23 Şubat 2015 Pazartesi

Benim Portrem


 Bloğumu açmaya karar verdiğimde hiçbir şey bilmiyordum. Nasıl blog sahibi olunur diye araştırma yaparkan birden kendimi google plus'ta buldum. Sonrası da bloğumla birlikte google plus'taki topluluğum gün geçtikçe büyüdü. Bu sayede  dünyanın bir çok yerinden değerli dostlarım oldu.Zaman zaman yayınlarımda onlara  ve paylaşımlarına değiniyorum.işte bu çok özel dostlarımdan birisi İngiltere'nin Portsmouth Kentinde yaşayan ressam ve aynı zamanda şair olan George Ken Newman 'dır. Bir çok kere benim resimlerimi çizmiş şiirlerinde beni konu edinmiş değerli dostum yine bana büyük bir sürprizle portremi yapmış . 10 Kasım'da çekilmişti bu resim .gözlerimde özlemle karışık  bir hüzün .  Portrede en çok gözlerimdeki ifadeyi beğendim . Duygularımın çığlıklarını duyar gibi oldum .Dünyanın başka bir köşesinde aynı dilin konuşulmadığı ancak aynı duyguların buluştuğu güzel dostlarım iyi ki varsınız.

8 yorum:

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris