3 Nisan 2016 Pazar

Nostaljik Pazartesi:16 Şükretmek

Aldığım her nefes,
Bir şükrediştir
Yaradan'a.... 
            Tigris
Ne zaman doğa ile buluşsam , sonsuz mavi kubbenin altındaki mucizeyle  başbaşa kalırım .Sükut içinde doğanın yaşam sesine kulak veririm.Kırların bahar yeşili tonu üzerine rengarenk çiçekli basma elbiseleri üzerinde huzurun doruğuna varırım .O an kelebeklerin çiçeklerle dansı içimdeki kelebeklerle yarışa girer.Gözüme takılan karıncaların  telaşında insanları görürüm , sonsuz boşlukta ne kadar da küçük ve değersiz olduğumuzu hatırlarım .Kuşların en doğal makamdan  okudukları hiç duyulmamış güzellikteki şarkılarında hüznü , sevinci hissederim .Yeni tomurcuklanmış kuru dalların arasından yakıcı sarı top burdayım diye alnıma dokunur.Başımı çeviririm maviliğe . Açarım ellerimi binlerce kez mucizenin sahibine şükrederim , aklımın eremeyeceği  sırlarla dolu yarattıklarına ve her bir güzellikte  O'nu hatırladığıma .

44 yorum:

  1. Tefekkur ve ardından şükür.. çok şükür ozaman :) hayırlı sabahlar

    YanıtlaSil
  2. Güzelliklerin farkında olup şükretmek ne güzel...

    YanıtlaSil
  3. Tefekkür ve şükür; O'nu tazim etmek demiktir.

    YanıtlaSil
  4. iade-i ziyarete geldim :)
    kaniatta O'nu(c.c) anmak ne güzel..

    YanıtlaSil
  5. Ve pazartesi nostaljisinden pazartesi huzuruna... sayende :)
    İçim açıldı!
    Ne mutlu şükredebilene! Harikasın!

    YanıtlaSil
  6. Günün aydın olsun Tigris'im.Yazın içimi açtı kızım.Hayırlı bir hafta dileklerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu bir gün , mutlu bir hafta sizi kucaklasın sevgili Ece Ablacım ❤️❤️

      Sil
  7. Oh valla işyerinde az kalsın kendimi kaptırıp kollarımı açıp bağıracaktım :) huzur ve şükür dolmuşsun ve bize de geçti. Allah razı olsun arkadaşım , sevgiler <3

    YanıtlaSil
  8. Elimizde olan bütün bu güzelliklerin iyice kaybetmeden kiymetini bilmek guzel :)

    YanıtlaSil
  9. Gününüz haftanız aydın olsun....

    YanıtlaSil
  10. Pazartesi sendromu da neymiş :) Mutlu haftalar Tigris ve azizcanlar!

    YanıtlaSil
  11. Merhaba;
    Şükürler olsun ... Yüreğimizden hiç eksilmesin ...
    Mutlu , huzurlu , sağlıklı ve umut dolu sevgiyle yaşanacak bir hafta diliyorum

    YanıtlaSil
  12. Genel olarak hep sükreden bir insanim ama özellikle bahar aylarinda ben de böyle olurum:) Güzel bir hafta olsun hepimize...

    YanıtlaSil
  13. Doğanın mucizelerinin, güzelliklerinin farkına varabilmek... ne büyük meziyettir.

    YanıtlaSil
  14. fotoğrafı görünce bile içim açıldı tigrisim. sanki ben ordaymışım da stres atıyormuşum gibi hissettim :)

    YanıtlaSil
  15. Bir de gözyaşlarıyla buluştu mu o derenin şırıltısı, değmeyin insanın huzuruna, mutluluğuna.
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Huzurun doruğuna varır Tigris ...sevgiyle

      Sil
  16. Doğanın derinliklerine bakarak ondaki güzelliklere bakarak aslolanı anlayabilmek ne güzel bir nimet aslında.

    YanıtlaSil
  17. Dogada ben de kendimi cok huzurlu ve mutlu hissederim. Var mı ondan güzeli?

    YanıtlaSil
  18. aldığımız her nefese çok şükür
    güzel bir konuya değinmişsiniz benim blogumada beklerim :)

    YanıtlaSil
  19. Aç kollarını sana geliyorum Tigrisim artık bu bahar coşkusu bu kelebekler beni Eskişehir'e getirir herhalde :). 10-11 yaşlarındaydım Polyanna'yı okuduğumda. O yaşımdan beri hayata farklı gözle baknayı ve hep şükretmeyi öğrendim :). Her günüm şükür dür benim. Çok şükür burada sizler gibi sanal ortamda gerçek arkadaşlar tanıdım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısın sen yaaaa. Açtım kollarımı bekliyorum seniiii 😘❤️

      Sil
  20. Kaleminize yüreğinize sağlık çok güzel konuya değinmişsiniz sevgiler....

    YanıtlaSil
  21. Yaradanın bize göstermiş olduğu mucizeleri görüp şükredebilmek, ne Mutlu bizlere :) kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
  22. Doğayla baş başa kalmak; umut, mutluluk kaynağı. Çok şükür, çok şükür, Allah bugünlerimizi aratmasın.

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris