11 Ocak 2016 Pazartesi

Goca Usta'nın sonsuzluğa yolculuğu






Bugünkü yazımda paylaştığım Koca Usta Hayri Dev'in geçen hafta Hakk'ın rahmetine kavuştuğunu az önce öğrendim. Üzüntümü anlatacak kelime bulamıyorum.Koca yürekli Goca Usta seni tanımak seni görmek benim  büyük mutluluk ve Onurdur mekanın cennet olsunSonsuzluğa doğru çıktığın yolculukta ışıklar yolunu aydınlatsın. Dünyayı sığdırdığın sevgi dolu o yüce gönlün , dumanlı yeşil gülen gözlerin ve hoş sedan bizlere miras kalsın.Bugünkü yazım

22 yorum:

  1. Aaa!!! Olamaz yaaa:((((mekanı cennet olsun:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üzgünüm çokkkkkk. İçime doğmuş gibi bugün onu anlatmak istedim . Ama çok geç kaldım çok :((((((

      Sil
  2. Halbuki daha yeni adam hakkında yazı yazmıştınız. Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  3. Kendisini bir önceki yazınızda görmüştüm mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil
  4. Allah sıralı ölüm versin demişler... Anne babalar evlatlarını gömmesin. Yaşımız erince biz de hayırlısıyla toprak olalım, ölümün de hayırlısını isteyelim... Mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin , sanatçılar hep gönüllerde yaşarlar

      Sil
  5. ölüm acıdır elbette ama güzel insanların ölümü ayrı acıtır.rabbim mekanını cennet etsin inşallah...

    YanıtlaSil
  6. Dünyaya bırakılacak en büyük miraslardan birini bırakmış eserleri ve şahsiyeti. Bende tam belgeslini izlemek için oturdum bilgisayarın başına ve yazınızı gördüm. Rabbim mekanını cennet, Peygamber efendimizi komşu eylesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl içime doğdu bugün onu yeniden yazmak istedim :((

      Sil
  7. Yaaaa inanmiyoruum:( Az evvel o yaziyi okudum önce, sonra bu yaziyi görünce sok oldum inan. Offf... sanki icine dogmus yaaa. Mekani Cennet olsun, Allah rahmet eylesin...kalanlara da sabir versin. Cok üzüldüm inan.

    YanıtlaSil
  8. Böyle bir tesadüfe ne denebilir ki.... Allah rahmet eylesin... Önceki yazıyı yazarken gönlünüz hissetmiş demek ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl bir şeydir anlamadım. hislerim bu sıralar çok kuvvetli

      Sil
  9. Mekanı cennet olsun. Nasıl bir tesadüf olmuş çok üzücü

    YanıtlaSil
  10. Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris