27 Mart 2015 Cuma

Masquerade (Karnaval)



Lise ikinci sınıfta ,  hoş bir sürprizle gelen bu muhteşem koku , yıllar var ki kalbimden ,hafızamdan silinmeyecek güzel anları hatırlatır bana .İsmine uygun olarak çekilmiş reklam filmi ,Venedik Karnavalı'ndan bir kesiti yansıtan "hiç tanımadığımız bir erkek size çiçek verirse şaşırmayın ,nedeni İmpulse Masquerade'dır " sloganıyla o günlerin en güzel reklamlarından birisi olarak hatırırımda kalmıştır.Büyüleyici ve kalıcı parfüm deodorantı  ne zaman kullansam ,mutlaka bir soran olurdu.Ancak Türkiye'de üretimi olmadığı için , bir kaç kez Avrupa'dan getirttim . Sonrasında bir daha bulma imkanım olmadı.Şu an aynı kokuyu bulmak için neler vermezdim .

8 yorum:

  1. Sanki yakın zamanda bir yerde gördüm bunu ama Türkiye'de mi emin değilim... Kesinlikle çocukluğumun ana kahramanlarından :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba cnm blğunu takibe aldım bende beklerim esen kal!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz . Ben size iadei ziyarete gelmiştim ki :))

      Sil
  3. Ayyy...Hala var mı ondan? Yaaa... Nasıl duygulandım ve geçmişe gittim. O reklamı o kadar net hatırlıyorum ki... <3 <3 <3 Tigris çok fena oldum ben....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay keşke olsa .güzel anlar bu parfümle benden hiç silinmedi unutulmadı ki

      Sil
  4. Bu yazı herkesi bir yerlere götürmüş :) Beni de götürdü...

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris