8 Şubat 2015 Pazar

Doğumgünü Provası 2

Akşam eve geldiğimizde , yengemin yaptığı sürprizle bir de İstanbul'da kutladık doğumgünümü (10 Şubat aslında ) birbirinden nefis yiyeceklerle görsel şölene dönüşen masada , İstanbul temalı,  bir kutlama oldu. Çikolatadan yapılmış Galata kulesi , nostaljik tramvay yenmeye kıyılamayacak güzellikteydi.(Galata Kulesi yeğenimin bana hediyesi ) diğer hediyelerimi asıl doğumgünümde göstereceğim sürprizler çok . Neşeli bir gecenin sonunda hüzünlenen yeğenim benim yanımda uyurken ben de güncemin bu sayfasını kaleme alıyorum .

6 yorum:

  1. Şimdiden doğum gününüz kutlu olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok naziksiniz Nahide Hanım

      Sil
  2. 10 subati biizm evde de bekleyen 5 yasina basacak olan bi ufaklik var, her gece yatarken kaç defa daha uyumam gerek anne diyen, çok sabirsiz çoook. neyse simdi kutlamiyorum dogum gununuzu 10 subati beklemek lazim bence, oglusumla beraber sizi de hatirlayacagim sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy çok sevindim , benimle aynı gün doğmuş bu yakışıklıyı çoook öpüyorum

      Sil
  3. ben taksimin o nostaljik tranvayına ve galata kulesine bayıldım onları biblo zannediyordum ama çikolata olduğunu öğrendim =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemeye kıyamıyorum duruyor bütün güzelliği ile

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris