28 Şubat 2017 Salı

Haydi Halaya


Selam blog aleminin değerli insanları,
Delileri, zırdelileri, kendini akıllı sananları, en akıllıları, aklını yitirmeye ramak kalanları,kafası güzelleri, içgüveyinden halliceleri....
Seçin beğenin işte hangisini isterseniz.
"Gah çıkarım gökyüzüne , seyrederim alemi,
   Gah inerim yeryüzüne seyreder alem beni"  demiş ya Nesimi
Ben de blog alemini seyre koyuldum, hayretler içinde kala kala.
Meğer neler varmış neler?
Blog savaşlarının arasından bildiriyorum, burada olaylar durulacak gibi değil.
Valla ben içimden geleni, yaşadıklarımı yazarım, hayatımın güncesi burası ister oku ister okuma hiç umrumda olmaz.
Hakkımda kısmını oku ,hatta dönüp bir daha oku.
Vay falanca takip etsin vay filanca yorum yazsın diye bir çabam olmadı olmayacak.
Beni tanıyan tanır ,tanımayanla da bir ara görüşelim .
Bugünü de halay günü ilan ettim.Cafede  halay var . Benimle halay çekmek isteyenler, halaybaşı olacaklar,kapın gelin pullu mendilleri  haydi hobaaaaaaa
 Bu yayına yorum yazıp da sosyal medya hesabından paylaşan kişinin bütün dilekleri bu gece gerçek olacak, eğer okuyup da yorum yazmazsanız ve hatta paylaşmazsanız başınıza büyük felaket gelecek.
Not: şimdi de yorum yazmayın da göreyim sizi ?
Not 2: Görsel alıntıdır


60 yorum:

  1. 😂😂😂. Halaya geldim bitti mi? Uzaktan seyretmek en iyisi blog alemini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhahhhahha gel şekerim hoşgeldin, halay sabaha kadar non stop 😉😂😂

      Sil
  2. " ...eğer okuyup da yorum yazmazsanız ve hatta paylaşmazsanız başınıza büyük felaket gelecek." Eskiden telefonuma öyle beddualı mesajlar geliyordu, 10 kişiye yolla falan :) Onları hatırladım birden :D

    YanıtlaSil
  3. Koptum yaaa ☺☺ bu arada blog alemi dediğin gibi biraz karmasik. Umarim guzel şeyler olur

    YanıtlaSil
  4. Gece gece fena güldüm, bana da yer acın ama benım pullu mendılım yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehhee pullu mendilin yoksa halaybaşı olmazsın, ama yer açtık sana haydi hobaaa 😂😂

      Sil
  5. Ahahahaha,ilahi Tigris,çok yaşa...

    YanıtlaSil
  6. 😆😆😆 halay başı olabilecek kapasiteyle geldim işte👍🏻👍🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz , pullu mendiliniz nerde ? 😉😂😂

      Sil
  7. İyi eğlenceler. :)
    Korkayım mı, korkmayayım mı bilemedim. Korkudan her halde güldüm yalnızca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heehhehhhee korkmayın yorum yazdığınıza göre tehlike geçmiştir

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Günaydınnnnnn e hadi ne duruyorsunuz , oturmaya mı geldiniz ?

      Sil
  9. Neler oluyormuş ki âlem-i blogda? Ben uzak kalmışım...

    YanıtlaSil
  10. Geln halay cekelimmm hep el ele verelim haha 😃 ay pek bi severim halayı.Ayırn parmakları bende geldim 😃

    Cook korktum dur hemen paylasayimda basima bisey gelmesin 😃

    YanıtlaSil
  11. Halaya geldim, yazdıklarından korkup yorum da bırakayım dedim :))) Günaydın 💜💜💜

    YanıtlaSil
  12. Güzel ve orjinal bir paylaşım olmuş. Halayı severim ama ben beceremem. Harmandalından başka folklorik bir oyun bilmem. Ama halay çekmeyi öğrenmek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Harmandalı oynamak vayyy süpersiniz

      Sil
  13. Sabah sabah ne güldüm ama 😀 Harikasın yine canım :) Bayıldım yazına 💝😌

    YanıtlaSil
  14. halay candır can :))

    YanıtlaSil
  15. Tigrisimm soluk soluğa geldim bak kırmızı pullu mendilimi sallaya sallaya geldim 😂💃👭💃👭💃👫. Ayy bu teyzeleri çok seviyorum ben, ayrıca da ben seni tanıyorum ama yine de görüşelim yani 😂😂. Boşverelim bütün olumsuzlukları herkes ne yaparsa yapsın biz halayımıza bakalım haydi hobbaa 😂😂. Sormayı unuttum bu arada damat halayı mıydı bu haydi hobaaaa 😀 💃👫👭💃👫👭💃👫💃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha sen canımsınnnnnn 😘😘😘
      Damadı bulursak damat halayını o zaman oynayacağız

      Sil
  16. Selam selaaam 🙋
    Halay çekenleri görünce kendimi burada buldum😊😉💃💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz haydiiiii oturmaya mı geldinizzzz 😂😂

      Sil
  17. O kadar yorgunum ki belki de ilk defa hayatımda halayı reddedecek gibiyim :)

    YanıtlaSil
  18. İnşallah her şey rayına oturur. Olmasaydı iyiydi bazı şeyler canım :(( Ama bende menisküs var ya, son kez yeğenimin düğününde 12 sene evvel halay çekmiştim. Hey gidi günler...Sevgiler Tigris kızım. Çok şeker bir yayındı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Ece Ablacım. Hoşluklar getirdiniz.
      Biz boş verelim kötüleri
      Menisküs bahane değil valla halayın başına siz geçirdim haydi hobaaaa
      😉😂😂

      Sil
  19. Ayy harika yaa :) gülümsettiniz ya bizi, siz de gülün hep inşallahh :)

    YanıtlaSil
  20. Sevgili Tigris'i bir ziyaret edeyim dedim.Tık tık yaptım kapı açılmadı (isme tıklayınca yayin bulunamadi diyor).Sonra CAFE'ye uğrayım bir kahve içeyim bari dedim. İyikide uğramışım. Yoksa ben halayı kaçırdım mı? ???
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman efendim kimler gelmişşş, gürültüden duymamışızdır kusura bakma
      Halaya devammm kaçırmadın şekercimmm 😉❤️❤️❤️

      Sil
  21. Son bölümdeki dileği görmeden de yorum yazmaya karar vermiştim:))) Beklenti içine girmeden gönlünce yazmak en güzeli diyecektim:)
    Keyfin bol olsun, sevgiler Tigris...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim . Keyfimiz hep güzel olsun.

      Sil
  22. Çok neşeli halay çekiyorlar izledim bir daha izledim gülerek ayrıldım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehhehhehheee sizi güldürdüysem ne mutlu 😉🙈🙈

      Sil
  23. ben de dahil olabilirim size :)

    YanıtlaSil
  24. hahahahha harikasınız yine :)

    YanıtlaSil
  25. Haydi hoppa,tey tey teyde tey...
    Halay başı sen ol.ben poççikde oynirem...
    Heyyt mendilim düştü de elimden yedekleri cebimde albayrağım gögsümde,

    Hoooopppaaa...Tutmayın bizi,yol verin halayımıza...Haydaaaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha işte halay başı geldiiii
      Neşe kaynağım yaşama sevincimmm 😘😘😘😘
      Albayrağımız hep göğsümüzde olsun sevgiyle

      Sil
  26. Ben halayı seyretsem, siz çekseniz olur mu? Ama bak çok güzel tempo tutarım :D

    YanıtlaSil
  27. Halay varmış geldik.. Pek beceremem ama ayak uydurmaya çalışırım..:)

    YanıtlaSil
  28. Merhabalar.
    Her yerde savaş olur da, bloglarda savaş olmaz mı? Elbette bloglarda da savaş olacak. Zaman zaman ben de kendimi bu savaşların içinde bulmuştum. Ben de sizin gibi cihat ilan etmedim ve herkesi halaya davet etmiştim. Paylaşımınızda halay davetinizden daha ziyade beni, Nesimi'nin "Haydar Haydar" türküsü davet etmiştir. Çünkü bu türküyü bağlama ile hem icra eder, hem okurdum. En çok da "Ben doldurur ben içerim" ve "O yar benim kime ne" dizeleri beni mest ederdi.
    Kaleminize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinizz
      Ahhh Nesimi'nin bu sözlerini sizden dinlemek isterdim

      Sil
  29. :))) Süpersiniz.
    Bloq dünyasında nə olub ki? Burası mənim nəzərimdə ən təmiz, riyasız, sadə yerdir. Savaşlar olmasın :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk zamanlar öyle sanıyordum . Ama madalyonun arkadında başka şeyler varmış
      Boş ver biz halay çekelim

      Sil
  30. İlk sene bir şey anlamamıştım. Sonra 100 milyon parçaya bölünemeyeceğimize göre geniş olmak lazım geldiğini anladım. Burada 3-5 dost kazanabilmişsek ne ala. Düşününce Hayatın her alanı böyle. Sadece burada değil yani...
    Görseldekiler "Altın Kızlar" mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız . Artık kimse umrumda değil
      Bir kaç dostum var gerisi kendi bilir.
      Bilmem altı. Kızlar olabilir
      Sevgiyle

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris