11 Şubat 2015 Çarşamba

Akşam'dan...

Eve geldiğimde , başka sürprizler de beni bekliyormuş meğer. İzmir'deki abimler kargo göndermişler. Çok güzel bir pelerin ve yeğenimle çektirdiğimiz çok anlamlı bir resimle karşılaştım.
Hoş bir akşam yemeğinden sonra kar yağışı eşliğinde kısa Eskişehir tur yaptıktan sonra,  sıra asıl kutlamaya geldi. Ankara'dan gelen kuzenim Çiçeğiyle beni mutlu etti. Eski eşyaları sevdiğimi bildiği için, benim için manevi değeri büyük olan , yıllar öncesinden kalan kola  bardaklarını  hediye etmesi tarif edilemez bir mutluluktu. Masaya sığmayan hediyelerim  (İstanbul , İzmir'deki sürprizlerle birlikte buradaki hediyeler ) ve pastamla çok güzel zaman geçirdik.Güldük söyledik. Saat 00.00'da   külkedisi misali doğum günü bitti ben de çok yorulduğumu hissettim. Güncemin  bugünkü sayfasını hoş anlarla tamamladım.

18 yorum:

  1. dun bi aklimdaydin sevgili blogger ama bizim ufakligin dogumgunuyle ugrasirken vaktim olmadi bi turlu, yeni yasin butun guzellikleriyle en onemlisi saglikla gelsin sana, sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , ben de yakışıklıya sağlıklı ve uzun bir ömür diliyorum sevgiyle

      Sil
  2. Blog etkinliğinde keşfettim sizi, bende beklerim.Sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beni mutlu ettiniz . Hemen geliyorum

      Sil
  3. Nice senelere, bende sizi takibe aldım sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, blog keşif etkinliğinden geliyorum. Bana da beklerim.. beautycoma.blogspot.com
    Bu arada nice mutlu senelere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz ben de sizin takipçinizim

      Sil
  5. Dogum gününüz KUTLU olsun...Nice nice mutlu saglikli, yillara.Sevgilerle.

    Blog kesif etkinliginde iade-i ziyarete geldim.Yine gelirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beni çok mutlu ettiniz

      Sil
  6. Ne mutlu size, mutlu yaşlar..

    YanıtlaSil
  7. İade i ziyaret ve kutlama:) Nice mutlu senelere.
    takiptesiniz;)

    YanıtlaSil
  8. Doğum günün kutlu olsun. Ben de seni takibe aldım. Blogun civil civil.
    Her kesi beklerim yasamnotlari20.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz , beni mutlu ettiniz

      Sil
  9. Nice mutlu senelere, sevdiklerinizle beraber :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , beni mutlu ettiniz .

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris