bi hoşuma gitti.  Lafı uzatmadan sorulara geçeyim de orda anlatayım bakalım yeni yıldan neler bekliyormuşum

1- 2016 yılında daha çok yapmayı istediğin şeyler nelerdir?

   2015 yılının son ayları hastalıklarla geçtiği için , 2016 yılında  zorunlu olarak en çok yapmam gereken şeyler beslenmeme ve sağlığıma daha fazla önem göstermektir. Sağlık olmadan ne yaparsanız yapın hiçbir şeyin anlamı yok.
  Ve tabiki kendime çok fazla zaman ayırıp her anın daha bir keyfine varabilmek.
   Daha çok gülümsemek, daha çok hediye  vermek.

2- 2016 yılında daha az yapmak istediğin , hatta yapmayı bırakmak istediğin şeyler neler?

   Beni üzen insanlara , gözünün yaşına bakmadan artık yol vermek. Geçmişi geçmişte bırakmak .

3- 2016 yılında ziyaret etmek istediğin yerler nereler?

   Her sene tatilde şuraya gideceğim diye bir plan yapmam. Yapmayınca da çok gezerim . Bakalım bu sene nereleri görceğim. Bana da sürpriz olsun. Ama illaki bir yer diyorsanız, Antalya'dan yana şansımı kullanırım. Üniversiteden çok sevdiğim canım arkadaşımı görmek için fırsat kolluyorum.
   Kış tatilimde  Almanya'ya gidecektim olmadı belki yaza gideceğim kimbilir?

4- 2016 yılında başarmak istediğin şeyler neler?

  Son dönemlerde tek tutkum bloğum ve yazmak olduğu için , belki bir kitap çıkarmak için daha fazla çalışacağım. Başaracağıma da inanıyorum. Gerçi yıl olarak sınırlama yapmak istemiyorum. Ama 2016 neden olmasın .

5- 2016 yılında öğrenmek istediğin yeni yetenekler neler?

   Kırkından sonra da saz çalınmaz ki a canım .

6- 2016 yılında geliştirmek istediğin şeyler neler?

   Bir insanın her günü aynıysa o günü yaşamamış saysın. Her gün yeni bir şey öğrenmek ve öğrenmek.

7- 2016 yılında kaç kitap okumayı düşünüyorsun?

  Kaç kitaptan önemlisi , bana yararı olacak hangi kitapları okuyacağım. Bakalım hangi kitaplar olacak hayatıma katacağım.

8- 2016 yılnda başlamak istediğin bir şeyler var mı?

   "Sil baştan başlamak gerek bazen" Diyor ya şarkıda ben de sil baştan başladığımı düşünüyorum 2016' ya geçmişi geçmişte bırakıp , kötülükleri ,kötü insanları unutup büyük umutlarla başladım ki zaten .

9- 2016 yılı için ne kadar heyecanlısın, iyişeyler olacağını düşünüyor musun?

   Yeni yıla girerken 2016 yılı benim yılım olacak demiştim. Evet inanıyorum ki unutulmaz bir yıl olacak. Sayıların gücüne inanıyorum. Hayatım 6 ve 16 ' larla dolu olduğu için bu yıl bana çok uğurlu gelecek.

10- 2015 yılından farklı olmasını istediğin şeyler neler?

   Artık nüfus cüzdanımın ve soyadımın yerinin değişmesi. Geçmişle değil gleceğin güzel günleriyle kafamın meşgul olması . Hatta evimin de değişmesi gerek.

Kısaca cevap vermeye çalıştım. 2016 benim yılım , bana sürprizleriyle geldi . Umuyorum ki en güzel şeyleri bu yıl ve sonrasında yaşayacağım.

Gelelim mimlediğim dostlarıma
Abdullah Tığ
Şenay Arpacıoğlu
Havan Topu
Emel Tüylü
Gülşah Kınay
Zehra Ertuğru






33 yorum:

  1. yeni yılda gönlünden geçen ne varsa gerçek olsun, özellikle 10.madde için bekliyorum... çok hızlı gerçek olsun çok mutlu ol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :))

      Sil
    2. Biraz geç oldu biliyorum ama ve işte MiM ile birlikte yeni yıl beklentilerim geliyor :)

      Sil
  2. Dilerim tüm dileklerin gerçek olur :) Mutlu bir 2016 seni bekliyor olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn , bütün güzellikler hepimizin olsun . Sevgiyle....

      Sil
  3. Bende mimlenmişiiim:) Teşekkürler.
    Gönlünüzden geçen tüm güzellikler gerçekleşir umarım.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim . Cevaplarınızı merakla bekliyorum ;))

      Sil
  4. Her şeyin başı sağlık.. Sağlık olmadı mı gerisi boş..
    Kitap olayına da çok sevindim.. Şimdiden ben bile heyecanlandım..:) Hayırlısı olsun...

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun tigris'ciğim, bu arada kırkından sonra saz çalınmaz lafına asla inanmıyorum, belki judo öğrenmek ya da buz pateni yapılmaz o yaştan sonra:))ama pekala pekçok şeyi yapabilirsin, ben hala piyano dersleri düşünüyorum ama piyano almak lazım öncelikle:)))Fransızca öğrenmek istiyorum...hatta Shaolin rahibi bulursam kung fu filan öğret diyesim var hani Ankara'dayım yolda kazara Tayyip'e filan rastlarsam bir dalayım:)))hapis filan umurumda olmaz valla değer yani:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha o işin latifesiydi şekerim . Tigris bulur bir şey daha nasılsa ;)))

      Sil
  6. Yorum yazdım. İnternetim de sıkıntı olunca yorumum ulaşmamış sanırım. Kusura bakmayın. En önemli şey hayatta sağlık, sağlık, sağlıktır bence. Sol yanımızda yer almayan kişilere yol vermek en hayırlısıdır. Zira onlar radyasyondan daha fazla zarar veriyorlar. İnsan yeter ki bir şeyler yapmak istesin mutlaka bir şeyler yapabilir. Bazen çok istediğimiz şeyleri yapmıyoruz oda ayrı bir konu. Blogumu mimlediğiniz için çok teşekkür ederim. Blogumu ziyaret eden arkadaşlar yazılarımı okuduktan sonra yorum kısmına yorumlarda bulunurlarsa. Ben de sizin blogunuzu ziyaret edebilme şansım olur inşallah.
    Şimdiden herkese çok teşekkür ediyorum.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  7. Neden 40 insan sonra saz çalınmasın grandma moses 10 cocuk doğurup büyüttükten sonra 75 yasında öğrenip yapmaya başladığı tabloları milyonlar değer biçilerek Satılmış..... Ins tüm istekleriniz olur

    YanıtlaSil
  8. tşkler mim için internet sıkıntımı halledince en kısa zamanda yanıtlayacağım :)

    YanıtlaSil
  9. Cafe Tigris, blog hayatımda tanıdığım ilk blog arkadaşım. Umarım bu şekilde hitap ettiğim için sizi rahatsız etmemişimdir? Ama gerçek o ki sizi kendime gerçekten yakın hissediyorum. Sayfamın ilk misafiri sizdiniz ve tüm sorularıma sıkılmadan yanıt verdiniz, bana yol gösterdiniz. Ayrıca da bana çok uğurlu geldiniz. Sayenizde pek çok takipçim (arkadaşlarım) oldu. Size ne kadar teşekkür etsem az. Dilerim Rabbim 2016 dan beklediğiniz tüm dileklerinizi gerçekleştirir. Yeni sayfalar açılır önünüzde. Özelliklede kitap yazma isteğinizi gerçekleştirirsiniz. Dilerim sazda çalarsınız, kitapta yazarsınız. :) O zaman inşallah ben de sizin elinizden, kendi imzaladığınız kitabı almayı çok isterim. Bende 11 yaşımdan beri hep yazmak istedim ama kısmet olmadı işte. Dilerim bu isteğinizi siz gerçekleştirirsiniz. 2015 benim içinde hiç iyi geçmedi. Ama 2016 dan umudumu kesmedim :) . Çocukken polyanna'yı okumuştum. O günden sonrada hayata hep onun gözünden baktım. Tüm yaşadığım sıkıntıları, beni kıranları, hayatımdaki olumsuzlukları okuyup bitirdiğim bir kitap gibi düşünüyorum ve son sayfasınıda okuyunca kapatıp rafa kaldırıyorum. İçinden çıkarmam gereken dersleri çıkarıyorum, herşeyi hakkettiği sıraya koyuyorum ve yeni bir kitaba başlıyorum. Yoksa zaten yengeç burcuyum valla altından kalkamıyorum :). Bunalım bunalım:) neyse ben çok konuştum bazen böyle oluyor. Daha teşekkür edeceğim size beni mimlediğiniz için herşey ama herşey için çok teşekkür ederim. Yalnız benim sayfam kurabiyecimiss olduğu için zehra ertuğruya tıklayınca boş çıkıyor. Ama yinede yeni tanışmamıza rağmen beni sayfanıza kabul etmenize ve mimlemenize çok sevindim. Kendi adıma sizi tanıdığım için çok mutluyum herşey gönlünüzce olsun. Sağlıcakla ve sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben teşekkür ederim . Ne güzel dileklerin var öyle .! Ben de seni tanıdığım için çok mutluyum .

      Sil
  10. Bir de bende bu mim etkinliğine katılmak istiyorum ama nasıl yapılacağını bilmiyorum. Bu konuda da bana yardımcı olurmusunuz diye sorsam çokmu şey istemiş olurum acaba? Her şey için tekrar tekrar teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradaki sorulara sen de kendi bloğunda cevap cereceksin , ve bir kaç arkadaşının ismini yazarak sen de onları mimleyeceksin . Bu kadar basit canım benim . Ayrıca ben bu mimde özellikle yeni arkadaşlara yer verdim . Bir zamanlar biz de yeniydik. Bir şey bilmiyorduk . Ben de senin gibi sorarak öğrenmiştim ;) şimdi de sana seve seve yardım ederim ki :)))

      Sil
  11. umarım sizin için güzel bir yıl olur ama ben çok kötü başaldım..başka anlamlarda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım her şey yoluna girer

      Sil
  12. Umarim tüm dileklerin gerçeklesir canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh çok teşekkür ederim . Senin de bütün dileklerin gerçek olsun canım benim ;))

      Sil
  13. Ne kadar güzel cevaplar.. Dilerim hepsi gerçek olur. En çok 2016 benim yılım demişsiniz, öyle hissetmişsiniz ya ondan etkilendim. Benim de bu şekilde hissettiğim bir yılım olmuştu ve o yıl muhteşem geçti hala da hayatıma etkisi devam ediyor. Sizinki de öyle geçsin hep güzellikler getirsin inşallah. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim ;)) sevgiyle

      Sil
  14. Pofff bende mimliyim ama yazamadim bi turluuu

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris