29 Mart 2016 Salı

Sarı Zarfınız Var

Sevgili Kestane Fiyonk'un 3 Mart'taki Bir adet yeni bildirminiz var adlı yayınında, blogger dostları mektuplaşmaya davet ettiğini belirtmişti. Benim gibi nostalji düşkünü biri için bu kaçırılmaz bir fırsattı. Hemen iletişime geçip mektuplaşma isteğini kabul ettim. İyi ki kabul etmişim. Salı günü okulumuz hizmetlisinin " Hocam sana sarı zarf getirdim" demesi üzerine gülüşmeler eşliğinde ben hemen hatırladım, beklediğim mektubu. Memurlukta "Sarı zarf" amirin savunmanızı istediği resmi mektuptur. Genellikle saman kağıdı zarfta verildiği için "sarı zarf "olarak tabir edilir. Kısacası hoş bir şey değildir.  Hizmetlimiz de bana şaka yollu takılmak istedi, ama rengi tutturamamış ve benim gibi birinin eski günlerdeki gibi mektuplaşabileceğini nerden bilsin zavallıcık. Okula gelse gelse kredi kartı ekstreleri gelir  ki onlar da kağıt israfı nedeniyle elektronik postayla geliyor artık,ya da resmi mektuplar gelir.
  Meraklı bakışlar içinde açtım mektubumu. Büyük alkışlar eşliğinde de okudum tabiki. Stajyer öğrencilerimizin şaşkın yüz ifadeleri,bu devirde mektup mu olur der gibiydi.
  Kestane Fiyonk ne mi yazmış ee o da bende sır kalsın. Çok güzel şeyler yazmış çok. Beni o kadar mutlu etti ki anlatamam. Kendi elleriyle harika bir kart hazırlamış ve boyamış. Hele kendi el yazısıyla yazmış olması, o kartın kokusu, karta dokunmak , çok büyük bir zevk. Hemen nir mektup kutusu oluşturdum ve her gelen zarfı bu kutıda biriktireceğim bakalım ne kadar mektubum olacak?
   Ben de en kısa zamanda cevabımı yazacağım. Sürprizimi bekle şekerim.
  Bu güzel etkinliği devam ettirmek, yeni mektup arkadaşım olmak isteyen dostlarıma posta adresim sonuna kadar açıktır. Sevgiyle...

55 yorum:

  1. Gerçekten iyi fikir.Umarım devamlı olur.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir etkinlik olmuş. Okurken bana da mektup gelmişcesine mutlu oldum. Şimdiye kadar mektup almamış biri olarak da özendim. Sizleri mektup yazacak kadar tanımıyorum maalesef. Yazacak şeylerim olduğunda ben de yazacağım muhakkak :)

    YanıtlaSil
  3. 7 sene öncesine kadar hala mektuplaşan teknoloyiye direnen biriydim ama artık sabredemediğimi anlayınca bıraktım. Umarım sizinki devamlı olur

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel olmuş bu böyle...biz lisedeyken yurtdışından mektup arkadaşları edinmiştik.bir iki kere yazışmıştık ama uzun sürmemişti..umarim sizin mektuplariniz yuzlerce binlerce olur :) :)

    YanıtlaSil
  5. Ya süpermiş, ben de çok istiyorum mektup yazmak. Nasıl güzel bir etkinliktir. O mektupların tadı ayrı bir güzel değil mi. Bir daha yapılırsa böyle etkinlik kesin katılırım canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala katılma şansınız var ki ;))

      Sil
    2. gidip bakayım o halde :)

      Sil
    3. gittim yazdım kestaneye :)hem takibe de aldım tanışmamışız biz :) teşekkürler sayende yeni bir arkadaşım daha oldu;)

      Sil
    4. Evet :) Demirkadın Demir kartını sabırsızlıkla bekliyorum bir an önce cevap verebilmek için :)

      Sil
    5. kestane fiyonk
      canım sağolasın inşallah en kısa zamanda yollayacağım. neler yazılır karta bak ne kadar unutmuşuz saçma sapan da olsa samimi olsun yeter di mi ama :)

      Sil
  6. Yaaa bu aralar biraz yoğundum görmemişim kestane fiyonk'un etkinliğini. Katılmak isterim tabiki çok severim böyle etkinlikleri:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki katılabilirsiniz . Yazıda linki verdim

      Sil
  7. Samimiyet dolu bir etkinlik! :) Şimdiler de insanlar birbirleriyle teknoloji yüzünden aynı ortamda suratına bakmıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef, bencillikten aynadaki suratlarına bile bakamayacak haldeler

      Sil
  8. En son üniversitedeyken mektup ve kart atmıştım. Nerdeyse 20 yıl geçmiş üzerinden. Şimdi denesem mektup yazabilir miyim diye düşündüm yazını okurken. Artık pek teknolojik olduk ya...

    YanıtlaSil
  9. Etkinliği daha önceden duysaydım hemen atlardım herhalde daha önce hiç mektup veya kartpostal göndermemiş biri olarak :) Dediğiniz gibi artık her şey elektronik posta yoluyla geliyor, kapıya fatura bile bırakmıyorlar :)

    YanıtlaSil
  10. Çok mutlu oldum canım :) ne güzel anlatmışsın :) heyecanla cevabını bekliyorum benimde bir mektup kutum oluştu içerisinde River ve Soslu Badem in kartlarını attım bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasınnnnnn ;)) sürprizimi bekle o zaman

      Sil
    2. Heyecanla bekliyorum biliyorsun dimi :))

      Sil
  11. Ama Tigris'im bana da posta adresi, acilen tatlım.O kadar severim ki mektup yazmayı anlatamam. Gmailimde olacak gözüm.Ben hala evime dönmedim, dinleniyorum sessiz bir yerde...Yayını aksatıyorum zaman zaman canım.Bir yürek dolusu sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm sen iyi ol emiiiii ;)) adresimi yazarım :)) çok çok çok öptümmm

      Sil
    2. Ben de öptüm canımm :))

      Sil
  12. Klavye kullanmaktan el yazımız bozuldu, farkında değiliz.
    Geçmişi yaşatmak adına ne güzel bir etkinlik :)
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef. Aceleci insanlar olduk . Anında yazışmak varken kim bekler günlerce postacı yolunu

      Sil
  13. Ne güzel bir etkinlik olmuş yazmasına yazarımda sen okuyabilirmisin meçhul yazım çok berbattır:)) sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  14. Daha çok yazacaktım ama mektubum değil kalemim bitti. Burada mektubuma değil satırlarıma son verirken küçüklerin gözlerinden büyüklerin ellerinden hasretle öperim. Seni seven arkadaşın zehra. İzmir'den Eskişehir'e kucak dolusu sevgilerimle :)). Tigris biz senle eskiden mektuplaşsaydık mektubu hep böyke bitirirdik ki. Çoook yazdım çocukken arkadaşlarıma hep sonu böyle biten mektuplar :))) sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahahaha ben de kestane kebap acele cevap der bitirirdim mektubu ;)))))

      Sil
  15. Mektuplarla dolu bir sandığım var, gerçekten samimi geliyor insana. Ama hızlı yaşıyoruz artık, beklemek istemiyoruz. Yine de arada nostalji adına çiçekli kokulu mektuplar gönderilebilir. Zira dost mektubunu öpersiniz ama bir mesajı bildirimi öpmezsiniz :)

    YanıtlaSil
  16. cidden blog yazan kişiler olarak mektuplaşma fikri ne tatlıymış bu kadar teknolojinin içerisinde eski günlerin kokusu geliyo insana, kağıt kalem kullanmak aslında ne hoş yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Bugün ilk mektubumu gönderdim . Yıllar var ppt ye gitmiyordum. Değişik geldi mektup nerden atılır unutmuşum. Nasıl heyecanlandım anlatamam.

      Sil
  17. Cok güzel hareketler bunlar:)

    YanıtlaSil
  18. Ne güzel bir etkinlik hazırlamışsınız en son çok sevdiğim abim askere gidince mektup yazmıştım :) söz gider yazı kalırmış ya, insanın içinden gelenlerin bir yerde saklı olması Nasıl güzel başka bir duygudur...

    YanıtlaSil
  19. Ben daha lisedeyken İngiliz bir öğretmen vardı. Bana gittiği yerlerden kart postalardı onları hala saklıyorum, o kadar değerli oluyorlar ki! Çok güzelmiş bu etkinlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)) gerçekten çok güzel

      Sil
  20. Mektuplar iyidir. Bende zaman zaman evdekilere yazarım etkisi büyük olur-saklanır.

    YanıtlaSil
  21. Ne güzel bir etkinlik olmuş bu :)
    Çok sevdim ...
    Ben de biraz daha pişeyim , blog jargonu öğreneyim ve beni kabullensin kişiler inşallah ben de katılmak isterim ...
    Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ;)) ama katılmak için o kadar beklemeye gerek yok

      Sil
  22. Bu çok güzel bişi yaa! Ben de çevremde başlatayım bu etkinliğiiiii! :)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris