11 Şubat 2015 Çarşamba

10 Şubat Doğumgünü Haftası

10 Şubat benim doğum günüm. Ancak yarıyıl tatilinde her gittiğim yerde yapılan kutlamalar nedeniyle doğum günü , doğum haftası oldu bu sene . Bugün okula geldiğimde miniklerimden bazıları benim doğum günümü bildiklerinden kendilerince resimler yapmışlar hediyeler getirmişler. (Kalem , çiçek vb) Sevgili can kızım Havva yine özel hediyeleri ile benim yanımdaydı.(baykuşlu demlik ve fincan , mavi kolye ve özel kalem onun hediyesi ) Herkes Beni mutlu etmek için etrafımda döndü durdu. Sevgili Velim Özlem Hanım yine güzel bir sürprizle  beni mutlu etti . Laciverti sevdiğimi bilerek bana çok hoş bir hırka almış. Kendisine tekrar teşekkür ederim. Kahvaltı saatinde mumlarımızı üfledik ve keyifle pastamdan yedik . 


6 yorum:

  1. geçmiş doğum gününüz kutlu olsun :)))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blog keşif etkinlğinden geliyorum :) Sayfanda izleyicinim :) Aynı zamanda benim sayfamda da blog keşif etkinliği var gelirsen sevinirim :)
    http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim boşgeldiniz , etkinliğinizi çok beğendim ve ben de sizi takip ediyorum zaten

      Sil
  3. Ne hoş bir ortam. Gerçekten onlar birer küçük melek. Bu arada geçmiş doğum gününüz de kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim onlar benim dünyam , gençliğimi meleklerime borçluyum

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris