26 Mart 2015 Perşembe

Kıskanmak


 Yeni umutlarla uyandığım , güzel dileklerle , duygularla  dolup taştığım bir gündü oysaki. Kendi halinde , bütün derdi kendisiyle olan bir insancık olarak yaşamımı devam ettirmeye çalışıyorum.Elimden geldiğince iyilik yapmaya , kalp kırmamaya dikkat ediyorum.Son yıllarda kendi kabuğumda derdimi de ,sevincimi de kendime anlatır oldum. Ne para hırsı, ne marka tutukusu ne o ne bu. Bu tür şeylerin peşinde olmadım. Yokluğu da çok iyi bilirim, elimdekiyle mutlu olmayı da.Ama şanslı biriyim ailemin kardeşlerimin bana sunduğu imkanlar sayesinde çok şey bana kendiliğinden geldi.Evin tek kızı olmam hiçbir zaman şımarık olmamı gerektirmedi. Buna karşın hep kıskanç tavırlar sergileyen, bana imrenen  insanlarla kuşatıldım . Attığım her adım meraklı bir çift göz tarafından izlendi.Kendime özgü orjinal fikirleri olan biriyim  , mesleğimde başarılıyım ,bunu kabul ediyorum. Ama bunu başkalarına şirin görünmek için ortaya koymadım , koymam.Bugün yaşadıklarım hayat tecrübelerim içinde altı  kırmızı çift çizgili olarak yer alacak.Benimle sohbet etmeyi , zaman geçirmeyi seven  bir o kadar da davranışlarından bana imrendiğini hissettiğim bir hanım  arkadaşım ( zaman zaman samimiyetinden şüphe ettiğim ) "senin yapmacık tavırlarından sıkıldım, kendini beğenmiş , havalı " ben şaşkın bir ifadeyle ne demek istediğini anlamaya çalışırken o
 " senin yalnız olmana o kadar seviniyorum ki  " diye devam etti sözlerine.Kelimeler zihnimde uçuşurken , ben dumurlardan dumur beğeniyordum. Ben ne yaptım ki ya da yapmadım ki bu sözleri hak ettim . Başkasının gözünden nasıl görünürseniz işte O sunuz .Beni gerçekten tanımadığına , kendince çizdiği resme beni yerleştirip ona göre davranışlarını belirleyen birinin ,yüreğimi bilmediğini düşündüm cevap bile vermedim sadece acıdım ona. Herkesin hayatı dört dörtlük değil kendince sıkıntıları var.Ama nedense hep kendimizden iyi insanları görüp onlara imreniyoruz , onları kıskanıyoruz. Halimize şükredip kendi yerimizde olmayı isteyen insanların olduğunu düşünmüyoruz. O Artık benim için sadece selam vereceğim bir insandan öteye geçemeyecek .En üzüldüğüm şey ise şimdi kime anlatacak sıkıntılarını , kim onu sakinleştirip yüzünü güldürecek?

19 yorum:

  1. Kaybeden kendisi olmus...sizin arkadasiginizi hak etmemis..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef ki böyle insanlar kaybettiklerini de kabullenmiyorlar

      Sil
  2. Okurken hayretler içerisinde kaldım her insana sıcak davranan iyi anlaşan yardımcı olan ve her derdi dinleyen birisisiniz kaybeden o olmuş

    YanıtlaSil
  3. En yakından, en beklenmedik yerden, en samimi sıcak olduğundan bunları duymak, böyle algılanmak üzücü. İnsanlar gerçekten bizi olduğumuz gibi kabullenmek yerine, kafalarında kurduklarına inanabiliyorlar. tarafsız, önyargısız, hırslarını ve kendi nefsini bir tarafa bırakarak bakabilmek sanırım sanat işi. En kötüsü de böyle insanların, her açıdan kendini haklı görmesi ve göstermesi...... Sanırım sonucu değiştiremezsiniz.... fazla üzülmemekte fayda var....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzüldüğüm tek şey , yanlış lanse edilmem.

      Sil
  4. Çok teşekkür ederim , ben de sizi ziyarete geleceğim

    YanıtlaSil
  5. aynıları oyle çok basıma geldi ki sizi çok iyi anlıyorum... :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanlar o kadar kötü niyetli ki , insanlıktan çıkacak kadar çirkinleşiyorlar

      Sil
  6. hayat çürük yaprakları daldan koparır genelde bunuda bahar aylarında yapar sizinde öyle olmuş hayatınızdan bir çürük yaprak eksilmiş. Ama üzülmek niye ki dal siz, ağaç siz olduktan sonra...

    beni de takip ederseniz sevinirim...
    http://zehradiyorki.blogspot.com.tr/2015/03/maskara-kullanirken-yapilan-hatalar.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorumdur bu.Saha da güçlendiriyor böyle insanlar beni

      Sil
  7. Bu kadar acik ve gereksiz bir sekilde size boyle konusmasi gercekten sasirtici, nasil insanlar karsisindaki bir baska kisiye karsi acimasiz konusabiliyor. Bence kendi hayatinda tatmin olamamis bunu da baskalarinin hayatlarindan cikarmaya calisiyor. Ne kadar uzucu, halbuki kaybeden kendisi oluyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben artık şaşıramaz oldum. Çivisi çıkmış bir dünyanın kötü niyetli insanları

      Sil
  8. Hocam biz sizin nekadar iyi yürekli ve fedakar olduğunuzu biliyoruz.Boşverin üzmeyin kendinizi,ona söylenecek tek söz:yönetmen benim istediğime ROL istemediğime YOL veririm ..!!!

    YanıtlaSil
  9. Ne haset bir insanmış iyi ki hayatınızdan çıkmış.Malesef yaş ilerledikçe insanların ne kadar kötü olduğunu görüyoruz.Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Bazen ne yaparsak yapalım, nasıl olursak olalım, karşımızdakinin anlayabildiği, görebildiği kadarız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef , elden ne gelir böyle bir durumda ?

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris