11 Mart 2015 Çarşamba

Güne Dair

   Bugün gökyüzü ,ne kadar marifeti varsa döktü ortaya. Önce öğlen güneşinin gülümseyen yüzü uğurladı beni okula. Sonrasında kötü bir anısı aklına gelmiş gibi önce karardı, öfkeden patladı şimşeklerini çaktı , gürledi,başladı ağlamaya. Ağladı , ağladı ne var ne yok döktü içindekileri. Akşam üstü soluk benzi kızıla dönmüş güneş ve serin rüzgar  , herkesi evine gönderiyordu. Benimse aklımdan bir dize geçti...güne dair .
    Oysaki ; kızıla çalar yalnızlıklarımız vardı bizim , her gün batımında. Tigris

16 yorum:

  1. Ne kadar güzel yazmışsın.içini boşalttığına göre belki artık toparlanıp insanları mutlu etmek için güneşli güzel yüzünü gösterir yakında:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sordum bu aralar ruh halim iyi değil, yine ağlayabilirim dedi;))

      Sil
  2. Ne hoş anlatmışsınız hocam :)

    YanıtlaSil
  3. kızıla çalan yanlızlıklarımız... way bee diyesim geldi..:) teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim ;)) ilham perileri gıdıklıyor bu sıralar beni ;))

      Sil
  4. Bu biraz bana balık kadını anımsattı yoksa siz de balık burcumusunuz. Ben öyleyim de:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben tam bir Kovayım ;))) yükselenim de boğa

      Sil
    2. Ben balığım! Balığım! :)))

      Sil
  5. Blogunuz çok güzel. Takipçiniz oldum, sitenize katıldım. Bana da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.sizi mutlaka ziyaret edeceğim ama blog adresinizi yazarsanız sevinirim

      Sil
    2. Tabi :) kahveyanikitap.blogspot.com
      kahvelerimle, renklerimle bekliyorum :)

      Sil
  6. Merhaba bloğunuzu çok beğendim. bana da beklerim http://biraltibirsifir.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Günlük hava değişimini duygular üzerinden ne güzel anlatmışsınız. Eskiden gözkyüzü hep aynı olurdu. Yani hep güneşli, hep yağmurlu..vs. Artık tıpkı insanoğlu gibi an be an değişiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.artık ne havaya güven var ne de insanlara

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris