10 Şubat 2017 Cuma

# CafeTigris Hediye Cekilisi

Tigris Hediye Çekilisi

Selam millet
An itibariyle doğumgünümün ilk saatlerine girmiş bulunmaktayım
Eee günün anlamına uygun olarak cafemiz bir hediye çekilişi düzenlemeyi uygun gördü. 
Çekilişe katılım şartları :
1- Cafe Tigris'i takip etmeniz
2- Çekilişi sosyal medya hesaplarınızdan duyurmanız 

Son katılma tarihi : 
25 Şubat 2017 
26 şubat günü kazanan açıklanacaktır. 
Herkese bol şans 
Sevgiyle

Not : Hediyeyi yarışma sonunda açıklayacağım sürpriz olsun hepinize.
Not-2 :  Daha önce de belirttiğim gibi 600. Takipçime Özel bir hediyem olacak

43 yorum:

  1. İİ Kİ DOĞMUSSUN Kİİİ.Bak kızımda ii ki dogdun diyo sana 😃

    Nice mutlu yıllara sevdiklerinle gir insallah.Musmutlu ol.

    Cekilişe katildim.Ama hediye önemli değil.Önemli olan doğum günün 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe çok teşekkür ederim , prensesi öp benim için . 🙈😘❤
      Çekiliş Onun şansına olsun bakalım

      Sil
  2. Bizim analı kızlı tek sansimiz birbirimizizdir onun disinda yoktur ama olsun.Haydi bismillah ��

    Birde oda şapur supur öpüyor görse öperdi ��

    YanıtlaSil
  3. Nice güzel yıllaraaa 💞🎶💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkr ederim çekilişe adınızı yazıyorum

      Sil
  4. Yaşlandıkça daha ad olgunlaşıyoruz. Nice umutlu ve mutlu yıllara.

    YanıtlaSil
  5. Bebeğim doğum günün kutlu olsun :)) İyi ki varsın,iyi ki seni tanımışım. Kucak dolusu öpücükler en içteninden :)

    YanıtlaSil
  6. Ben çekilişe katılmak için değil de, sana mutlu, sağlıklı, başarılı, huzurlu bir yıl dilemek için uğradım.
    Yeni yaşın kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim . Buraya yorum yazan bütün dostlarım otomatik olarak çekilişe dahil oldu

      Sil
  7. Mutlu yaşlarınız olsun.....

    YanıtlaSil
  8. nice yıllara...

    YanıtlaSil
  9. nice güzel yıllara, yeni yaşın bir öncekinden daha da güzel geçsin:)))

    YanıtlaSil
  10. canımmmm nice mutlu senelere :)

    YanıtlaSil
  11. Bu yaşınız size nice güzellikleri de beraberinde getirsin insAllah😊
    Bende cekilisinize katılmak isterim...😊

    YanıtlaSil
  12. Nice yıllara, G+ hesabımda paylaştım :)

    YanıtlaSil
  13. Sevdiklerin ile nice mutlu yılların olsun.

    YanıtlaSil
  14. Daha nice güzel ömürlere inşallah sevgiler :) dahil oluruz efendim bizde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmmm, büyük bir keyifle ekledim listeme

      Sil
  15. Beni de kat Tigrisim ben zaten seni her yerden takip ediyorum ki veee doğum günün tekrar tekrar kutlu olsun 🎶🎶🎻🎶🎻.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm sensiz olur mu hiççç 😘😘😘

      Sil
  16. Tekrar mutlu yıllar diliyorum. Birkaç mecradan duyurayım çekilişi ama geç mi kaldım.

    YanıtlaSil
  17. Katılmaz mıyız? Her daim :)))
    Sürpriz üzerine sürpriz hmmmmm merak merak....
    hayırlı olsun ❤️
    O 600 takipçinin de takipçisiyim gözüm üzerinizde :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hrheheheee sen çok tatlısın biliyor musun 😉😘

      Sil
  18. Yeni yaşınız sizlere uğur getirsin. G+'da paylaşıyorum. Katılıyorum.

    Bunu yazmayı normalde sevmem ama benim de bir çekilişim var. Katılım az oldu. Okuyanları bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim
      Çekilişiniz için geliyorum hemen

      Sil
  19. Merhaba, perihan i adıyla takipçinizim. paylaştım:
    https://plus.google.com/u/0/115182211959093564307/posts/8zmVTBTdvmV
    Nice yıllara
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz listeye adınızı ekledim bol şans

      Sil
  20. Aaa ben yeni gördüm. Dur katilayim kazanirsam istanbul adresi veririm 😉.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehhehhee canım Deryacım sen kazanırsan gönderirim ki ben hem de seve seve 😘😘

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris