17 Mart 2015 Salı

Bugün Hangi Renk ?



Her gün  okula geldiğimde , girişte mutlaka bu ve buna benzer.cümle karşılar beni."bugün kırmızı giy öğretmenim, hayır hayır mavi giysin .hayır yeşillll" renkli ayakkabıları seviyorum. Kıyafetlerime göre ayakkabılarımı kombinliyorum. Sınıfta farklı ayakkabı giymek zorunda olduğumuz için bir nevi misafirliğe gider gibi yedek ayakkabılarım mutlaka oluyor. Renkli ayakkabılar çocukların çok hoşuna gidiyor. Bu sayede renk tonlarını da öğrendiler. Artık kırmızının nar çiçeği tonunu , nefti yeşili, turkuaz maviyi, bordoyu nerde görseler hemen " aaa öğretmenimizin ayakkabısının renginden " diyorlar. Ayrıca ne giyeceğim hakkında fikirlerini sormam çok hoşlarına gidiyor.Bu aramızda bir oyun haline dönüştü. Bugün mü  ne giydim ? Büyük alkışlar eşliğinde bordo ayakkabılarım seçildi. 


9 yorum:

  1. renkli ayakkabı cesaret işi. iyi bir kombin gerektirir. size gerçekten de çok yakışmış =)

    YanıtlaSil
  2. ay ben o minik melekleri yerim yaaa.. :)))

    YanıtlaSil
  3. yasayarak , gorerek ogrenmek gibisi yok çocuklar için, guzel geçsin gunun Tigriscim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle , fırsat eğitimlerini seviyorum. Karşımda herşeyi almaya açık minik yürekler var.güzel dilekleriniz için teşekkür ederim .

      Sil
  4. eğlenceli bir şekilde renkleri çözmüşler bravo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ana renkleri çoktan öğrenmişlerdi. artık renk tonlarını biliyorlar

      Sil
  5. Bence kırmızı size çok yakışıyor hocam

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris