1 Ocak 2016 Cuma

Cafe Tigris 3 Yaşında


2013 yılının 1 Ocağında , "neden benim de bir bloğum olmasın" diyerek , hayatımın güncesinin bir özeti  ve öğrencilerimin etkinliklerine yer verdiğim velilerimi bilgilendirme amaçlı olarak  birden bire doğmuştu " Minik  Meleklerim" 2015 yılının Şubat'ında , yenilenme ihtiyacı ile ;
  "   Sevgili Blog Dostlarım, İki yıl Önce "Minik Meleklerim"le çıktığım yola "Cafe Tigris"le devam etmeyi uygun buldum. Cafe Tigris, benim hayatımın güncesi olarak gerek okulda gerekse diğer zamanlardaki yaşantımdan sayfaların yer aldığı ,sevgili dostlarımı ağırladığım , hoş sohbetlerle bir cafe sıcaklığında yayına devam edecektir.Sevgilerimle Tigris "
  2016 'ya gelene kadar bir yıla şiirler, günlük yazılar, gezdiğim yerler, okuduğum kitaplar ve daha bir sürü şey sığdırdım. 2015 ocağında 40 takipçim vardı. Bugün bakıyorum 260 yeni dostum olmuş. Çok mutluyum. Herşeyiyle benim olan bloğumla çok uzun yıllar birlikte olmak en büyük dileğimdir.

43 yorum:

  1. Nice yıllara :)
    Bol bol okunsun,çokça yorumlansın.Hedeflediği kitleye ulaşsın inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim , güzel dilekleriniz için ;))

      Sil
  2. 3 koca yıl! Darısı başıma olsun ben de görür müyüm acep o yılları :) Nice yıllarınız olsun!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman nasıl geçiyor anlamıyoruz bile , bir bakmışsın 3 değil 13 yıl geçmiş . Darısı başına ;))

      Sil
  3. Bloğunun üçüncü yaşı kutlu olsun tigris, nice yıllara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki bloğum var, bu sayede senin gibi güzel dostlarım oldu . Çok mutluyum ;)

      Sil
  4. Nice güzel yıllara o halde, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizlerle birlikte nice yıllara erişiriz umarım ;))

      Sil
  5. Nice seneler güzel yazılar yazasınız inş bloğunuzda.

    YanıtlaSil
  6. Nice yillara. Iyi ki baslamissiniz.

    YanıtlaSil
  7. Daha nice üç yıllara :)) Blogunun doğum günü kutlu olsun :))

    YanıtlaSil
  8. Haha nice yıllara blogunuzla beraber :)

    YanıtlaSil
  9. Daha nice 3 yıllar olsun inşallah:)

    Yeni yılınız kutlu olsun, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz , mutlu ve umutlu bir yıl dileklerimle ;))

      Sil
  10. İnsallah nice uzun seneler yazarsinda bizde zevkle okuruz. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum, yazılarımı beğendiğiniz için teşekkür ederim :))

      Sil
  11. Daha çok çok çok uzun yılları olsun Cafe Tigris'in.. Hep birlikte olalım..:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok uzun yıllar birlikte olalım . Sevgiyle ...

      Sil
    2. Sizinle Renkli Pasta Sepeti'nin grup yayınlarıyla tanışmıştım ilk kez, o yayınlarda paylaştıklarınız hala zihnimdedir... İyi ki tanışmışız diyorum :) Nice yıllara...

      Sil
    3. Aynı duygular içindeyim , sizin ve Sevgili Nahide Hanımın bendeki yeri çok özel . Sizleri tanıdığım için çok mutluyum . Uzun yıllar birlikte güzel paylaşımlar içinde olalım . Sevgilerimle

      Sil
  12. Daha nice yıllara inşallah. .Bol paylaşımlı yıllarımız olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah , güzel paylaşımlarımız olsun ;))

      Sil
  13. Blogunuzu yeni gördüm gercekten cok hos :) hemen takibe aliyorum daha uzun yillar yazarsiniz umarim. Bana da bekler sevgiler :)
    www.yazimbari.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum. Hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz . Uzun yıllar paylaşımlarımız katlanarak çoğalsın;))

      Sil
  14. daha uzun yıllar burada olursunuz inşaAllah Kutlu olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Sayın Cafe Tigris

    Nice dolu dolu yıllar boyunca bizleri yazılarınızdan ve yayın hayatınızdan mahrum bırakmamnız dileklerimle. Yeni yılın siz ve sevdikleriniz için mutlu, huzurlu, başarılı ve sağlık dolu bir yıl olması dileklerimle.

    Sevgi, Saygı, ve Hürmetlerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beni çok mutlu ettiniz .

      Sil
  16. Gördüğüm kadarıyla çok samimi bir insansınız :) Nice yıllarınız ve içten takipçileriniz olsun :)
    Darısı başımıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama çok güzel dilekler ki bunlar ;))))) inşallah hep birlikte sevgiyle

      Sil
  17. yorum kardeşliği grubunda gördüm yazınızı.ilk yorumumu da size yapmak istedim.
    ben de yeni başladım blog yazmaya ve bu şekilde yeni yaşlarını kutlayan blogları gördükçe ben de böyle yıllarca yazablecek miyim diyorum.
    :) yeni yaşı kutlu olsun blogunuzun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz , yıllar o kadar çabuk geçiyor ki anlsmıyorsunuz bile ;)) sevgiyle size de nice yıllar dilerim

      Sil
    2. Darısı başımıza değil mi Minikare :)))

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris