20 Nisan 2016 Çarşamba

Mavi bir özleyiş



20 Nisan 2016 bol sürprizli gün olarak, hayat güncemdeki yerini almak için çok çalışıp çabalamış.
 Sabah aldığım özleyiş hasret dolu mavi zarf ve  sonrasında aldığım güzel haber, yoğun duygular yaşadığım bir güne imzasını attı.
 Güne dair ilk olarak mavi zarftan bahsetmek istiyorum. Diğer haberi Cuma günü detaylı bir şekilde aktaracağım. Bana olduğu gibi size de sürpriz olsun iki güncük bekleyin dostlarım.
Gelelim zarfa. Hani Kestane fiyonk bir etkinlik başlatmıştı ve onunla ilk mektuplaşmayı gerçekleştirmiştik ya, ikinci mektubum da canım Ece Ablam'dan bugün itibariyle elime ulaştı. Nasıl mutlu oldum, nasıl duygulandım anlatamam. Bazı yüreklerle yüzyüze tanışmaya gerek yok ruhlarımız çok önceden  tanışmış ve birbirini sevmişler diye düşünüyorum. O nasıl güzel kelimelerdir o nasıl duygu selidir. Beni alıp götürdü. Uzun uzun akmış kelimeler  sevgi dolu güzel yürekten.
Tıpkı eski günlerden kalma bir mektup olmuş, kağıdı sararmış tarihi de 30 yıl öncesinde olsa o günleri ancak bu kadar yansıtırmış.
 Ece Ablam'a gönülden bir kere daha teşekkürlerimi sunuyorum.  En kısa zamanda (bu sıralar yoğunluğum fazla olduğundan) cevabımı yazacağım.
 Yine bir hatırlatma yapayım. Eskiyi yaşatmak isteyip de iki kelam karalamak isteyen her dostumla mektuplaşma etkinliğimiz olacaktır. İlgilenenlere duyrulur. Sevgiyle.

23 yorum:

  1. Mektup yazmak çok keyifli ancak mektup almak bambaşka bir duygu. El yazısı bana çok özel gelir mesela, o kişinin dokunduğu kağıda dokunmak..vs çok anlamlı bulurum kısaca :)
    Aklımdayken ben de mektupla ilgili bir yazı yazayım hatta :))

    YanıtlaSil
  2. Lisedeyken yabancı arkadaşlarla mektuplaşırdık (Penfriend idi adı, her hazırlık öğrencisinin kaderi). Üniversitedeyken de her gün anneme mektup yazıp, haftada bir postalardım (Ana kuzusu bir adet yünüvörsiti kızı). Bir arkadaşımla da zarfa küpe gibi küçük hediyeler koyarak mektuplaşırdık. (Postacı kesin şüphelenmiştir ama sağ salim aldık hediyeleri). Öğrencilerimden de çok mektup aldım (Öğretmenine heyran bir grup şirin varlık). Yığınla mektubum var. Renk renk, desen desen. Blogumdaki Mektup Var yazımda fotoğrafı da var hatta. Belli mi olur belki buradaki arkadaşlıklar da kağıda dökülür. (Gene çok uzun yazdım, ben bir çay alayım) Sevgiler Tigrissss ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve verelim 😉
      Bakalım başka kimlerle mektuplaşacağım

      Sil
  3. uzun yıllardır tatmadığım bir duygu mektup almak, mektup yazmak. Zamanında güzeldi,
    şimdi nasıl olur bilemedim..

    YanıtlaSil
  4. İlk mektubu hatırlıyorum. Okula gelmişti. İkincisini de almışsınız ne güzel. Üçüncüsü de gelir yakında inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Çok sevindim. Bende doğum günümden 1 gün sonra Simurg'un Kalemi, çok sevdiğim arkadaşım Nurcan'dan mektup aldım. <3 Ve mektup almanın inanılmaz tarifini tattım. Çok sevindim! :D Üçüncü mektubu da almanız dileğiyle, haydi birer kahve içelim. :)

    YanıtlaSil
  6. uzak kaldım bu ara ne güzel etkinlik. az önce de karasal anten'in blogunda gördüm o da gelecekteki kendimize mektup göndermemizi sağlayan bir site varmış onu önermiş. o da ilgimi çekti. birinden mektup almak gerçekten çok güzel. biz anlık mesajlarla unuttuk bunları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet şekerim güzel haberlerini de görmesek zaten..

      Sil
  7. aaa ne güzelmiş ben çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim hoşgeldiniz

    YanıtlaSil
  9. Mektuplaşmak gerçekten çok zevkli oluyor 2-3 sene önce bende arkadaşlarımla mektuplaşıyordum yeri başka:)

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel. Zamanim daha çok olunca ben de katilirim. Su an söz verirsem uyamayabilirim.

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel, ne duygusal etkinlikler bunlar...

    YanıtlaSil
  12. Canııım.Mektubumu alıp, yayın yaptığını biliyordum, lakin bilgisayarım hastahaneden yeni çıktı :) Ancak topluluğuna girip yorum yapacağım, hem de hiç birini kaçırmam kızımın yayınlarından.Ama sitende eski yayınlar ve izleyiciler bölümünü göremiyorum.İnşallah bir aksilik yoktur.Kızım sevinsin, ben yaşadıkça tebrik kartı da atarım canıma.Sevgiler sana Tigris'im :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ece Ablammm . En kısa zamanda mektubumu gönderecem

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris