21 Mart 2016 Pazartesi

HAFTANIN BLOĞU: Sihirli Yemek Kutusu


Yine bir Salı gününde haftanın bloğu ile karşınızdayım. Bu haftaki konuğum, aramıza yeni katılan sevgili Fulya Süzen'in enfes tariflerini paylaştığı Sihirli Yemek Kutusu adlı bloğu. Haydi bakalım yemeklerin sihirli etkilerini sunduğu bir kutu mutluluk için misafirliğe gidelim mi. Fulya çayı koy geliyoruz.
"Bu haftadan itibaren haftanın bloğu seçilen arkadaşımız, kendi bloğunda gelen ziyaretçiler için "hoşgeldiniz " temalı bir yayın hazırlaryacaktır. Gelen misafirlerinin yorumlarını bu yayın altında toplamak adına "
Fulyacım hoşgeldiniz yayınını unutma 

27 yorum:

  1. Güzel bir seçim olmuş takip ediyorum kendisini severek. Çok sevineceğinden eminim. Bende çok sevindim onun adına kutluyorum kendisini. Birde bu resimleri nasıl yapıyorsun tigris çok güzel oluyorlar bana da öğret lütfen bende yapmak istiyorum :)). Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ee yeni arkadaşlarımızı tanıtmak gerek ;))
      Resimleri , bir resim programı var orda yapıyorum . Sana maille gönderirim. Çok öptüm

      Sil
    2. Zehra hanım cmmm kocaman bir yüreğiniz var tesekkurler...

      Sil
    3. Tamam teşekkür ederim. Bekliyorum :)

      Sil
  2. Yaaaa amaaaa gözlerim doldu desem:((((
    Çok hoşsunuz hepinizi seviyorum.
    Bunun hakkını vermem lazım, layık olacağım inanın bana:))))))
    Öpüyorum mmmm siziiiiii:)))))
    Bu arada cafe Tigris cmm ben de araştırma yapıp beyin fırtınası yapıyordum, blog ismine uygun logo konusunda bu harika olmuş eline sağlık. ne güzel düşüncelerimi yansitmissin bununla...HARİKASINIZ:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim . Geliyorum çayını içmeye

      Sil
  3. Bu arada heyecan ve sevinçten unuttum çayımız hazır buyurun gelin:)))

    YanıtlaSil
  4. Hemen gidiyorum sen sectiysen gercekten guzeldir;)

    YanıtlaSil
  5. Bir tarifler paylaşıyor mis gibi hatta bazen onun tariflerini yutkuna yutkuna okuduğumu bilirim :))
    Tebrikler Fulya'cım :)

    YanıtlaSil
  6. Sihirli yemek kutusu'nu ben de severek takip ediyorum. Fulya Hanım bir bardak çay da ben alayım..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemennnn ne demek;)) seve seve...

      Sil
    2. Evettttt çayın yanında ne var kimbilir ;))

      Sil
  7. tamamdır gidelim çay içmeye Tigris! ;)

    YanıtlaSil
  8. Immm sihirli ve yemek..Kulağa müthiş geliyor hemen gidip bakmalı :))

    YanıtlaSil
  9. Tigris harikasın. Herkese ayrı bir foto...çok hoş. Güzel bir seçim olmuş

    YanıtlaSil
  10. Ay çok teşekkür ederim geliyorum hemen şekercim ;))

    YanıtlaSil
  11. Çok tatlı bir blog gittim bile :) Teşekkürler paylaşımın için ♥ Bu arada uzun zamandır takipteyim seni :) Blogger hesabım düşmedi sadece blogum düştü maalesef :( Herkesi takipteyim ancak 983 takipçimi kaybettim :(

    YanıtlaSil
  12. Etkinlik güzel çok beğendim. Aslında bu köşede ben de yer almak isterdim haftanın blogu olarak yani :) ama kuralları bilmiyorum acaba olabilir mi teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli bir kural yok . Ama çok etkileşimde olduğum ve hakkında daha fazla bilgiye sahip olduğum blogger dostlarımı seçiyorum doğal olarak . Bir gün siz de köşemde misafir olabilirsiniz neden olmasın ki ;)) sevgiyle

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris