1 Ocak 2016 Cuma

2016 Benim Yılım

2016 hoşgeldin, hoşluklar getirdin. Şöyle rahat otur. Uzun ve soğuk yollardan geldin üşümüşsündür. Çok beklettin  ama çok özlettin beni. Umutlarımı, mutluluklarımı, şanslarımı, sevdiklerimi, güzellikleri ,bütün istediklerimi sığdırabildin mi  çuvalına? 365 gününün her anı ,ayrı bir şans ayrı bir mutlulukla güzel sürprizlerle dolu olsun. Eski yıllara kulaklarını kapa lütfen. Kötülükleri, kötü insanları, hastalıkları , yalnızlkları eskilerde bıraktım. Sen umudum ol, sen ışığım ol, sen yolum ol.2016 benim yılım ol ,benim şansım ol emi.

19 yorum:

  1. 2015 bana hiç iyi gelmedi aynı şekilde umudum 2016 bizlerin yılı olsun :) mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu, sağlıklı, huzurlu, bol kahkahalı sevgi dolu bir yıl geldi açın gönül kapılarınızı

      Sil
  2. Hoş geldi 2016...Umut, ışık, şans.. hepsini getirsin beraberinde..:) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldi iyi ki geldi. Mutluluk , sağlık , huzur hep sizinle olsun . Nice nice yıllara sevgili uğurum . Sevgiyle ;)

      Sil
  3. Yeni yılda güzellikler seninle birlikte olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Senin için de çok güzel bir yıl olsun ;))

      Sil
  4. Mutlu yillar sevgili cafe tigris. Hersey güzel olsun bu yil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bütün güzellikler bizimle olsun.

      Sil
  5. Tüm dileklerin gerçekleşsin inşallah, amin diyorum. :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , canım. Senin de istediğin bütün herşey gerçek olsun ;))

      Sil
  6. 2015 tıpkı diğer yıllar gibi hızla geldi geçti, kiminin hayatlarına yeni canlar kattı, kiminin hayatlarından sevdiklerini aldı götürdü, kilometre taşı olarak yerleşti akıllarına... 2016 umutlarla dolu geldi ilk günündeyiz, umarım hepimiz için güzelliklerle anımsanan bir yıl olur... Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , güzelliklerle ve umutlarla dolu bir yıl geçirelim. Herşey istediğimiz gibi olsun. Sevgili Zülal 2015 sizi bana kazandırdı. Çok mutluyum.

      Sil
  7. 2016 tatlı öğretmenimizin en güzel anımsayacağı yıllardan biri ol tamam mı?! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim ;)) umarım hepimizin en iyi yılı olur ;))

      Sil
  8. Ben çok umutluyum, 2016 güzel bir yıl olacak :)

    YanıtlaSil
  9. Selam yavrum.Bugün siteni buldum.İnan hala blog işini tam kavramış değilim.Ana sınıfı öğretmenisin demek.Çocuk ruhundan anlıyorsun,ne güzel.Sana yeni yılın tüm mutlulukları beraberinde getirmesini dilerim.Sevgilerimle Tigris.Ece ablan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ece Ablacım , bloğumda adınızı görmek beni çok mıtlu etti. Çocuklar benim dünyam , hayata tutunma sebebim . Yeni yıl bütün güzellikleriyle sizi sarmalasın . Çok çok öpüyorum .

      Sil
  10. Teşekkür ederim yavrum.Ben de seni öpüyorum.Sevgilerimle canım:)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris