7 Şubat 2015 Cumartesi

Öylesine Bir Gün

İstanbul'da günlerin nasıl da çabuk geçtiğini anlamadım.tatilin bitmesinden çok denize olan özlemim beni üzecek. Bu yüzden her fırsatta sahilde olmayı ve güzel anları fotograflamayı ihmal etmiyorum.havanın rüzgarlı olmasına rağmen sıcak simit , çay ve karşımda İstanbul kahvaltıların en güzelini sunuyor bana. Hava oldukça serin kapalı mekan tercihimiz oluyor. Çocukların da isteği üzerine sinemaya gidiyoruz. Komik film seçip yerlerimizi alıyoruz. Patlamış mısırsız sinema keyfi mi olur? Gülüyor eğleniyoruz.filmin sonlarına doğru karelerden birinde tanıdık bir yüz görmek beni çok mutlu ediyor. İstanbul'da yaşayan bir arkadaşımın oğlu da bu film de rol almış. Benim için güzel bir sürpriz oluyor. Akşam bütün ev halkının toplandığı masada ; kömür ateşinin lezzetini damaklarımızda hissederken , şarkılar türküler ve yağmurun sesi ritim tutuyor neşemize. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris