3 Mart 2015 Salı

Bir Film Şeridiymiş Hayat.

Öğlen çalan telefonumun ucundaki heyecanlı ve bir o kadar da pozitif enerjili ses düşüncelerimin  baş köşesinde yerini almış beni, duygu fırtınasıyla en güzel zamanlara sürüklemiş son günlerde tanıdığım en özel insanlardan birisine ait.çok zaman olmadı bu güzelliği tanıyalı.Ancak sağlam bir dost edindiğimi hissettiren , güzel anlara şahitlik ettiren canım Arkadaşım .Dün gece benimle konuşamadığı için merak edip hemen telefona sarılmış. gerek arkadaşlığı gerekse hanımefendiliğiyle bende gerçekten çok özel bir yeri olan can dostum Fulya.O'na olan hayranlığım  her geçen gün , bir  başka özel yönünü öğrenmemle , artıyor. O , bu devirde böyle güzel insanlar da varmış dedirtecek özellikte bir yürek.Telefon konuşmamızdan sonra bir an düşüncelere daldım. İnsan ölümle burun buruna geldiğinde hayatı bir film şeridi gibi gözünün önünden geçer denir. Benim o telefondan sonra , yaşadıklarım film şeridi oldu geçti kalbimden. Hayatıma dokunan, ben de güzel yer eden bütün insanları karelerde birleştirdim , anılarımın  mutluluğunu yeniden yaşadım. Bugün de , artık en güzel kare olarak film şeridinde yerini aldı. O an sanki düşüncelerimi okuyan bir arkadaşım bunu  ispatlarcasına ölümsüzleştirmiş .Bana düşen de ,kelimelerin izin verdiğince ,yazıya aktarmak oldu. Bu filmde  yeralan ve yeralacak bütün güzel yüreklere selam olsun
                                                 


14 yorum:

  1. Boyle bir karede yer almak herkese nasip olmaz..tebrikler dostlugunuza:)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel Allah herkese böyle güzel dostluklar nasip etsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu güzel dileğiniz için ;) sevgiiyle

      Sil
  3. Güzel dostluklar hiç bitmesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , buradaki güzel yüreklerden birisi de sizsiniz ;)

      Sil
  4. Çok Şanslısınız...
    Hem böyle güzel dostlara sahip olduğunuz için, hem de sahip olduğunuz zenginliklerin farkına varabildiğiniz için.
    Pek az insan o kareleri doldurabilecek asıl değerleri keşfedebilir ve görebilir..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorumdur bu öyle? Güzel karelerde sizin de yeriniz var güzel insan .sizinle tanıştıktan sonra çok güzel şeyler olmaya başladı.

      Sil
    2. Kalp kalbe karşı sözünü boşuna söylememişler....

      Sil
  5. Dostluk iki yürek arasında akan bir nehir gibidir; gittiği yeride temizler geldiği yeride. Sevgili dostum tigris, hayatıma girdiğin andan beridir öylesine mutluyumki, bunu nasıl dile getirebilirim bilmiyorum. Çünkü söyleyebiliceğim tüm sözler hissettiklerim karşısında çok anlamsız kalıyor. Öylesine şanslı hissediyorumki kendimi, senin gibi çok kıymetli bir dosta sahibiboldugum için. Benim için yazdıkların öylesine anlamlıki, hayatımda tanıdığım en yalın, en yalansız, kalbini kosulsuz sevgiye açan, hayatı hep güzel yönleriyle gören, konum, durum ayırdetmeksizin seven, kalbi güzelliklerle dolu dostum. Seni çok seviyorum. İyiki seni tanımışım, iyiki benim dostumsun. Ve iyiki benim SOL YANIMSIN iyiki varsın FULYA💕💐💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmaya başladığımda kelimeler nasılda dökülmüştü kalbimden bir bir. Şu an kelimelerin altında ezildiğimi hissediyorum, gözlerim konuşuyor mutluluktan inciler saçıyor

      Sil
  6. güzel dostluklarınız hiç bitmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ,dostluklarınız kalıcı olsun

      Sil
  7. Allah hepimize böyle ince ruhlu güzel dostlar nasip etsin..

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris