11 Nisan 2016 Pazartesi

Haftanın Bloğu: Kestane Fiyonk


12 Nisan 2016 ve günlerden salı. Ve ve veee haftanın bloğunu ünlüyorum. ( bizim yörede seslenmeye ünlemek denir.) Ünlüyorum , ünlüyorum bakalım beni duyuyor mu?
Bir kestane varmış,bir fiyonk yokmuş. Huuuuu duyuyor musun beni?
Bursa'nın güzellerinden,mektuplaşma etkinliğinin fikir annesi sevgili mektup arkadaşım, haftanın ritmini birbirinden güzel şarkılarda bize sunan, bu sıralar ex'lerle sıkıntısı olan, salıyı sallayan blogların ev sahibesi sevgili Kestane Fiyonk   Bu haftanın misafiri. 
Sesime gel, mektubunla gel, bana gel . Biz de sana gelelim ama .  Bol köpüklü kahven ve yanında kestane şekerin olsun. Sohbetin dibine dibine vuralım.
Seni duymayan tanımayan kalmasın.


 "Haftanın  bloğu seçilen arkadaşımız, kendi bloğunda gelen ziyaretçiler için "hoşgeldiniz " temalı bir yayın hazırlaryacaktır. Gelen misafirlerinin yorumlarını bu yayın altında toplamak adına"

38 yorum:

  1. Bursa ise, kestane ise derhal bakıyorum ♥ (Acaba ben de bir gün haftanın blogu olabilecek miyim, biri bana da kalpli gözlerle hülyalı bakıp seni seçtim güzel blog diyecek mi) Hayallee hayallee...

    YanıtlaSil
  2. Sabah sabah işi gücü bıraktım önce Kestane fiyonk, oradan vişneli kiraz, dağınık anne derken kendimi kaybettim. Yeni arkadaşlarla tanışmak iyi geldi bana... Tekrar teşekkürler ;)

    http://fincanteyze.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Tigris, çok tatlısın :) Harika bir seçim, kestane benim de aklımdaydı :)
    Kendisi çok cici, duygusal, fazlasıyla samimi, hayal gücü çok yüksek ve çok pozitif tatlı bir kız :)
    Sanırım herkes seviyordur onu!
    Bir kez de buradan duyuralım!
    Eline sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seviyorum srni dağınık anneeeee 😘😘

      Sil
    2. Utananmaymun emojisi nerede :)) Çok tişikkirlir :)

      Sil
  4. Tebrik ederim. Zevkle takipteyim. Hele kartlaşma etkinliği için hazırlıklarım başladı.Herkesi bekliyorum. Güzel paylaşım için teşekkürler.Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. O mektup etkinliği aklımda. Fırsat bulduğumda gerçekten katılmak istediğim bir etkinlik, mis gibi samimiyet kokuyor! :)) etkinliğine Senin seçtiğin blogları hep ilk defa görüyorum. :)) Hemen gidiyorum ziyarete. :)

    YanıtlaSil
  6. harika bayıldım :)))
    çevremiz genişliyor sayende ;)

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. benimde yeni keşfettiğim ama çok sevdiğim blogger arkadaşımı mutlaka ziyaret edin....
    soslubadem.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim :) tişikkirlir sipirmin :) toşokkor odorooomm :)
    Hayır bana bu kadar yüz verince şımarıklık had safhada oluyor sonra :)
    Hoşgeldin yazımı yazdım bende bugün kendimi seçtim :)
    Egom tavan :) Kendimi haftanın bloğu seçecek kadar enaniyet sahibiyimdir de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhahhahhaaa şımar şımar yakışır 😉

      Sil
  9. tiglis ; çok teşekkürler hemen ziyarete gidiyorum bu haftanın bloğunu :)

    YanıtlaSil
  10. Alper Canıgüz kitaplarında da ünlemek diye geçiyor hep başta tuhafıma gitmişti ama sonra alıştım :) fiyonkçuumu çok severim ki benn :)

    YanıtlaSil
  11. Bu kararı verdiyse Tigrisim
    Bir bildiği vardır derim
    ve bir koşu arkadaşımıza gittim
    ooooo takipçisi bile oldum destek için
    Yazımın başı da mani gibi oldu sana Tigris:)))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin Tigrisim diyen dillerine kurbannnn 😘😘😍😍😍

      Sil
  12. Pek severiz her gün biraz daha yakindan taniyorum. Benim de yazisma arkadasim.

    YanıtlaSil
  13. B ne sıcak bir atmosfer var burada. Beni de unutmayın ama uzaktayım diye;))

    YanıtlaSil
  14. kestaneeye benim de kart hazır :) çok tatlı bir arkadaş. gideyim tebrik edeyim

    YanıtlaSil
  15. Haftanın blogu sayesinde baya yeni bloglar tanımaya başladık ne güzel. Ben de takibe aldım bile.

    YanıtlaSil
  16. Blog keşfetmek güzel olsa gerek. Hemen bakıyorum kestane fiyonk'a :)
    Bende beklerim;
    www.mustafaalniak.net

    YanıtlaSil
  17. Teşekkürler bir blogcanım daha oldu:)) önce ziyaretimi yaptım sonra sana sevgilerimi bırakayım dedim:)
    (bıraktım bir dolu hem de)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne tatlısınız ne tatlısınız siz 😉😘😘😘

      Sil
  18. Kestane Fiyonkla epey ortak arkadaşımız vardı bir süredir görüyorum, tanışmış oldum böylelikle :)
    Benim Haftalık Blog tanıtımlarım aylık oluyor sanırım, ancak :)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris