22 Ocak 2016 Cuma

Tatil Başladı


  Bir dönemi daha başarıyla bitirdik. Çok şükür ki minik meleklerimle sorunsuz geçti günler.
   Başlangıçta ,her ne kadar benim için çok zor bir ,1.5 ay geçse de kendimi çabuk toparladım . Herşeyime çok dikkat ettim . Bunda miniklerimin payı çok . Onlar için kendimi bırakmadım . Neyse ki o kötü zamanlar geçmişte kaldı. Umarım bir daha da uğramaz bana sıkıntılı günler. 
   Şimdi tatilin keyfini çıkarma zamanı. Günlük mutluluklarla iki haftayı doldurmalı, bol enerji toplamalı. 
  Büyün öğrencilere ve eğitimci arkadaşlarıma iyi tatiller diliyorum .

15 yorum:

  1. Ohh Türkiye'de tatil basladi degil mi, hepinize iyi tatiller diliyorum, tadini cikarin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başladı başladı ;))) teşekkür ederim şekercim

      Sil
  2. Gözün aydın tigrisciğim, iyi bir tatil diliyorum, oh şöyle bir güzel keyfini çıkart:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim . Dinleneceğim bakalım ;))

      Sil
  3. Hadi iyi tatiller, ins dolu dolu bir ıkı hafta olur.

    YanıtlaSil
  4. Güzel , dolu dolu bir tatil diliyorum...

    YanıtlaSil
  5. İyice dinlenip güzel bir tatil geçirin.. Bizim çocuklar da yorgunluk atmaya başladılar..

    YanıtlaSil
  6. İyi tatiller efendim :)

    YanıtlaSil
  7. Hem öğretmenlerimize, hem de ogrencilere iyi tatiller. Bize tatil yok hocam biz ne yapacağız? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy kıyamam . Siz de izniniz elverdikçe tatil yapacaksınız maalesef :((

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris