6 Nisan 2016 Çarşamba

Hoşluklar getirdiniz


Merhaba güzel dostlarım.
Ne güzel bir gün ve ne güzel bir hafta.
Bugün Sevgili Uğurum, hala bilmeyen varsa söyleyeyim  Sevgili Nahide Zerayak beni haftanın  bloğu olmaya layık görmüş. RENKLİ PASTA SEPETİ
Nasıl mutlu oldum anlatamam. 
Bende çok özel yere sahip olan sevgili uğurumu da ziyaret etmeyi unutmayın. Hala tanımayanlar varsa büyük bir kayıptır , bilginize.
Blog dünyasının ilk kapılarını bana aralayan ve gerçekten bana çok uğurlu gelen sevgili Nahide hanım sizi çok seviyorum.
Hoşgeldiniz yazısı ile sizleri karşılamak istedim . Hepiniz hafta boyunca kahveler eşliğinde ,hoş sohbetlerinizle arkadaşlık ederseniz beni çok mutlu edersiniz.
Sevgiyle

48 yorum:

  1. Bu haftanın blogu olayını çok seviyorum çok :)) hemen ışınlanacağım :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış siteye mi girdim kiii kuzum tam adı ne blogununn :).

      Sil
    2. Haftanın bloğu benim ben .
      RENKLİ PASTA SEPETİ seçmiş

      Sil
    3. Anladım kuzum seni haftanın blogu seçen arkadaşı ilk defa duydummm ona ışınlanacağım :) ama ismi yazınca başka birşey çıktı şimdi gidiyorum. :** Teşekkürler ^.^

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş, blogunuzu takibe aldım bana da beklerim sevgiler
    Tasarım Evinden

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim! :)) Falımı da isterim. :D

    YanıtlaSil
  4. böğle güzel dostlukları görmek bile çok güzel....

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim canım benım:)

    YanıtlaSil
  6. Benim kızım haftanın bloğu mu olmuş.Seni kutluyorum Tigris'im.Kutlarım kızım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ece Ablacımmmmm çok teşekkür ederimmmm 😘😘

      Sil
  7. E hadi bunu kahveyle kutlayalım o halde. İçelim güzelleşelim ♥

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, sevgili Nahide sayesinde haberdar oldum sizden. Seviyorum haftanın blogu olayını, birçok yeni blog tanıyorum böylece. Görüsmek üzere, sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Merhaba... Ne güzel bir karşılama... :)) Hoşbuldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim mutlu ettiniz beni.

      Sil
    2. Sevgili Blana K, yoruma yanıt vermek isterken yanlışlıkla bloğumdaki yorumunuzu silmişim. Lütfen kusura bakmayın. :(

      Sil
  10. Sevgili Tigris, bu karşılama yazısı ile yine beni mutlu etmeyi başardınız..Çok teşekkür ederim..:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu olmanız beni çok sevindirdi. Sevgiyle ❤️❤️

      Sil
  11. Hosluklar getirdiniz ne guzel ifade oyle yaa:) tebrikler:)

    YanıtlaSil
  12. Hoşbuldukkkkkkkkk hoş:))
    Kutlarım Tigris ciim:))))

    YanıtlaSil
  13. Nahide Hanımın sitesinde şakayla karışık 'kahve de vardır onda hemen gidiyorum' dedim. Hakikaten varmış. Malum olmuş :) Oturunca, bu guzel etkinliğe filmgundemi olarak bende start vereceğim inşallah. Mutlu güzel bir hafta diliyorum sevgili Tigris. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh olmaz mıııı 😉 Merakla bekliyorum etkinliğinizi
      Mutluluk hep kucaklasın sizi sevgili Zülal 😘😘

      Sil
  14. Varsa bi kahve bende alırım...
    Şaka tabiki.
    Cafe Tigris tebrik ederim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Ferah kahvelerin olsun güzellik :) sevgiler bırakıyorum kucak dolusu.

    YanıtlaSil
  16. hoşbulduk canım. kahve için teşekkürler. ve tebrikler haftanın blogu olduğuiçin. nahideyi ben de takipteyim ve çok beğeniyorum. sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  17. Hayırlı kandiller :) tebrik ederim <3

    YanıtlaSil
  18. Tigrisimmm haftanın değil haftaların bloğu olmalısın sen :))) herşeyi ne çok hakediyorsun ben seçilmişim gibi sevindim :)) Renkli pasta sepetini sen haftanın bloğu seçtiğinde tanımıştım :)) yani onu senin seni onun sayesinde :))). Bide bütün bu yazdıklarını okuyunca benim senin için düşündüklerimi dile getirmişsin :)) Renkli Pasta Sepeti senin için ne ifade ediyorsa sende benim için onu ifade ediyorsun. Çok değil 2 ay okdu tanışalı ama ben yıllardır tanıyormuşum gibi geliyor seni o derece yani :)) Birde sende bana çok uğurlu geldin 2 ay öbce tek takipçim kendimken :) şimdi bir yığın sevdiğim saydığım arkadaşım oldu hepsi senin sayende :)) İyi ki varsın, iyiki seni tanımışım, iyiki haftanın bloğusun :)) Seni çok seviyorum benn, kocaman seviyorum :))) Bütün beyaz kalpler sana gelsin :))))) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmmm canımmmm beni yine çok mıtlu ettinnnnn❤️❤️❤️
      Aynı şeyleri ben de sana karşı hissediyorummm. Sanki yılllardır tanışıyoruz. Ne güzel bunları hissedebilmek 😉😘 sevgiyle

      Sil
  19. Kahve fotoğraflarına yorum yapmayı özlemişim :D Ellerine sağlık haftanın bloguu :))

    YanıtlaSil
  20. Ne kadar güzel bir karşılama yazısı bayıldım :)

    Bu arada blogunu takibe aldım bende bloguma beklerim :)
    Sevgiler
    Mehtap
    www.mehtapslifestyle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhh çok teşekkür ediyorummm hemen geliyorum

      Sil
  21. Kahveye hiç hayir demem ayrica da tebrik ederim. Okuma listemi bitirene kadar yorumlar gecikiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım birgün seninle karşılıklı kahve içmek isterim 😉

      Sil
    2. Insallah canim. Kismet :)

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris