16 Şubat 2017 Perşembe

#MİM DAVETİ

Merhabalarrrrr
hanımlar beyler nasılsınız?
Okullar açıldı başladı tempo buralara uğrayamaz oldum.
Nasıl yorgunluk bu,  imdattttttt yaşlanıyorummmmm
Hehehehee şaka bir yana, bloğumu özlüyorum, sizi çok özlüyorum.
Mim görevi  de olmasa yine uğrayamayacaktım.
Mim demişken, yeni dostlarımdan sevgili Merve mimi başlatmış beni de davet etmiş.
Hemşehrim ne de olsa.
Ay bir de öyle güzel bir davetiye hazırlamış ki, katılmamak olmazdı.

#mim görevi


Üç tane de soru hazırlamış. 
Cevaplamak için sabırsızlanıyorum. 

1. Sihirli bir değneğin olsa hayatında hangi anı değiştirmek isterdin? :)

Aslına bakarsanız düşündüm de hayatımda öyle pek keşkelerim olmadı. Geçmiş yaşandı bitti acı da olsa tatlı da olsa. Yaşanmalıydı. Ha illaki bu soruya cevap vermem gerekirse;
Sihirli değneğim olsa sanırım Kastamonu'dan buraya geldiğim günü değiştirmek isterdim.
Ve hiç gelmez orda mutlu mesut yaşardım.

2. Küçükken büyüyünce ne olmak isterdin, neden ? Şuan mesleğin ne ? :) 

Ama ben öğretmen olmak istiyordum ki. 😉
Küçükken hep öğretmen olmak istiyordum. Liseye gelince edebiyata olan tutkum beni edebiyat öğretmeni olma aşkıyla yanıp tutuşturdu.
Eee en güzel aşk imkansız olanmış ya, Kaderimiz bizi Anaokulu öğretmenliğiyle  nikahladı. 21 yıldır mutluyuz, zaman zaman kavga etsek de , her sene en az 20 çocukla da ödüllendirdi.

3. Burçlara inanır mısın? Burcunun özelliklerini taşıyor musun? :)

Burçlara inanırım tabiki de, ama burçtan öte kişilerin doğum haritasına göre değerlendirme yapılması bana daha doğru geliyor. 
Ben deliliği dahiliğine  baskın gelmiş  tipik bir KOVA'yım .
Orjinalliğim, sıradışılığımın, ukalalığımın sorumlusu hep o valla. 
Deliliğimin ve zekamın da suçlusu. 
O kova var ya o kova....
Kova Burcuyum



Çok keyifli bir mim göreviydi. 
Biliyorsunuz artık bir dostumu mimliyorum. 
Bu mimin şanslısı 

Merihin Atmosferinde  

bloğunun güzel sahibesi sevgili Merih Hanımcımmmmm

30 yorum:

  1. Ne güzel olmuş cevaplar :) Dilerim her şey güzel gönlünüzce olur sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Keyifle okudum, çok samimi çok içten çok güzel olmuş, Teşekkür ederim katıldığın için 😌 Ne kadar güzel bir nikah olmuş o darısı benim başıma inşallah 😌 Sevgilerimle 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehhehhee çok teşekkür ederim şekercimmm, keyifle cevapladım.
      Aminnnnnnn 🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️❤️

      Sil
  3. Evet ihmal etme hayranlarını,hep küçük hayranların yok senin.
    Büyüklere de zaman ayır lütfen.
    Benide hatırlamış güzel arkadaşım...Çok teşekkür ederim.
    Canısı uygun zaman da mutlaka yapacağım.
    Ancak şu an sayfamda çok değerli Mustafa SÜRÜCÜ Bey amcam malum misafirim,
    Hemen gitmesin sayfam biraz daha şenlensin istiyorum...
    Sevgiler.Öptüm seni .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe babamnadıl mutlu anlatamam hergün sizi soruyor

      Sil
  4. Mim cevaplarına gelince ne güzel oldu seni gittikçe yakından tanımak.
    Sihirli değnekle Kastamonu'? Meraklandım ne yalan söyliyim...
    Büyükken iyi ki öğretmen olmuş meslektaşım,çok yakışıyorsun bu mesleğe...
    Ahh biz çılgın KOVALAR bizimle sevdiklerimizin başı her zaman doyumsuz dertde...

    YanıtlaSil
  5. Ama sonuçta bir ögretmenlik var üzerinizde dimi.Olmussunuz 😃

    Ellerinize.sağlık.güzel olmus gerckten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evetttt öğretmenim canım benim durumları var 🙈🙈

      Sil
  6. kısa sorular güzel cevaplar:)))))

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir mim bende yapmıştım. Cevaplarınız da çok güzel. Zor olsa da mesleğiniz çok güzel. Bir sürü çocuğun hayatına dokunuyorsunuz. Bu arada size Hangouts'tan mesaj gönderdim bakıp dönebilirseniz, sevinirim...Sevgilerimle...:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok keyifli bir mimdi.
      Hemen bakıyorum canım

      Sil
  8. Ben de öğretmen olmak isterdim hep.. Ama kısmet değilmiş ne yapalım.. ben de Tigris gibi güzel bir öğretmeni tanıma şansına eriştim.::)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh çok teşekkür ederim sevgili uğurummm 😘😘

      Sil
  9. Fotoğraftaki kahvenin yanındaki çikolata efsaneee ;) Bilirim :) ;)

    YanıtlaSil
  10. Tigrisçiim çok güzeldi. Benim de mim borçlari birikti ne yapacagim bilmem 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şekerim ,
      Haydi yap sen de amaaa 😉

      Sil
    2. Ay buraya gelmisim neyse gelmisken bir öpücük atip kaçayim 😘

      Sil
  11. Dostum MİM davetini cevapladım.
    Okurken inşallah kimse sıkılmaz.Malum biz öğretmenlere bir sor,on cevap al misali.
    Sevgiler.Kuzum...!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ben okudum ki çok keyifli bir mim olmuşşş 😘😘

      Sil
  12. Yine ne güzel cevaplar tam da Tigrisvari olmuş Tigrisimm :). Seni seviyoruz çılgın kova :)) ♥♡♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe ben de seni çok seviyorum kiiii 😘😘

      Sil
  13. Öncelikle cafe tigris logona bayıldım burçlara inancım günlük moduma göre değişir hayatı istediğime göre değil sahip olduklarıma göre yaşamayı severim sihirli değneğim olsa dünyada yaşanan tüm kötülükleri değiştirmek isterdim canım bende seni teşekkür ile mimledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaçok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim. Herşeyiyle kendi emeğim olsun istedim.
      En kısa zamanda mim görevimi yerine getireceğim sevgiyle

      Sil
  14. Mim güzeldi, ben de yapmıştım. Kova burcu benim torunumda. Bazen bana yabancı gibi bakar :) Aslan ile kova çok ilginç bir ilişki sergilerler, epeyce incelemiştim. Kova burcunun aklı ile hiç bir burç yarışamaz. Hem de öğretmen olman, o dönem dönem değişen tüm çocukların ne kadar şanslı olduğunu gösteriyor. Sevgilerimle kızım :)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris