24 Mart 2015 Salı

Kültürel Ziyaret

I

2005 yılının sonbaharında okulumuzun kütüphane ihtiyacı nedeniyle müdürümüz Nejat İşcan Hocam'la görüşmüş kütüphane kurulması konusunda gerekli yardımları almıştık.Komisyonda benim görev almam Hocam ve ailesiyle başlayan dostluğun da temellerini atmış oldu.Hocamla çalışmalarımız sonunda beni manevi kızı olarak görmesinden dolayı 2006 yılında benim adımı taşıyan bir kütüphaneyle beni onurlandırmıştır.Bu dünyada dikili bir ağacım diyebileceğim bu kütüphane hayatımın dönüm noktalarından biridir.Adımın bir okulda yaşıyor olması bir insana verilebilecek en büyük ödüllerdendir.1950  doğumlu Nejat İşcan Makedonya kökenli aileye mensup Araştırmacı , yazar ve fotograf sanatçısı.45 kitap,77 kütüphane,75 sergi,274 konferans,389 ödül. Hocamla  zaman zaman görüşme fırsatım oluyor.Bugün yine ziyaretine gittim Kütüphanelere bir yenisini eklemek için hazırlanıyormuş (78. kütüphane hazırlıkları).Türkiye'de başka örneği olmayan bir insan ."Önce oku , sonra düşün" sözünden yola çıkarak  kurduğu kütüphaneler ,resim sergileri, konferanslar, yazdığı kitaplar.Hocamı anlatmaya sanırım kelimelerin gücü yetmiyor.Sağlıklı ve uzun bir ömür dileklerimle ,sizi tanıma şansına erdiğim için çok mutluyum.

5 yorum:

  1. Ne güzel ne mutlu size fırsat olursa bende tanışmak isterim hocam böyle bilgili bir yazarla inşallah nasip olur tanışırız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallaH, hem seni Hocayla tanıştırayım hem de kütüphaneme gidelim bir gün

      Sil
  2. Tabiki o günü dört gözle bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. Sizin adınıza gurur duydum. Kitap gibi hazine var mı... O hazine deposunda adınız ölümsüzleşti... Gerçekten gurur verici...Sevgiler...

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris