3 Şubat 2017 Cuma

Radyom Cici Ciciiii

TRT FM, TRT NAĞME, SHOW RADYO

Hanımlar Beyler,
Yıldızların bir bir fenerlerini yaktığı güzel bir cuma akşamından merhaba
Hafta sonu geldi çattı. Tigris'in tatili de bitiyor kar kış soğuk derken nasıl da geçti 15 gün.
Artık tatil havasından kurtulmalıyım.
Hani klasik sorudur ya tatilde neler yaptın?
kitaplarla yattım kitaplarla kalktım valla gülmeyin ya .
Kaç gece elimde  kitap uyuyup kalmışım. Sabah kaldığın sayfayı bul bulabilirsen.
Kitaplarımla birlikte sırdaşım  değişmez kahvem ve radyom oldu. Evimin keyfine vardım.
Bu soğukta başka da ne yapılır ki a dostlar?
-Hiç mi tv izlemedin ?
-Evet izlemedin
-Aaaa neden?
-Televizyonda program vardı dizi vardı da biz mi izlemedik ?
-Zamanında tek kanallı siyah beyaz dönemlerde sanasal kültürel içerikli programlar diziler izleyen
birine sorulur mu bu soru imdat dostlar imdat.
Bazen çevremdeki insanlar tarafından asosyal ilan ediliyorum.
-Bilmem şu diziyi izliyor musun ?
-Hayır.
-Falancı ünlü bilmem ne evlilik programına çıkmış
- Hım öyle mi ?
- Bilmem hangi ünlü eşinden boşanmış
-Banane kardeşim ba na neeeee
Ben kıyafet alırken bile kırk mağaza gezer, sevmediğim yemeği öldürseniz yemem .
- Sen de amma yaptın vakit geçiriyoruz , gülüyoruz
Dediğinizi duyar gibi oluyorum.
Beni abuk sabuk programlar yüzünden psikolojimi bozacak kadar deli mi sandınız ?
Evet evet deliyim siz deli deyin asosyal deyin ama baba da saygı duyun.
Bana hiçbir katkısı olmayan , toplumun ahlaki ve kültürel değerlerini yerle bir eden, lüks yaşamı özendiren , kimin eli kimin cebinde belli olmayan, evli barklı insanların eşlerini aldatmasının meşrulaştırıldığı , şiddetin alıp başını gittiği ,  programları, dizileri  izlemem , izlemem işte bananeee( offf ne dolmuşum ben )
Ben radyocuyum arkadaş.
Bu da başka bir sohbet konusu olsun unutturmayın radyolu günlerimizi size uzun uzun anlatayım .
Sabah açarım oh , ister kitabımı okurum, ister işimi yaparım, ister ıyku arkadaşım olur . Radyom benimm cici ciciii
Tigris hangi radyoları dinliyor derseniz ?
 Başta
TRT Nağme
TRT Fm
Show Radyo
Zaman zaman
Radyo 4
Radyo1
  Peki siz ne düşünüyorsunuz ?
  Dinlediğiniz radyolar ve programlar var mı?
  Hadi bana tavsiyelerde bulunun?
Yorum yapmazsanız ağlarım
Bak ağlarım
Ağlıyorum bak üüüüüü 😢😢



38 yorum:

  1. Çok haklisin canim ben de tv sevmem. Esimin izin günlerinde seçip izledigimiz film veya belgeseller harici izlemesem de olur. Tv ye dalsak bloglar ne olacak kitap da okuyamayiz 😄😄😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe sahi ne olur bloglarımızın ve kitaplarımızın hali 😘😘

      Sil
  2. Televizyondaki çoğu dizi ve program tamamen zaman kaybı zaten. İzlemesem de sosyal medyada görüyorum bazı olayları. Geçenlerde bayhan çıkmıştı evlilik programına şimdi de ismail yk. Aman ne mühim. Kitaplar radyo ve kahve... Kış tatili için ideal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın kim hatırlayacak Bayhanı adamm sende 😉

      Sil
  3. Böyle düşünenler öylesine azaldı ki, duyunca çok mutlu oluyorum.
    Radyolarda: radyo sanatçılarından çok güzel şarkılar yayınlayan 102.1 Fm var,
    Ağlamaya hiç dayanamam.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh yeni bir radyo frekansı süperrr .
      Zaman zaman bloğuma gelip yaxılarımı okuduğunuzu görüyordum yorum yapmıyorsunuz diye üzülüyordum çok teşekkür ederim 😉

      Sil
    2. Çok severek izliyorum. Doğru, bir zamanlar birbirimize daha sık gider gelirdik. Zamanında yorum yapamayınca ben de üzülüyorum. Ama sanırım genç arkadaşlarımın yayın hızına yetişemiyorum. Bir yorum yapıyorum, bakıyorum ikinci yayın çıkmış.
      Ama biliyorum ki Cafe Tigris'in kahve ikramı, sunumu her zaman farklıdır.
      Hatır gönül ile selam-sevgiler...

      Sil
    3. Ahh çok teşekkür ederim çok naziksiniz.
      Ben de pek uğrayamaz oldum dostlarıma iş güç hastalık derken

      Sil
  4. Radyo Eksen, Rock FM, Radyo Voyage. Yalnız safi müzik olacak, konuşmayacaklar hele telefonla bağlananlar, geyik çevirmeler hemen kapatma sebebimdir.

    Televizyonda da Travel Channel diye bir yer buldum. Akşamları farklı ülkeye taşınan ailelere üç ev gösterdikleri bir program var. Oh. Değişik şehirler, değişik ev stilleri. Üstelik elin gâvuru bizim gibi olayı abartmadan biraz birbirine muhalefet yapıp ardından hemen anlaşıyor. Türk yapımı olsa birbirlerine girer bir ay seçemezlerdi bir evi. Neyse, ya da kayakla slalom falan izliyorum. İçim açılıyor.

    İşte böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha iyiymiş bunları da dikkate alacağım 😉

      Sil
  5. Gençken (!!!!) ne çok dinlerdim radyo. Ders çalışırken bile açıktı radyom. Yapışık gibiydik. :) şimdiyse Ali bey sayesinde çizgi filmci ve oyuncakçı olduk. Canım bir parça dinlemek istediğinde telefondan kulaklığı takıyorum.izin vermiyor. Sadece kendisine ait olmamı istiyor. Bizde durumlar böyle. Ben simdi radyodan Sevgili Tigris ile bir parça dinlemiş varsayıyorum kendimi. Hem de mis kokulu bir kahve eşliğinde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O Alişi bir yakalarsam kollarını ıssırmam mııı 😉
      Annesinin karnından çizgi filmle doğmuşlar sanki offf offff

      Sil
  6. Tigrisim bizde evde tv'yi boşa zaman olarak görüyoruz. Gereksiz programlar izlemektense kitap okumayı seviyorum. Bu arada radyo dinlemeyide çok severim :) Okurken keyif alıyorum yazılarını bitanem :) Öpücükler :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy canım Banummm , seni görmek de beni nası mutlu ediyor anlatamam ❤😘😘
      Prenseslerrr öptüm sizi

      Sil
  7. Malesef ufaklıktan dolayı tv bizde de açık ama radyo gerçekten Harika ben tvden radyo dinleyenlerdenim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet o da ayrı bir dert
      Tv'den radyo dinlemeyi ben de çok seviyorum

      Sil
  8. Bende malesef cok tv bakıyorum ya 😃 görmeden birsyi dinlerken çok sklyorum niyeyse 😃 müge anlıya bakiyorum 😃

    YanıtlaSil
  9. Radyo eskiden çok dinlerdim (70, 80'li yıllar) fm vardı, cumartesileri Dilek Kutusu'nu hiç kaçırmazdık, hatta orada mini yarışma yapıldı, kazanınca İst. radyosunda konsere iki kişilik bilet kazanamıştım:) daha sonradan Radio Blue vardı çok seviyordum ama Ankara'ya taşınmıştık ve orada çıkmıyordu:( şimdi ise radyom yok, o yüzden dinlemem imkansız. Dizi manyağı değilim ama birkaç dizi var bakıyorum akşamları...evlilik, ünlüler, survivor, moda, ne giymiş, ne yakışmış hiç işim olmaz:)))

    Sana sözüm vardı, Bücürük'ün pati izini istemiştin, koydum son yayınıma:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyyy hemen geliyorummmm 😻😻😻🐾🐾🐾

      Sil
  10. Yerinde olmayı çok isterdim. Gerçekten kitapla boğulmak istiyorum. Radyoyu ben de çok severim. Ve radyo tiyatrolarını da. Hayal gücümüzü geliştiriyor. Sabahları cem ceminayın radyo programı onu çok seviyorum. Arabada yol arkadaşım oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasınız , ben de vaktim oldukça kitaplarımla başbaşa oluyorum

      Sil
  11. Konu radyo olunca yazarım da yazarım ben.
    Sabah mutfağa girip çay suyunu koymadan ona dokunurum. "çıt" açılır hemen. Tek bir kanala takılıp kaldığımda olur, gezinip durduğumda. TRT Nağme, çok severim, lakin sabahları iyi gelmiyor bana. Joy Fm falan o halde. Akşam üzeri bazen Radyo ODTÜ. TRT Fm...
    TV işine gelince, orası biraz karışık. Şöyle ki, zaten lcd falan almadım. Neredeyse bir tank büyüklüğündeki annemden gelen emektar bozulunca, hah! dedim. tam zamanı. Tamirci falan yok. Onu götürecek araba da :) Evin tonton yaşlısı gibi duruyor şimdi köşede.
    Ben, bazı dizileri akşamları pc den izliyorum, yalan yok! Galiba böyle de gidecek.
    Bu arada eski "Radyo Tiyatrosu" programının bölümleri yatarken çok iyi oluyor :) Yani pc den, radyo. Tavsiye ederim.

    Güzel, verimli, huzurlu bir yeni yarı yıl diliyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasınızzzz radyo dinleyicileri dünyaya başka gözle bakıyorlar
      Güzel dilekleriniz için de çok teşekkür ederim

      Sil
  12. Kitaplar Ve radyo şahane :) Ben süperfm slow Türk fm birde powertürk fm dinlerim Bazen süper fm 90 ların unutulmaz şarkılarını çalıyor çok güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo iyiymiş bunlar güzel tavsiye oldu. Artık ben de dinlerim ki 🙈🙈

      Sil
  13. Tv hiç izlemem.. vakit geçirmek için leptoptan bi film izlerim bloga da biraz vakit ayırırım.. işten güçten onu da yapamaz oldum o da ayrı bi durum.. bu arada mimlendin ;)

    YanıtlaSil
  14. Bende senelerin Zekirdekçisyim,radyo rahatlatir✌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhahhhahhaa Ayten Teyzeciler parmak kaldırsın 😂😂😂

      Sil
  15. Yaa böyle güzel bir yazıya yorum yapmamak olur mu? Olmaaazz😊 Öyle haklısınız ki, birde bu yapılanlar gayet doğalmış gibi davranmıyorlar mı iyice çileden çıkıyorum. Teşekkürler güzel bir noktaya değinmişsiniz. Maalesef benim size önereceğim bir program yok. Ama sizin önereceginiz bir program varsa bulup dinlerim Sevgiler... İnsanların size dediği gibi asosyal(!) olsak belki daha güzel olurdu dünyamız...😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim .
      O zaman her geçen gün sayımızın artması dileklerimle

      Sil
  16. Bir ara hatta geçen seneye kadar ciddi dinleyicisiydim Best Fm Serdar Yayında programının..Sonra nedense dinlemeyi bıraktım..Tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  17. (Mutfak = Radyo) bendeniz...
    Günümün yarısı orada geçtiği için kalabalık aile bizdeniz.
    Eeeee ses ayarını kaptırınca TS Müziği oldumuda offf tutmayın beni,annnneeeee sesini kıssss deyince kızçem anne olduğumu,o kızçenin de ders çalışması gerektiğini hatırlarım.
    Bazende oyun havalarında tek başıma oynarken yakalanırsam eşim başını sallayarak daha yorulmadın mı diye sorduğunda,oturunca yorulduğumu söylerim derim...(Akşam olduuuuu hüzünlendimmmmm bennnn yineeeee...)
    Yok yok yürüyüşlerde kulaklık takarım.Radyo her zaman yürüyüş arkadaşım...
    bazen istekler bölümüne takarım tanıdık bir isim duyarsam diye...
    Tiğris-Merih ( Unutulmuş birer,birer.Eski dostlar eski dostlar )
    şarkısını dinlerken yaşlı gözleri hemencecik silip.( Biz heybelide her gece,mehtaba çıkardık,mehtaba çıkardık.Sandallarımız neşe dolar,zevke dalardık zevke dalardık ) der eyvallah yeni dostlara diye.
    ÖPÜLDÜNÜZ YENİ DOST.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyyyy canım benimmmm ,
      Radyo dostluğu ne güzel insanları bibirlerine daha da yakınlaştırıyor
      Ah o şarkılar yok mu o şarkılar
      Hepsinde ayrı bir hikaye hepsinde yüreğe dokunur bir söz
      Selam olsun güzel insana 😘😘

      Sil
  18. Eskiden bir de radyo tiyatrosu varmış, ben o döneme yetişemedim.Ama internetten indirip dinlemek istiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet çok güzel olurdu kaçırmaz dinlerdik

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris