10 Mart 2015 Salı

Ruhum Bugün Kırmızı


         

Sabah yataktan sürünerek kalktığım bir günde kapalı perdenin ardından dışarıya baktığımda çatıların beyaz kıyafetlerini giydiklerini görmek ayrı bir mutluluktu benim için . Hemen valiliğin sitesine baktım .O da ne ?"Sen bugün okula gidemezsin kar çok , evinde otur sıcak sıcak "dercesine kar tatili haberini okumak içimdeki çocuğu çok sevindirdi tabiki. Çayı ocağa koydum , artık Allah ne verdiyse , masanın başında keyfime diyecek yoktu. Dışarıda kar manzarası ben sıcak çayımı yudumlarken, bir yandan da planlama yapıyorum. Tatilden beri evde temizlik yapılmadı. Kolları sıvamanın tam zamanı. Öyle acele etmeden yavaştan işe koyuldum . Ben çalıştıkça gökanne de boş durmuyor, yağdıkça yağıyor kar. Mola vermenin tam sırası . Bir kahveyi hak etti bu zavallı beden. Bugün ruhum beyaz üstüne kırmızı . Akşam üstü yavaş yavaş yorgunluk çöküyor, kar da bütün şiddetiyle yağmaya devam ediyor . İç sesim bu yorgunluk yarın dinlenmeden geçmez diyor . Bir umut  bu sefer de milli eğitimin internet sitesine bakıyorum  sürprizzz . Sen yarın da dinlen öğretmenim tatil . Yüzümde beliren tebessüm ile günü tamamlıyorum
        
 . 

18 yorum:

  1. Keşke öğretmen olsaydım ben de dedirten bir yazı olmuş .. ;) Keyfiniz daim olsun ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , asla tatillere aldanmayın . Keşke herkes öğretmen olmasa diyorum ben de. Özel yetenek sınavından geçmeli öğretmenler ;)))

      Sil
  2. ne güzel.. ne güzel..
    ben de kahveye geldimmm...:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyrun efendim başımın üstündedir yerimiz ;))

      Sil
  3. Bembeyaz karlar ve de kirmizi harika bir kahvalti sofrasi :) Afiyetler olmus :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba!
    Sadece öğrenciler mi sevinecek kar tatiline, öğretmenler de sevinsin, değil mi :)) Kırmızının enerjisi ayrı güzel !
    Sizi GFC den takibe aldım, ben de beklerim.
    http://nowacraft.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Kırmızı sofralara çok yakışıyor hele ki kış aylarında..

    Sevgilerle
    http://fernoce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. canım güzel bir yazı olmuş aynı zamanda blogunu çok begendim takibimdesin :)) Bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. Ne hoş bir masa olmuş,kar efektine bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ;))) hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz

      Sil
  8. Harika bir masa :) Ellerinize sağlık. Bloğuma beklerim ben de Sevgiler. :)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris