15 Ocak 2016 Cuma

Scholl Velvet Smooth Express Ayak Törpüsü


 Ayaklarıma ne kadar bakım da yapsam topuklarımdaki sertlik bir türlü geçmiyor.Televizyonda ne zaman reklamını görsem,  *Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elektronik Ayak Törpüsü Elmas Taneleri * " nasıl güzel bir şeydir bu " diye konuşurdum iç sesimle.* Fikrimühim *duymuş da beni , hemen adresime postalamış. Hem de pembesini elmas taneciklisini. Nasıl sevindim . Hemen paketini açıp kullanmaya başladım. Ayaklarımın bebeksi yumuşaklığa  çok kısa sürede kavuşacağı aklıma gelmezdi.  Sonrasında ayaklarımı bir güzel kremledim mis mis.Teşekkür ederim* Fikrimühim* ve * Scholl Türkiye*beni bu güzellikle tanıştırdığın için.

 11 Ocak -14 Şubat 2016 tarihleri arasında Migrostan satın alacağınız *Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elektronik Ayak Törpüsü * size 20₺ lik hediye çeki kazandırabilir.
 Bunun için yapmanız gereken 

Kampanya tarihleri arasında(11Ocak-14 Şubat 2016) Migros'tan *Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elektronik Ayak Törpüsü satın almak

Ürün faturasını scholl@fikrimuhim.com adresine mail olarak göndermek

Maile benim mail adresimi de eklemek ( tigrisdriver@gmail.com)

Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elektronik Ayak Törpüsü kullananların yorumlarını merakla bekliyorum.

12 yorum:

  1. Ben de bu ürünü çok merak edenlerdenim :)

    YanıtlaSil
  2. Hep görüyorum magazalarda ve almak lazim deyip duruyorum. Sanirim yakinda alicam ben de:)

    YanıtlaSil
  3. Fikrimuhim ve Scholl Türkiye beni de unutmamış.::) Denedim gerçekten harika bir ürün.. İlk kullanışta insanı mutlu edecek sonuçlar elde edilebiliyor.. Herkesin güvenle alıp kullanabileceği bir ürün.. Geleneksel ponza taşları artık tarih oluyor sanırım..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda çok şanslıyız , herkese de tavsiye ederiz

      Sil
  4. Bizde almayı düşünüyorduk fakat fiyatlarını araştırırken kararsız kaldık, nerden alalım diye takipteyiz. Varsa tavsiye edeceginiz bir site bakıp alalım. TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Migrostan alırsanız 20 tl indirim kazanıyorsunuz .ürünü aldıktan sonra yukarıdaki maşl adresine faturanızla birlikte benim mail adresimi de eklediğiniz taktirde indirim kazanıyorsunuz

      Sil
  5. Sevgililer günü aynı zamanda kampanyanın bittiği tarihmiş. Artık taştan kurtulup modernize olmanın zamanı geldi diye düşündüm yazıyı okuyunca.

    YanıtlaSil
  6. Bir kere kullanmaya başlayınca manikür gibi sürekli ister diye cesaret edemiyorum bende çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayaklar ve eller sürekli bakım istiyor . Yaptıktan sonra kremleyince etkisini uzun süre gösteriyor

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris