1 Mart 2015 Pazar

Çocukluğumdan Kalan

Avon  denilince çocukluk günlerim aklıma gelir.seksenli yılların başında  Türkiye' de daha adı  bilinmezken teyzem Almanya'da Avon'un temsilciliğini yapıyordu. Her gelişinde  parfümlerinden  ve diğer makyaj malzemelerinden anneme getirirdi.Ben en çok tester parfümlerine bayılırdım. Beni öpen hanımlar  "sen ne kadar güzel kokuyorsun" derlerdi.annemin en kıymetli makyaj malzemelerine imrenerek bakardım, bazen de gizlice yüzüme sürerdim. Hele kırmızı rujuna bayılırdım.Resimdeki bu makyaj ürünleri çocukluğumun en güzel anısı olarak evimde en güzel yerde duruyorlar.Yıllar sonra Türkiye'de Avon duyulmaya başlayınca tanıdık kokular benim o günlere özlem dolu bakışım oldu. 

10 yorum:

  1. Çok güzel ve çok anlamlı bir paylaşım olmuş nekadar güzel ilk makyajmalzemelerini hatıra olarak saklamak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Benim için değerleri gerçekten çok büyük

      Sil
  2. Çok aşırı kıskandım şu an :)

    YanıtlaSil
  3. Aynen. Biz de daha önce Almanya da yaşadığımızdan annem hep 80li yıllarda hep kremlerini kullanırmış yıllar sonra ben de görünce anlatmıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teyzem gelince mavi bir çantası vardı.içinden neler çıkacak diye heyecanla beklerdim.tabi çocuk olduğum için bana tester parfümlerinden verirdi.

      Sil
  4. Bir de insan o kokuları alınca, o yıllara gider, o zamanı hisseder değil mi. ben böyle bir an an yakalasam, gözlerimi kapatıp bir süre o anda kalmaya çalışırım. Zamanda yolculuk gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koku asla unutulmuyor. O anki duyguları çağrıştırıyor.

      Sil
  5. çok güzel bir paylaşım olmuş. duygulandım..
    sevgiler
    yesilrimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bu konuda kendimi çok şanslı hissediyorum. O günlerden kalan somut şeyler hep benimle olduğu için

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris