24 Şubat 2015 Salı

Yeni Cicilerim

Kış bitip de sıcaklar bastırmaya başlayınca , artık şişler elimde kaymaz olunca  ben örgü işlerini bırakırım. Bu gidişle buraya yazın geleceği yok. E o zaman örgüye devam. Son cicilerim bu sevimli bere ( bu tarz bereleri çok seviyorum) ve kullanımı çok rahat olan bu boyunluk oldu.dün bitirdim ve bugün okula giderken takayım dedim. Benim ilk defa bere taktığımı görenlerin yüz ifadesi görülmeye değerdi. Merak etmeyin bir daha da göremeyeceksiniz. Çünkü alerjim olduğu için ben hiçbir şekilde bere kullanamıyorum.okula gelince çabucak çıkardım baktım  ki hemen kızarmaya başlamışım.Neyse artık  bereli bir fotografım var .
                                             

22 yorum:

  1. Renkleri çok güzelmiş güle güle kullan Tigriscim :)

    YanıtlaSil
  2. Bere leri ben de çok seviyorum, elinize sağlık, renkleri de ayrı hoş , iç açıcı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bloğuma hoş geldiniz hoşluklar getirdiniz ;))

      Sil
    2. Ben de geldim. Bere çok yakismis, mutlu günler.

      Sil
    3. Hoş geldiniz hoşluklar getirdiniz ;))) teşekkür ederim

      Sil
  3. berenin renklerine bayıldım cokda yakışmıs ;) sevgiler
    bende bloguma beklerimmm ;)

    YanıtlaSil
  4. Bere çok yakışmış renkler de çok güzel güle güle kullanın..sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  5. ne güzel olmuş, ellerinize sağlık! :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Ben de bere takmayı çok seviyorum. Bloğunu takibe aldım. İadeyi ziyarete geldim. Bu arada ben de blog keşif etkinliği yapıyorum. Bloğunda duyurursan ve katılırsan sevinirim. Teşekkürler. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz . Etkinliğinize katılacağım ve paylaşacağım

      Sil
  7. cicileriniz çok hoş hele renkleri tam benlik size de çok yakışmış :) bende artık sitenizi takip ediyorum sevgiler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz , hoşluklar getşrdiniz beni mutlu ettiniz

      Sil
  8. Harika olmuş sizede çok yakışmış güle güle kullanın.
    Bu arada iadeyi ziyarete geldim takibe aldım sizi.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullanın.bere çok güzel olmuş. İzlemedeyim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. Yeni cicileriniz çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris