23 Şubat 2016 Salı

HAFTANIN BLOĞU: Ece Evren



Nasıl da çabuk geçti bir hafta. Ee bugün bloğumun başka bir konuğu var. Bir haftalığına bana yatıya gelecek . Hoş gelmiş sefalar getirmiş. Başımın üstünde her zaman yeri var. Kim mi , tabiki Ece Evren . Canım Ece Ablacığım. Gönülden bağlı olduğum , sesini duymadan kalbine aşık olduğum güzel insan. Onu tanımayan ve sevmeyen yok ki. Hatta bazen kıskanıyorum laf aramızda. Tanımayanlar da lütfen artık bloğuna ziyarete gidip ablamızın güzel dileklerinden, nasiplerine düşeni alsınlar. Ece Evren

69 yorum:

  1. Çok güzel yazıları var Ece Ablanin. Çok samimi yorumlar yapıyor bir de. .

    YanıtlaSil
  2. hemen izlemeye aldım tabi ki :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey..Teşekkürler canım,ben de takibe alıyorum sizi.Ece ablanız.Sevgiler..

      Sil
  3. Ece Hanım hepimizin ablası oldu gerçekten de. Harika bir bloğu, şahane yazıları var. Allah sağlıklı ve huzurlu bir ömür nasip etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili İstanbul Hanımefendisi.Çok teşekkür ediyorum övgüleriniz için.Sizlere hep layık olmaya çalışacağım.Sevgilerimle canim.

      Sil
  4. Gerçekten samimi, içten paylaşımları ve yorumları.Yüreğine,kalemine sağlık.Ben de sayende tanımış oldum kendilerini.Teşekkür ediyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu tanıdığın için çok şanslısın şeyler kazanacaksın ;))

      Sil
    2. Sevgili Mehtap,teşekkürler.Ben de takibe alıyorum sizi.İşte etkinlikler ne kadar güzel,birbirimizin farkına varıyoruz.Sağol Tigris'im.Tekrar sağol canım.Size de sevgiler Mehtap kızım.Ece ablanız:))

      Sil
  5. Pek minnoş bi insan kendisi yazılarımı okusun ve yorum yapsın diye dört gözle beklerim hep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler İpek kızım.Seni takibe aldım sanıyordum.Hemen ilgileniyorum.Yorum için sağol.Ece ablan,sevgiler sana.

      Sil
  6. Ece Abla! yaaa çok samimi, içten, sevdiklerimden... Ellerine sağlık Tigris! Süper seçimlerden yine ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımmmm ;)))

      Sil
    2. Korefenomeni'm,tatlı kızım benim.Çok teşekkür ederim.Sevgiler sana..

      Sil
  7. Ben,ben ne diyeceğimi bilemiyorum.Sen canımsın,beni mutlu ettin.Yüreğinden ne güzel sözler dökülmüş benim için.Sevgiler canım.Yalnız şimdi benim bu aktiviteyle ilgili ne yapmam lazım birtanem.Biliyorsunuz,yazıyorum da bazı şeylere ermiyor maalesef aklım.Sonsuz teşekkürlerimle ve sana özel sevgimle öpüyorum Tigris canım.Geç gördüm affet kızım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ablacım ;)) . Bir hafta boyunca misafirimsin . Yorumları okuyup cevaplayabilirsin . Bir de pazartesi akşamı bloğunda bir hafta boyunca yaşadığın değişiklikleri burada değerlendirebilirsin , bir de beni seviyorsun ya daha ne istiyeyim ki ;))))

      Sil
    2. Ah canım.Ben burayı zaten seviyorum.Başımla beraber.SENDEYİM GÜZEL KIZIM.İnşallah seni bir gün görmek dileğiyle.Yardım için teşekkürler.Aynen yapacağım,çalışkanımdır yani:)))Tekrar teşekkürler.Günün ,haftan velhasıl tüm ömrün hep güzel geçsin canım.

      Sil
    3. Canımsınnnnn . Çok çok öpüyorumm ;))

      Sil
    4. Aaaa ben nasıl kaçırmışım. Hemen gidip bir kapısını çalıp, evinde ziyaret edeyim :)
      Teşekkürler...

      Sil
    5. Ben teşekkür ecerim ;))) hoşgeldiniz , hoşluklarla geldiniz

      Sil
    6. Çocuklu Hayat..Ziyaretiniz sevindirir.Yorum için teşekkürler.Sevgilerimle..

      Sil
  8. Ece ablanın blogunu ben de çok seviyorum kendine has bir yazım tarzı var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 Delinin günlükleri...Çok teşekkür ediyorum yorumunuz için.Sizi hep takip etmek istemişimdir.Zira seviliyorsunuz.Sevgilerimle..

      Sil
  9. Merhabalar Herkese,
    Ben de hayırlı olsun demek isterim Ece Hn.cmm:)))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ;)) ne iyi ettiniz de geldiniz

      Sil
    2. Sevgili Fulya,Tigris'imin sayesinde sanırım bir hafta şımarmaya doyacağım.Aslında ihtiyacım vardı.Sağolsun zamanlama çok yerinde oldu benim için.Yorumunuz için teşekkürler.Hemen takibe alıyorum sizi.Sevgilerimle.

      Sil
    3. Yeter ki sen iste kraliçemmmm ;))

      Sil
  10. Ece ablam benim için çok ama çok değerlidir.
    Ece ablamın ellerinden öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gökhan oğlum.Sen de benim onurlu,etik değerlerin bilincinde değerli evladımsın.Yorum için teşekkürler.Sevgilerimle..

      Sil
    2. Doğru söze şapka çıkarılır :))

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Dilek canım.Ben de seni seviyorum biliyorsun zaten.Öpüyorum seni.Yorum için teşekkürler kızım.Sevgiler sana..

      Sil
    2. İşte böyle zamanlarda onu kıskanıyorummmmm

      Sil
    3. Sen benim göz bebeğimsin canım Tigris'im.Kalbimde özel bir yerin var.Aslında bir gün sesini duymak isterim.Ama o güzel yavrularınla ilgili mesuliyetlerin ve bizler.Seni fazladan yormayı istemeyiz.Kalbimi çözen kızım.Sevgiler sana..

      Sil
    4. Aşk olsun ablacım sana herzamanım fedadır . Dediğini en kısa zamanda yapacağımmmm ;))

      Sil
    5. Tamam canım benim:)))

      Sil
  12. Çok teşekkürler ne güzel bir yönlendirme oldu bu ortak blogcanlarımızın olduğu bir sayfa da buldum kendimi çok teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz , sefalar getirdiniz. Beni çok mutlu ettiniz ;)))

      Sil
    2. Hatice Yazıcı hoşgeldiniz canım.Paylaşımlarda buluşmak dileğiyle..

      Sil
  13. Ben yeni tanıştım kendisiyle. Tam anlamıyla buraların "ablası" samimi, içten, sevecen... :)
    Misal buradaki tüm yorumların altına yorum bile bırakmış. Ve düşünceli :D
    Gülücüklü Kal, Kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle , yüreği başka bir güzel ;))

      Sil
    2. Talha kardeşim.Yorumun için teşekkürler.Ablanız olmaktan ne kadar mutlu olduğumu ve hayatımdaki yerinizi bir bilseniz.Sevgilerimle yavrum.

      Sil
  14. Ece ablam ya....iyi ki varsın ve sen öyle tigris. Acemi blogger ları. Pusulası gibisiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne güncesi,canım hepiniz ayrı bir tatlısınız.Bazen yorum yapmak için vakit bulamayınca öyle mahzun oluyorum ki.Zira sizler bana çok iyi geldiniz.Sevgilerimle canım.:))

      Sil
  15. Çok değerli Ece ablamızın kelimelere dokunuşu, içtenliği okurken bizi de sarıveriyor.. Cafe Tigris'in bu haftaki konuğu blog dünyasında tanıyan herkesin gönlüne dokunmuş, değer verdiği çok kıymetli bir isim.. ben kendisini önce google+ da tanıdım. Daha sonra blogunu keşfettim.. Bir dönem blogu bakım aşamasındaydı. O dönem yayınlara ulaşmakta zaman zaman sorun yaşıyordum. Sanırım o dönemden sonra kendisini biraz ihmal ettim. Kaldığımız yerden hemen devam..:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin kraliçesi o canım ablamız ;))

      Sil
    2. Renkli Pasta Sepeti,sevgili kızım.Çok dikkatlisin.O ara bakım aşamasında bazı üzüntüler de yaşadım.Ama ben şu an siteme hakimim.Beklerim ve ben de mutlaka seni ziyarete gelirim.Sevgilerimle canım.

      Sil
  16. Ayrıca herkese ayrı bir tasarım ne hoş olmus...elinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , beğenmeniz hoşuma gitti ;))

      Sil
    2. Çok beğendim ben de Tigris'im tatlı kızım benim.Sağolsun canım.Ne kadar özenle ablasını gururlandırmış.Ben de layık olmaya çalışacağım sizlere.Sevgiler hepinize.Tigris'im seni öpüyorum canım kızım.

      Sil
  17. Gittim, gördüm, geldim, çok beğendim. İyi ki tavsiyenize uymuşum yüreği güzel bir insan daha tanımış oldum sayenizde. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm teşekkür ederim ;))

      Sil
    2. Sevgili Zehra.Yorumunuz beni sevindirdi.Ben de mutlaka ziyaret edeceğim.Sevgilerimle canım.Ece ablanız:))

      Sil
  18. Ece teyzem güzel teyzem her şey gönlüne göre olsun. Nice mutlu mim etkinliklerde olmam dileğimle. Çok sevindim haftanın blogu olmanıza.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abdullah,merhaba oğlum.Çok sevindim seni görünce.İnan hepimiz birimiz,birimiz hepimiz düşüncesiyle çok güzellikler yaşayacağız.Sevgilerimle canım oğlum.Güzel,sağlıklı bir gece dilerim sana.Ece teyzen.

      Sil
  19. Eve abla yi takip etsem de yorum konusunda açılamadım pek . Hemen gidip bu eksiğimi de gideririm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bize Her Yer Okul ,,Canım ziyaret etmen yeter teşekkürlerimle.:))Sevgiler.

      Sil
  20. Ece Abla, blog yazarlığı sayesinde tanıştığım değerli büyüklerimden birisi. Her konuda biz gençlere yardımcı oluyor, desteğini esirgemiyor. Güzel şiir ve yazılarına devam etmesi dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Ablamız bir tanemiz

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim Musa oğlum,dileğin için de..Sana da başarılarının devamını dilerim.Sevgiler.Ece ablan:))

      Sil
    3. Canım kızım.Senin de kalbimdeki yerin özel.Bunu bil.Sevgilerimle güzel bir akşam ve huzurlu günler dilerim.:))

      Sil
  21. Beni haftanın bloğu seçtiğin için sana teşekkürlerimi ve sevgilerimi bildirmek için sitendeyim Tigris'im..Biraz eski yayınlarına da bakıp gitmeden sana güzel bir hafta sağlık ve mutluluklar diliyorum canım.Ece ablan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bir hafta misafirliğinizden memnun kalmışsınızdır. Her zaman gönlümdesiniz . Çok çok öpüyorum ;)))

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris