23 Şubat 2017 Perşembe

#Mim Hem de Çikolatalı

 Merhaba blogger dünyasının güzel insanları yepyeni, tatlı mı tatlı bir mimle daha karşınızdayım.
 Sevgili Evimin Güncesi #çikolatalı mimde hem teşekkürlerini iletmiş hem de beni mimlemiş.
Çok mutlu oldum.
Bir tane çikolata aldım ve koşarak Cafe'ye geldim.
Ne güzel tatlı dilli olmak , ne güzel tatlı sevgiler sunmak insanlara .
Bir kahve aşığı olarak benim de size #çikolatalı mimde sunacaklarım var elbet.
Kahvemi içmeden dünyada bırakmam sizi.
Fal da bakarız ohhhh.
 Biraz soluklanın kahvemden ve çikolatamdan buyrun
#Çikolatalı Mim


Ben de bu sırada bu mimin şanslı ismini açıklayayım.
Sevgili Hatice Hanımcım Örgü Çantam
Bakalım siz bizi nasıl karşılarsınız çikolatayla karışık badem şekeriyle mi yoksa kahve yanı lati lokumla mı? # Mim i size pasladım ve kaçtım.
Sevgiyle

35 yorum:

  1. Çok haklısınız :)) tatlı dili olmalı insan... Ve harika görünüyorlar gerçekten. Sevgilerimle :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz
      Sevgiyle

      Sil
  2. Bu mimde yenimiymisss :) Çok misafirperver bir mim olmus.Cikolatalara bak ayyy afiyet olsunn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehhehhee çok keyifli bir mim tam benlik 🙈🙈

      Sil
  3. Afiyet olsun bir bitterli çikolatalı kahvede bana lütfen.
    Tatlı dill kadınlarada selam olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman efendim kimler gelmiş kimler?
      Sizinle kahve içmek keyiflerin en güzeli 😘❤️❤️

      Sil
  4. Afiyet bal olsun canımcım. Mimlere dönüş yapamıyorum epeydir burada Duru'cukla zor oluyor geç de olsa bir ara katılacağım kahve keyfi kaçmaz çünkü:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmayı unuttum profil resmine bayıldım şahane.

      Sil
    2. Oyyy Duru'yu benim için koklayın öpün .
      Mimi ne zaman müsait olurdanız yapacağınızı biliyorum
      Sevgiyle

      Sil
    3. Teşekkür ederim kendi el emeğim göz nurum olsun istedim 🙈🙈

      Sil
  5. tatlı ve çikolatalı güzel bir mimiş :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Oh oh bu hafta her sabah kahve çikolatayla güne başlayacağım anlaşılan :) Aldım ikramları :)

    YanıtlaSil
  7. sade kahve ve çikolata muhteşem olur.
    bu arada güzel bir mim olmuş....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim .
      Sade kahvecileri ayrı bir severim 😉❤

      Sil
  8. sade kahve ve bitter çikolata.....

    YanıtlaSil
  9. Awesome, thanks for sharing :D
    Great blog! I'm following you, follow back?
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  10. Çok tatlisin 😊😍😍😍

    YanıtlaSil
  11. Yeni farkettim kusura bakmasın Mustafa Bey Amcam ;
    Selamları başım üstüne,ellerinden öpüyorum.

    Dayımla görüştüm tabii ki,kendisi ile ilgili Mustafa amcamdan aldığım bilgileri sıralayıp,şakalaşınca,şaşırdı nereden duyduğumu sorgulayınca gerçek onu çok duygulandırdı,
    Tabii ki o da öğretmenininden çok sevgi-saygı-övgü ile bahsetti,ortak arkadaş olmasının tesadüfüne sevindi ve telf.edip hatırını sormalıyım dedi...
    Bu aralar soğuk algınlığı vardı yakında arar sanırım.

    Amcama hürmetlerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlarınızı babama ilettim çok mutlu oldu.

      Sil
  12. Ben geldim canım. Uyuyorsundur, tatil bugün. Özlemişim buraları. Profil resmin gerçekten şirin olmuş. Geceleri sever oldum. Aslında eskiden geç yatmaktan çok korkardım sağlığım açısından.
    Ben kahvemi aldım, şuracığa bırakmışsın.İçtim. Hani resme tıklayınca büyüyen ve üstünde bizlerin göz aydının var dediğimiz üç baloncuk olan. Seni uyurken seyrettim. Ne kadar sevdiğimi unutmamıştım zaten. Dışarıda fırtına var. Her şeyi silip süpürecek kadar kuvvetli esiyor. Artık gidiyorum. Alnına bir öpücük kondurdum, öyle masum uyuyordun ki...
    Sevgiler Tigris'im. Güzel, mutlu bir sabaha uyanman dileğimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın umutlu ve güzel bir güne .
      Güneş pırıl pırıl içimi ısıtıyor bugün.
      Gece uykumda bir melek başucumdaydı. Pamuk elleri yüzümde dolandı.
      Güzel şeyler fısıldadı.
      Ahhhhh huzurluyummm
      Sevgiyle

      Sil
    2. Iki güzel bulusmus ❤❤❤

      Sil
    3. Sevgiyle canım. Sevincimi paylaşan Yurdagül ve Derya'ya da teşekkürlerimle :)

      Sil
    4. Ben teşekkür ederim Ece Ablacım

      Sil
  13. Ayyyy çok mutluyum.İki güzel insana böyle uzlaşmacı,sımsıcak yorumlar yakışır :)) Blog yazarlarının olduğu bu ortamda ikiniz de çok değerli ve önemlisiniz.Bizi de mutlu ettiniz :)Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu olmanız beni de çok mutlu etti
      Sevgiyle

      Sil
  14. Hiç gelmezmiyim kahveni içmezmiyim ellerine sağlık canım Hatice de memleketimde oturan sevdiğim blogger arkadaşlarımızdan hepinize kocaman selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz ben çok mutlu oldum kiii ❤❤

      Sil
  15. Görüntü güzel, lezzetli olduğu muhakkak :))
    Afiyet olsun..SEVGİYLE KALIN.

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris