19 Ocak 2016 Salı

Kuşlar Neler Getirmiş ?


Yeni yıl dilekleriyle ilgili yazımda da belirtmiştim 2016 benim yılım olacak diye. Yanılmadım da seneye çok şanslı başladım. Umarım aynı şansla da devam ederim . 5 Ocak 2016 tarihinde sevgili VİŞNELİKİRAZ'IN VİŞNESİ çok anlamlı bir çekiliş başlatmıştı. Tek şartı da sokak hayvanlarına yiyecek konması ve bunun fotografının çekilmesiydi. Malesef ki bu kadar anlamlı bir çekiliş yeterince ilgi görmedi. O yüzden biraz buruk sevinç yaşadım. İsterdim ki çok fazla talep olsun. Ben de annemin cam önünde yıllardır beslediği kuşlarının fotografını çekip gönderdim. Buğdaylarını hiç eksik etmeyen annemi gördüklerinde hemen camın kenarında bitiyorlar. Bana da alıştılar , bazen ben veriyorum yemlerini.
   14 Ocak'ta çekiliş sonucu açıklanınca ismimi görmekten çok mutlu oldum. Anneme koştum hemen. " Kuşlar sana hediye getirmişler" dedim . Sözlerime anlam veremeyen anneme durumu anlattım . " Bu hediyeyi senin kuşlar getirdi" dedim . En az benim kadar mutlu oldu hatta duygulandı. İnci tanelerini akıttı .
   Çok tatlı bir kutu içine yeleştirilmiş  üzerine şirin bir de not iliştirilmiş ,birbirinden güzel hediyeler bu sabah bana ulaştı.
   Güzel yürekli Selinciğime bu anlamlı çekilişi için kucak dolusu sevgilerimi iletiyorum. Annem de çok selam söylüyor ve sana dualarını gönderiyor. Çok teşekkür derim.
    Diğer blogger dostlarıma da örnek olması dileğiyle. 

35 yorum:

  1. Ellerinden öpüyorum anneciğinin, mutlu olmasına çok çok sevindim onun ve senin gibi güzel kalpli insanlar her daim mutlu olmalı zaten, güle güle kullansın inşallah. Güzel yazın için de ayrıca teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım asıl ben çok teşekkür ederim, güzel gönlüne sağlık ;))) çok çok öpüyor annem de seni.

      Sil
  2. Bende yazcam hediyemii güle güle kullan Tigris'ciğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sen de güle güle kullan ;))

      Sil
  3. Aslında o çekilişe beni ilgilendirmese bile öylesine katılmak istiyordum. Çekiliş şartını gördükten sonra vazgeçtim. Hayvanlarla aramın iyi olduğunu söyleyemem :) Hediyeleri güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim . Bu arada Kastamonu'lu olduğunuzu öğrendim çok sevindim. İlk görev yerim Kastamonu'ydu. Çok severim insanını ;))

      Sil
    2. Sağ olun. Asıl ben teşekkür ederim.

      Sil
  4. Annen güle güle kullansın hediyelerini tigris'ciğim, soğuk günlerde kuş olsun, kedi olsun, köpek olsun diğer canlı varlıkları düşündüğünüz için çok mutlu oluyorum. Keşke herkes öyle olsa..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım teşekkür ederim. Annemdeki sevgi yaz kış farketmiyor. Bizleri de alıştırdı. Onları doyurunca çok mutlu oluyor ;))

      Sil
  5. tebrik ederim cnm ne kadar anlamlı bir cekiliş olmuş keşke herkes bukadar duyarlı olabilse bu kar kış soğuklarda sokak hayvanlarını da unutmasakk

    YanıtlaSil
  6. Cok anlamli bir cekilismis...ben cekilislerden uzak dururum hep ama buna bayildim. Güle güle kullansin annecigin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende pek katılmam . Bu çok anlamlıydı. Keşke gerekli ilgi gösterilseydi

      Sil
  7. Ne güzel bir etkinlikmiş. Tebrikler ve bence gerçekten senin yılın olacak böyle güzel yürekli olursan her yıl senin yılındır zaten:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerinize yürekten teşekkürler.;))

      Sil
  8. :) ne güzel mutlulukla kullan.

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir etkinlik, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten anlamlı bir bir çekilişmiş.
    http://ucluklavye.blogspot.com.tr/2016/01/hediye-meselesi.html

    Yeni yazım ''Hediye Meselesi'' eğlenceli anlatımımla yayında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazınızı okudum , eğlenceli olmuş. Umarım doğru hediye seçimi yaparsınız :)))

      Sil
  11. Çok anlamlı bir çekilişmiş.. Kazanmış olmanıza da çok sevindim.. hediyeler çok hoş. güle güle kullanın..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili uğurum , şanstan size doğru üflüyorummmmm ;))) sevgiyle

      Sil
  12. Annenizin ellerinden öperim. Çekiliş ne kadar anlamlıymış. Çok sevdim o fikri. Blogger arkadaşa teşekkür edeyim bu vesileyle :) Hediyeleri iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , anneme ileteceğim güzel dileklerinizi ;)))

      Sil
  13. Binamızın önünde kedi ailemiz var, 3 minik kedi, dün işyerinde olmamdan dolayı içime bir kurt düştü, kar yağıyordu ve ben onlara süt ve mama veremedim. Fakat hemen oğlumu aradım babam kedilere mama ve süt verir misin dedim. Evlat işte heyecanlandı, vermiş manalarını, o da bende çok mutlu olduk. Rabbim kimseyi rızıksız bırakmazmış. Bizde nasiplendik onların sayesinde. Kim ve ne olduğunun bir önemi yoktur bizde, önemli olan yardıma ihtiyacı olması. Emeğinize sağlık. Hediyeniz hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz güzel yürekli olursanız , çocuğunuz da sizi örnek alır . Bravo size ve oğlunuza :))

      Sil
  14. Gerçekten anlamlı bir etkinlik olmuş.Katilmayi isterdim dogrusu.Kacirdigima uzuldum.Ama bunu yapmak icin illa cekilise gerek yok hayvancagizlar bize her daim muhtaclar...Annenizin ellerinden sizinde yanaklarinizdan öpüyorum ablacigim :) Kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Çk haklısın ama sıradan bir çekiliş yerine böyle anlamlı işler yapmak çok güzel. Arkadaşımız yeniden böyle bir etkinlik yapacakmış. Bir sonrakine mutlaka katılırsın ;)) ben de seni çok çok öpüyorum. Sevgiyle ...

      Sil
  15. Çok incelikli düşünülmüş bir etkinlik, Vişneli Kiraz'ı konuya dikkat çektiği için tebrik ediyorum.
    'Kuşlar sana hediye getirmiş' çok sevdim bu söylemi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman zaman bu kuşları kıskanırdım . Bizden daha çok onları seviyorsun diye sitemde bılunurdum ;)) iyi ki böyle bir annem var ve iyi ki yüreğimize hayvan sevgisi aşılamış diyorum ;))

      Sil
  16. Güle güle kullan canım. İlk görev yerin de ne güzel yermiş şanslısın. Öğretmen olarak ilk görev yeri doğu olur uzak köyler ya hani:::

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim evet çok şanslıydım. Gerçi Kastamonu da kalkınmada öncelikli illerimizden birisiydi . O zamanlar imkanlarım sıkıntılı olsa da ne o günlerine de ordaki dostlarımı unutmadım. Çok güzel dötr yıl geçirdim.

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris