1 Nisan 2016 Cuma

Şaka şaka

-Biri gelmiş a dostlar. 
-Kim kim ? 
-Kim olacak Nisanınnnnnnn biriiiii.  
   Şaka mı dediniz? Tutmayın o zaman beni.Telefon numaramı  bilmeyen  ve tongaya düşen kaç şakazedem var. Genellikle  şaka bellidir . Bir banka çalışanıymışım ararım maaşlarında yanlışlık olduğunu söylerim .İkiyüz küsür lira borçlandıklarını belirtirim . Rakama dikkat ikiyüz küsür lira ha ha ha . İşin içinde para borç olunca küsürün bile farkına varmadan telaşa kapılır karşı taraf. Haklarında icra takibi başlatacağımızı da eklerim . Ondan sonra seyreyleyin gümbürtüyü. Okul memurunu, müdürü, müdür yardımcısını sıradan ararlar. Şakanın tadını kaçırmadan arkadaşı tekrar arar asıl meramımı söylerim. 
  Arada bir böyle hoşluklar hepimizi canlandırıyor. Günün hatta haftanın gündemi oluyor. 
  Bugün de Nisan 1 ya Tigris yine rahat durmadı. Okulun bütün temizlik personelini  bulunduğu binaya topladı. Okulu su bastı niye bakmıyorsunuz diye veryansın etti. Koşarak gelenler, ellerinde kovalar süpürgeler. Tabii yukarı çıkan bakıyor her yer kupkuru . Ve bennnnnn Nisan birrrr  nidalarıyla şaşkın ve telaşlı yüzlerde bir anda tebessüm oluşturmanın keyfine varıyorum. Gelen dostlarımızla çaylar eşliğinde, bol kahkahalı sohbetlerimizle  yine gündemdeki yerimi alıyorum
  Darısı başka şakazedelerin başına diyorum. 
  Bunlar benden bir gün fena intikam alacaklar, gözünü aç Tigris. 
  Şaka bir yana, son zamanlarda yeterince gerildik. Hayat yeterince ciddi ve acı dolu . Hergün ölüp ölüp diriliyoruz .Ruhum isyanda. Deliliğe vuruyorum. 
 
Bu fotografı akşam üstü eve dönerken çektim . Eskişehir'e bahar iyiden iyiye geldi . Ya ülkemin geciken baharı....

49 yorum:

  1. Yüzünüzden gülümsemeniz eksik olmasın. :) Dikkatli olun bunlar size bir gün dönecektir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin hepimizin .
      İntikam soğuk yenen bir yemek miydi neydi ?

      Sil
  2. :)))))) harikasınızzz:)))))))
    Şaka yapamadım ben bu yıl:(((
    Ben şaka gibi bir kaza geçirdim dün gece çünkü:(( ayagıma çok şiddetli bir darbe aldım ve ezik durumda...
    Neyse ki suan acım biraz azaldı::)))))
    Teşekkürler tigris cmmmm gülümsetti beni senin şaka:)))))))
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa canımmm çok geçmiş olsun . Nazarlara gelmişsin sennnn :((
      Napım artık deliliğe vurdum ;))

      Sil
    2. Teşekkür ederim:)
      En güzeli bu devammmm:)))

      Sil
  3. Talebelik yıllarında bir nisanı bile bekleyemezdik biz. Devamlı şakaların içindeydik zaten. Cumartesi akşamları bizbize geceleri olurdu. Orada herkes hünerini gösterirdi. Hala hatıramızda zaman zaman gülümseriz o günleri anarken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babamın yatılı okul müdürü olması nefrniyle o güzel geceleri izleme fırsatım oldu. Hababam sınıfı vari şeyler çok eğlenceliydi

      Sil
  4. Yaa çok tatlı bir saka olmuş. Beni de bugün mudur yardımcım aradi. Kalemim nerede diyor. Sen geldin masamdaydı simdi yok diyor. Alıp cantana mi koydun diyor. Bende de jeton düşmedi hala. Sert konuştu biraz, bir kalemin lafını mi yapıyorsunuz dedim. Tam ortam gerileecekken bir nisan dedi...Hoş bir gündü ama biraz kızdım tabi. Neyse ortam şenlendi;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha süperrr ;))) yüzünüz hep gülsün emiii ;)) sevgiyle

      Sil
  5. Allah iyiliğini versin e mi.. Çok yaşa sen iyi yaşa
    iyi ki telefon numaram yok :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha iyi ki iyi ki ;))))
      Amin hepimiz yaşayalımmmm

      Sil
  6. Ara sıra delirmek iyidir..:) Kafayı biraz boşaltmak rahatlatmak gerek..:)
    Ama tabi geri dönüşleri düşünüp, dikkatli olmakta fayda var..:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha kesinlikle ;)))) sevgilerin en güzeli güzel dostuma gelsin ;)))

      Sil
  7. :)) çılgınsın:))
    Normal de şaka yapamam ve hoşlanmam(bahsettiğim eşek şakası kıvamında olanlar)
    ama böyle esprisi yüksek şakalar hoş , güne enerji katmışsınız.

    YanıtlaSil
  8. Tadini kacirmadan sakalasmak iyidir. ;) ben hic yapmadim bana da kimse saka yapmadi 1 Nisanda. Bu sene de es gectik elh. ;)

    YanıtlaSil
  9. Bu şakayı birisi bana yapsa oturup deli gibi ağlarım herhalde. :D

    YanıtlaSil
  10. Benimki de nisan 2 şakası olsun tigrisimm çünkü nisan 1 e geç kaldım hihihihi :))

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel eskisi kadar tatlı şakalar yapan kalmadı malesef..

    YanıtlaSil
  12. Çok keyifli olmuş :)) Ama dikkat hepsi toplanıp fena şakalayabilir sizi :)

    YanıtlaSil
  13. Hihihi komik olmuş ama :) bu arada fotoğraf süper ben çok severim baharı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim . Aslında daha güzel kareler yakalayabilirdim akşam üstü alel acele oldu

      Sil
  14. Hah hah ne güldüm ya güzel şaka olmuş :)

    YanıtlaSil
  15. Süpersiniz :) hayatımızda biraz da gülücükler olsun :)

    YanıtlaSil
  16. Okulda yaptığınız şaka çok hoşuma gitti:)) Şakaya maruz kalanlar bu hoşluğu hiç unutmazlar, iz bırakmıştır hocam! Önceki yılların şakalarını merak edip baktım ama yazmamışsınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceki yıllarda yaptıklarım aklıma gelip yazmamışım . Gerçi okulda her an bir espri konusu buluruz her günümüz bir neşe ;))

      Sil
  17. inanılmaz merak ediyorum eskişehiri ya, fotoğrafa bakınca daha da meraklandım

    YanıtlaSil
  18. Çok hos sakalar. Oglum da israrla nisan boyunca saka yapilir deyip duruyor

    YanıtlaSil
  19. :) Çok hoşsun ilahi Tigris:))

    YanıtlaSil
  20. Hic sevemedim gitti su nisan 1 sakalarini :(

    YanıtlaSil
  21. deli :) yaa Allah iyiliğini versin çok güldüm sana :) ülkeye bahar gecikti yine :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe . Milletin benden ne çektiğini düşünün artık 😉🙈

      Sil
    2. Çok iyi,ne keyif benimde çok yapmışlığım var.Emekli olmsaydım Eskişehir'de seninle aynı okulda çalışmak ne güzel olurdu,en son çalıştığım okulda espri yeteneğimi kaybettim valla.Suratsız at hırsızları gibi suratların yüzünden sevgiler gülmeye-güldürmeye-şükretmeye devam.Manzara çoook güzel ohhh misss içime çektim gelmiş kadar oldum.

      Sil
    3. Sizinle çalışmak gerçekten keyifli olurdu. 😉❤️ O suratsızlardan bizde de çok var ama onlara inat gülüyorum gülümsüyorum

      Sil
  22. Fotoğraf müthiş, akşamüstlerindeki zayıf ancak pırıl pırıl güneşi seviyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alelacele çekmiştim beğenmene sevindim 😉

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris