26 Mart 2016 Cumartesi

Hiçbir şey yapmayasım var

Soğuk sayılabilecek serinlikte bir bahar. Sabah kıpkırmızı bademciklerle uyanmış olan bendeniz, evde anlamsız anlamsız dolaşıp, rutin işleri üstün körü geçiştirip,"hiçbir şey yapmayasım var" ruh haline büründüm. Sabah kahvesi kesmedi bir tane daha yaptım . Yağmur ha yağdı yağacak. Bir ilaç alayım , biraz uyuyayım kendime gelirim belki. Aylardır kapağını açmaya fırsat bulamadığım kitabımla barış imzalamanın tam sırası. Yağmur da ha yağdı yağacak . Bir fincan kahve de kesmedi bugün beni. Çekmeceden "Hiçbir şey yapmayasım var " ruh halimi çekip çıkardım . Aylardır kapağını kaldırmadığın kitabımla barış imzalama zamanı, yağmur da ha yapdı yağacak......
  Siz hangi ruh halindesiniz a dostlar. Yağmur var mı yaşadığınız diyarlarda. Kahvenizi içtiniz mi? Bahar yordu mu sizi de ? 

45 yorum:

  1. Burda da yağmur yağıyor.Tam evde oturup hiçbir şey yapmamalık bir hava var.Ben de film izlemeyi düşüyorum şu an :)

    YanıtlaSil
  2. Bizim buralarda da yağmur var :) Aynı ruh hali diyebiliri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hangi virüsse herkese bulaşmış , öldürmüyor ama süründürüyor :)))

      Sil
  3. Bugün Türkiye'den gelen bir misafirimizi gezdireceğiz bugün. Fakat yağmur dışarı çıkmamıza izin vermedi :(Bu arada kahveler içildi. Benimde kitaplar ile barış imzalama zamanın geldi de geçiyor. Size de geçmiş olsun. Kitabınız okurken güzel bir bitki çayı yudumlamanızı tavsiye ederim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh teşekkür ederim tavsiyenizi dikkate alacapım selam ve sevgiyle...

      Sil
  4. Hocam ben de sizin gibiydim yavaş yavaş toparlanıyorum sanırım bahar ve ülkeye bir türlü gelemeyen bahardan bunlar.. Yavaş yavaş toparlanacağız sanırım :)

    YanıtlaSil
  5. Baharın ilk ayı geçti bile. Ama hepimiz hala "bahardandır" deyip baharı suçluyoruz değil mi? Ama bunca olumsuzluk yaşayınca bağışıklık sistemimiz de altüst oldu sanırım. Bugün Güneyde teselli edici bir güneş var. Ama rahatsızlıklar dışarı çıkıp da güneşten yararlanmayı engelliyor.
    Grip değil ama nefes kesen kuru bir öksürük insanı perişan ediyor. Sıcağa yakın ılık suyu yudum yudum içmek ve bitkisel pastiller biraz rahatlatıyor.
    Blogda çok çalışkan, üretken bir arkadaş tanımıştım.Umarım her şey eskisi gibi olur.
    Büyük geçmiş olsun, esenlikler dilerim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim . Ülkemin üstüne ölü toprağı serpilmiş, bu bizi ziyadesiyle etkiliyor. Umarım çabuk silkiniriz ;)) sevgiyle

      Sil
  6. yeşil çayım elimde okudum postunuzu bende:)
    yağmur yok ama çok soğuk :/

    YanıtlaSil
  7. Cafe Tigris tam benim yorum yapmam gereken bir konuya deginmissiniz:)))
    Ben istanbulda yaşıyorum ama iş dolayısıyla bildiginiz üzere bahsetmiştim:))) Bolu Abant a gittim cuma erkenden ciktik ve suan yoldayım köprü trafiğine tutulduk.
    Şöyle söyliyim dün akşam otelde odama çekildim ve sabah kalktığında her yer pamuk gibi bembeyazdi buyuk surpriz:))) sizlerle de resimleri paylaşacağım biraz serinletirim sizi içinizi ısıtan hoş manzaralarla:))) geliyorummmmmm...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel şekerim gel . Merakla bekliyorum ;)) sevgiyle

      Sil
  8. Ahh tigris sanırım yaygın bu ruh hali:( ben de aynıyım. Yerinden kalkmak bile istemiyorum. Tv karşısında öylece kala kaldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tv kendi halinde, kendi söyleyip kendi dinliyor . Ben kitabıma sarıldım . Sadece okuyor okuyor okuyorum

      Sil
  9. beni de rüzgarlı hava yordu. baş ağrısı yapıyor, rahatsız ediyor.. Hiç bir şey yapmayasım varla çok şey yapmam gerek arasında debelenip durdum gün boyu..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh annelik zor müessese ;)) ben hala hiçbir şey yapmayasım var ruh halinde kitabımı ısrarla okuyorum

      Sil
  10. Havalardandır bu ruh hali havalardan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahaha kedidir o kedi der gibi ;)))

      Sil
    2. :)))Yaa evet öyle olmuş yeni farkettim

      Sil
  11. İki tane torunum var onlar geldi ve bütün yorgunluğumu üzerimden alıverdiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çık şanslısınız . Oysaki bana iyi gelecek bir çocuğum bile yok :((

      Sil
  12. Yağmurlu bir de puslu hava olursa aynı ruh hali bende de oluyor maalesef :( ama bugünlük Fransa da harika yazdan kalma bir gün vardı bizde haliyle kendimizi dışarda bulduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslına bakarsanız yağmurlu havaları severim ben. Son günlerde ülkemde yaşanan olaylardır ruhuma etki eden. Korkudan evden çıkmak istemeyişim bundan

      Sil
  13. Benimde hiçbir şey yapmayasım var. Ve yaaapmıyorum. Sadece kitabımı okuyup,okula gidip,bol bol yatıyorum:D

    YanıtlaSil
  14. Havalar serin bugün yağmur da vardı,geçmiş olsun canım şimdi gece gece o kahve bana bir göz kırpıyor ki:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh keşke yakın olsak da ben size ikrm etsem karşılıklı içsek ;))

      Sil
  15. Çok geçmiş olsun tigrisim çok üzüldüm :( şimdi yakının da olacaktım annemin o şifalı tarhanasından yapacaktım sana bir güzel de ıhlamur miss kokulu sen yine kirabını okuyup hiçbir şey yapmadan bir güzel dinlenip sabaha yine cıvıl cıvıl kalkacaktın :) sadece kitaplarınla değil baharlada barış yaparak uyanacaktın. Ahhhh şu uzaklık ahhh :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaaa ne güzel yüreğin var . Sımsıcak içimi ısıtan . İnan yorumunu okuyunca içimde en güzel baharları açtırdın ;)) sevgiyle

      Sil
    2. Yüreğine baharı getirebildiysem ne mutlu bana :). Bi de şu İzmir'e getirebilseydim çok iyi olacak ama gelmiyor işte :)) iyisin değilmi şimdi?

      Sil
    3. Canım yaaaa ;)) İzmir'e de gelecem gelecemmmm . İyiyim iyiyimmm merak etme .
      Senin gibi harika bir destek kuvvet varken nasıl kötü olabilirim ki ?

      Sil
  16. Dun burada da yağmur vardı. Evdeydik bütün gün. Havalar ruh hakimi acayip etkiliyor. Kapalı havalarda ben de içine kapamıyorum ama çocukların pozitif enerjisi ve tepeme üşüşmemeli ile hic bir şey yapasım yok moduna giremiyorum. Girmek istiyorum ama giremiyorum:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahaha . Ben de hafta içi aynı modda oluyorum . Seviyorum yumurcakları ;))

      Sil
  17. Ah Tigris'im ahhh :((( Öncelikle, çok geçmiş olsun yavrum.Bahar daha tam tadıyla gelemeden, alerjenler çoktan tuşa getirdi bazılarımızı.Benim de elimi kolumu kaldırasım yok.Bir gün iki kahvenin sıcak buğusunda sevgimizi kutlamak dileğiyle canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma sorma Ece ablacım. Bugün biraz daha iyiyim.
      Ahhh o günler çok yakın buna inanıyorum ;))) sevgiyle

      Sil
  18. yav Tigrisim benim o hiçbişey yapmayasım varlarım bi geçmedi gitti zaten. boş boş oturuyom ööyle :D

    YanıtlaSil
  19. Resmen aynı ruh halindeyim. :) Blogunuzu takibe aldım, ben de beklerim :*
    http://madamevanille.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz hoşluklar getirdiniz . Geliyorum hemen ;))

      Sil
  20. hele bugün hava da soğuk ve kapalı battaniyenin altında kıvrılasım var ama işteyim ne yazık ki :-((

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris