5 Nisan 2016 Salı

HAFTANIN BLOĞU: KAHVE YANI

Bir haftayı daha devirdik , Salı geldi çattı. Salı demek haftalık misafir demek. Evi sildim, süpürdüm. Yemekleri yaptım. Çarşafları değiştirdim. Misafirime hazırım. Uzun yollardan, piramitlerden gelecek Süt banyosunu da hazır ettim.
  Gelelim bu haftaki konuğumun kim olduğuna .Mısır desem , sfenks , kleopatra desem, güzellik desem, makyaj desem, kitaplar ve  yanında da kahve desem kim gelir aklınıza? Kendini Mısır sfenkslerine benzeten bu güzel kim acaba ? 
 Bilenlere benden kucak dolusu sevgiler, tanımayan bilmeyenler de doğru tanışmaya. Onun bir değil iki bloğu var. İkisine de var mısınız baskın yapmaya ?

 KAHVE YANI KİTAP ve KAHVE YANI MAKYAJ

" Haftanın  bloğu seçilen arkadaşımız, kendi bloğunda gelen ziyaretçiler için "hoşgeldiniz " temalı bir yayın hazırlaryacaktır. Gelen misafirlerinin yorumlarını bu yayın altında toplamak adına " 

61 yorum:

  1. Mısır mi dedi birisi. Ben kahve yani kitap bloğunu biliyordum ama Mısır olayını senden öğrendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehhehhhehhee blog teması da buram buram mısır kokuyor 😉

      Sil
    2. Mısır olayı ve bir de makyaj olayımız var sevgili Sevdicann :)

      Sil
  2. her iki linkten de aynı blog çıkıyor kahve yanı kitap diğerini takip ediyor muyum bakacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linkleri kontrol ettim yeniden yükledim 😉

      Sil
    2. Takip ediyor muymuşsun Sevgili Audrey? :)
      Her ikisine de beklerim...

      Sil
  3. Yeni bir blog daha :) Linkleri yeni sekmede açacak şekilde düzenlerseniz linke tıklandığında sizin bloğunuzdan çıkmamış oluruz. Sadece öneri :)Teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu zamana kadar farkında olmadığım bir ayrıntıyı hatırlattığınız için çok teşekkür ederim 👍🏻
      Linkleri yeniden düzenledim

      Sil
  4. Kahve yani bloğunu takip ediyordum, ikinci bloguna ugrayayimmhemen

    YanıtlaSil
  5. Ooo esrarerengiz bir blog :) çok teşekkürler hemen gidip tanışayım. Sağolasın yeni bir arkadaşla tanışacağım sayende. sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim şekercim 😍😍

      Sil
    2. Tigris sayesinde tanıştık bile :)

      Sil
  6. Kapak resmi çok etkileyici.. Kahve Yanı bloga da çok uymuş. Apayrı bir havası var.
    Sayfasına girdiğimde çok etkileniyorum...
    Tebrikler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmeniz beni mutlu etti 😘😘

      Sil
    2. Çok teşekkürler Renkli pasta sepeti <3 <3 <3

      Sil
  7. kitap & makyaj hihihih :) teşekkürler Tigris!cim ;)

    YanıtlaSil
  8. ohh eline sağlık miss gibi olmuş ev takipteyimmm kahve yanını :)

    YanıtlaSil
  9. Yeni bloggerlarla tanışmak için sıkı takipçinizim.. Teşekkürler...
    http://fincanteyze.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. Oooo Tigris'im ne güzel olmuş yayının. Beni konuk etmişsin, çok teşekkürler.
    Kapak muhteşem olmuş, emek vermişsin, harika!
    Bak ben de misafirlerimi kabul etmek için kahveli bir yayını taslaklardan çıkarıverdim :)
    http://kahveyanikitap.blogspot.com.tr/2016/04/misafirlerime-kahve-ve-cikolata.html
    Bütün misafirlerimi bekliyorum.
    Tekrar çok teşekkürler Tigris...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geliyoruz şekercim geliyoruz 😉❤️

      Sil
    2. Kahve Yanı kızımızı kutluyorum.Gözümden kaçmış.Tigris'im hepimizi onurlandırır.Değerli yavrum benim.İkinize de sevgiler:)

      Sil
    3. Canım Ece Ablacım çok çok öpüyorum 😘😘

      Sil
    4. Sevgili Ece Evren
      Bizden de sevgiler :)

      Sil
  11. Sfenksler, kleopatra, piramitler, evet benim de zaten sevdiğim blog arkadaşlarımdan biri Kahve Yanı. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evetttttt seviyoruz mısırlı güzeli ❤️

      Sil
    2. Teşekkürler Sevgili Müjde
      Sen de hep seviliyorsun <3 <3 <3

      Sil
  12. Kahve Yanı'nı takipteyim, çok güzel bir seçim olmuş. :))

    YanıtlaSil
  13. Blogunuzun çeşitli kategorileri ele alması zevkli gerçekten uzun süre vakit geçirdim :)

    YanıtlaSil
  14. Benim çok sevdiğim bir blog. Uzun zamandır izliyorum kendisini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün Aydın
      Yola birlikte çıktık. Bir kaç gün arayla açtık bloglarımızı :)

      Sil
  15. Gittim önce kahve yanı kitaba kahvemi içtim, kitabımı okudum sohbetimi ettim oradan kahve yanı makyaja gittim bi kahvede orda içtim bakımımı yaptırdım geldim :)) teşekkür ederim tigrisçim güzel bir bloğum daha oldu takip ettiğim. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  16. iyi seçim ayrıca haftanın bloğu olmuşsunuz tebrikleer :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim
      Hoş bir sürpriz oldu 😉

      Sil
  17. :) Ne güzel etkinlik. Kahve yanı da çikolata hazırlamış bize :)

    YanıtlaSil
  18. Kahve Yanı'nın tarzını çok seviyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin tarzını çok seviyorum ve hatta bayılıyorum maviye iz süren <3 <3 <3

      Sil
  19. Kendisini ziyarete gitmiştim fakat detayla inceleme fırsatı bulamadım en kısa zamanda bol bol okucam :) Teşekkürler Tigris :)

    YanıtlaSil
  20. Kahve Yanı, çok severim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Tigris, sevgili Senay
      Siz de seviliyorsunuz hatunlar :)
      Tigris, bu arada mesaja boğmuş oldum kontrol panelini, affola canım arkadaşım <3 <3 <3
      Yayının ve konukseverliğin için tekrar teşekkür ederim...

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris