19 Nisan 2016 Salı

HAFTANIN BLOĞU: Engin Ergin


Bu haftaki misafirimi kimler tanıyor parmak kaldırsın. Tanımayanlara söyleyeceğim tek söz, inanılmaz keyifli yazılardan kendinizi mahrum etmeyin. Genç yaşın , genç dimağın kelimelere nasıl dans ettirdiğine tanık olmak ister misiniz? 

Daha adımınızı atar atmaz sizi sıcacık bir merhabayla karşılayan, misafir yine beklerim renkli günler dilekleriyle uğurlayan naifliğin bir insana ancak bu kadar yakışabileceği sevgili  Engin Ergin 'i tanımaya ne dersiniz?
Tanrı'nın torpil geçtiği toprakların güzel insanı kendini şöyle tanımlamış

"Biraz ben...

Muğla'da doğdum, Muğla'da büyüdüm, Ankara'da büyümeye devam ettim, şu sıra yine Muğla'dayım... Ankara'da üniversite mezunu oldum, verdikleri diplomada "Güzel Sanatlar Fakültesi"nden geçtiğim yazıyor, bir de "İçmimarlık ve Çevre Tasarımı" adında bir bölüm de o "değerli kâğıt"ta yer alıyor... Konuşmaktan haz duyuyorum, konuşamadığım zamanlarda daha çok yazıyorum. Fotoğraf çekmekten de haz duyuyorum. "


 "Haftanın  bloğu seçilen arkadaşımız, kendi bloğunda gelen ziyaretçiler için "hoşgeldiniz " temalı bir yayın hazırlaryacaktır. Gelen misafirlerinin yorumlarını bu yayın altında toplamak adına"

46 yorum:

  1. elçiye zeval olmaz, takip edelim madem ;)))

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. süpersin. gidip bakayım ;)

    YanıtlaSil
  3. Tigris elinee sağlıkkk :) parmak kaldırdım ben tanıyoreee :) bide yorumları cok tatlı "renklı günler" diyo kendine has şekilde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok harika yazıları var 👍

      Sil
    2. Merhaba,

      "Renkli günler" diyor olmam aklınızda kalmış; ne güzel! :)

      Renkli günler!

      Sil
  4. Güzel seçim olmuş. Ben de ilk haftanın bloğunda kendisini seçmiştim hiç düşünmeden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanımayanlar mutlaka tanımalı

      Sil
    2. Merhaba,

      İkiniz de değer verdiniz ve seçtiniz; sağ olun... İkiniz de çok heyecanlandırdınız ve mutlu ettiniz, var olun :)

      Renkli günler!

      Sil
  5. Tanımayanlardandım gidip bakıyorum:)))

    YanıtlaSil
  6. Bende gidip bir bakayım.. :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel seçim! Kendisini severek takip ediyorum. Nisan Günceleri okunmaya değer kesinlikle. Yazılarını farklı bir dille yazıyor, çok keyifle okunuyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir üslubu var ki okurken yormuyor

      Sil
    2. Merhaba,

      İkiniz de çok değişik ve özel yorumlar yazmışsınız. Garip bir şey; sizin yorumlarınızda harfler gülümsemeye dönüşüyor! Mutlu oldum, sağ olun :))

      Renkli günler!

      Sil
  8. Tigris!cim ellerine sağlık... ben onu takip ediyorum da o beni etmiyor sanırım... İlk seçildiğinde etmiştim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Sizin ziyaretinizi hatırlıyorum Korefenomeni; hâlâ iade-i ziyarette bulunmadıysam en kısa zamanda uğrayacağım :)

      Renkli günler!

      Sil
  9. Güzel bir seçim olmuş Tigris, harikasın! Gittim, takibe aldım, çok beğendim :)
    Teşekkürler <3

    YanıtlaSil
  10. Ben tanıyorum Tigris'im.Hatta bir yazısına yorum da bıraktım.Ben de sevdim oğlumu.Kutluyoruz onu.Bloğuna gidip ayrıca kutlarım.Sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm biricik Ece Ablam 😘😘

      Sil
    2. Merhaba,

      Çok teşekkürler!

      Renkli günler!

      Sil
  11. Merhaba!

    Bu ne güzel bir sürpriz!
    Okuma Listesi'nde adımı ve soyadımı görünce "Kim yahu bu Engin Ergin?" dedim; benmişim :) Çok sevindim, çok teşekkür ederim :) "Haftanın Blogu" seçilen blogda "Hoş geldiniz"li bir yayın paylaşılması gerekiyormuş sanırım, yeni ziyaretçilerin yorumlarını yazması için de kullanılması için; ama zaten hoş gelen misafirlerim birkaç yayına yorum bırakmışlar, o nedenle bunun için yeni bir yayın hazırlamıyorum. Siz de, diğer misafirler de hep hoş geliyorsunuz zaten :) Tekrar teşekkürler!

    Renkli günler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim , hoşgeldiniz hoşluklarla geldinix

      Sil
  12. Sayenizde yeni tanıyorum Engin Ergin'i.. Bundan böyle sıklıkla uğrarım bloğuna.. Tebrik ediyorum kendisini.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Yorum bırakmamışım ancak muhtemelen bu yazıdan sonra takibe başlamışım ben de :)

    YanıtlaSil
  14. Ben bu yayini kaçirmisim hemen gidecegim.

    YanıtlaSil
  15. Engin E. ile Naz O. vasıtası ile tanışmıştım. Başarılı bir kadından bahseden yazısı sanırım ilk okuduğum yazısı idi. Karşılıklı olsun diye, lİnki tıklayacağım. Güzel seçim, tebrik ediyorum kendisini. Sevgiler diliyorum. :)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris