11 Nisan 2016 Pazartesi

Nostaljik Pazartesi:17 Bahar mı gelmiş ne?

Son günlerde güneşin ışıltılı yüzü bir görünüp bir kaybolsa da ; ağaçlar gelinliklerini giymişse , çimenler sarı benekli  elbiseleriyle sizi selamlıyorsa , karıncalar , arılar , kelebekler de uzun uykularından uyanmışsa ,  bulutlar sevinç göz yaşlarını çok sık döküyorsa ,bahar gelmiş mi ne ? Gelmiş gelmiş. Bu sabah farkettim ki ağaçların yaprakları görünmeye başlamış , karıncalar yolumda askerler gibi dizilip beni uğurluyorlardı.yan bahçenin çimenlerinin arasından çiçekler nasıl da güzel açmışlar.küçük bir patikada yürüyormuşum hissini veren , her gün gidip geldiğim yol ,diğer mevsimlerde olduğu gibi bugünlerde baharın müjdesini veriyor bana .Eee artık Nisan Ayına girdik. Uzun bir kıştan sonra bahar bana çok iyi geldi .Gerçi Nisan ayları yoğun tempolu olur bende hep. Olsun kimin umrunda . Bayramlar törenler nasılsa yapılacak. Ama bu bahar başka bir güzel .

34 yorum:

  1. Mevsimlerin de bir kokusu var. Bahar, tazelik ve yeşillik kokuyor! Yine de yağmur yağdığında ıslanmayı, temiz yağmur suyu bulduğumuzda içmeyi ihmal etmemeli ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmurda ıslanmak güzel de temiz yağmur suyu bulmak o işte çok zor 🌧💦

      Sil
  2. Valla gelsin artık, kombi yapmaktan kurtulalım:)))

    YanıtlaSil
  3. Tatlı telaşlar bunlar... Bahar gelince ben de yerimde duramıyorum... Sevgiyle kalın...

    http://fincanteyze.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Mutlu baharlar Tigris'im :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu baharlarımız olsun Ece Ablacımmmm 😘😘

      Sil
  5. Blog keşif etkinliğinden buldum sizi takibe aldım geri takip yaparsanız sevinirim :)
    http://yesmyldrm.blogspot.com.tr/

    Mutlu baharlar geçirmeniz dileğimle :))

    YanıtlaSil
  6. Nisan, Mayıs en çok sevdiğim aylar. O aylarda doğanın değişimi gibi insanların da olumlu biçimde değiştiğine inanıyorum.
    Karıncaların tekrar toprağa, ışığa kavuşması nasıl da güzeldir.
    Bahar tüm güzellikleriyle gelsin, içimizi ısıtsın.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle içimdeki kelebeklerin tek suçlusu bahar , bir de nisan yağmurları başladı ki değmeyin keyfime

      Sil
  7. Söyle bir etrafima bakiyorum, nasil heyecan ve mutluluk veriyor su bahar bana herseferinde. Su lanet olasi kötü insanlarin , insanlara ve dünyaya yaptiklari kötülüklere ragmen icim acilabiliyor böyle arada iste...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O hep içimizi yakıp kül ediyor. Napalım bahara da seyirci kalmaya gönlüm razı olmuyor.

      Sil
  8. Baharın kokusu bil başka. Benim balkonuma bitişik portakal ağacım var. İşte o çiçeklenip kokmaya başladı mı geliyor bahar:)))

    YanıtlaSil
  9. aklım hep haytalıkta hergelelikte...

    YanıtlaSil
  10. En sevdiğim mevsim ilk bahar. İcim kıpır kıpır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de içimdeki kelebekler coştu coştuuuu 😍😍

      Sil
  11. Her baharın öncekinden güzel olsun Tigris.
    Gülücüklü kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim. Buna gerçekten ihtiyacım var. Çok mutlu oldum 👍🏻👍🏻

      Sil
  12. 23 Nisan yaklaşıyor, sizdeki yoğunluk, çocuklardaki heyecan artmıştır iyice. Bu yıl güzel gidiyor Nisan ayı. Havanın, baharın bu temposu uzun süre devam etse keşke :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havalar çok güzel de 23 Nisan için aynı şeyi söyleyemeyeceğim çünkü törenin iptal edilme durumu var

      Sil
  13. Takipteyim kendi bloğuma da beklerim:)

    YanıtlaSil
  14. Bahar kokusu sardı gerçekten 4 bir yanımızı şuan güneş varken dolu, yağmur yağsada o da nisana has durum :)

    Bahar ve yaz güzelliklerle karşılasın :)

    YanıtlaSil
  15. Bahar aylarında en sevdiğim serinletici, ılık rüzgarlar.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafif de yağmur olmalı hele bir de gökkuşağı çıkarsa ben işte o bahara bahar derim

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris