1 Ocak 2020 Çarşamba

Cafe Tigris 7 yaşında

Cafe Tigris 7 yaşında 

Selam Cafeciler
İlk günkü heyecanla cafemin yine başındayım.
Bugün tam 7 yıl oldu.
Yine böyle 1 Ocak Çarşamba günü neden benim de bir bloğum olmasın diyerek çıktığım yolda, yeni bir dünyanın kapısını aralayıp güzel dostlar kazanacağımı bilemezdim.
İyi ki burdayım iyi ki sizleri tanıyorum.
Bugün itibariyle 700 blog dostum ve 978 paylaşımım olmuş.
Cafe Tigris iyiki varsın
Sevgiyle
01.01.2020

Başlarken
Cafe Tigris 6 yaşında
Cafe Tigris 5 yaşında

51 yorum:

  1. Daha nice güzel paylaşımlara inşallah canım benim doğum günü kutlu olsun bloğun 🎂❤😊🎊🎈🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim . Hepbirlikte nice yılllara

      Sil
  2. Nice güzel yıllara ve dostluklara.

    YanıtlaSil
  3. Nice nice güzel yıllar ve güzel paylaşımlar👏👏👏🌷🌷🤚

    YanıtlaSil
  4. Daha nice yıllarınız olsun.:)

    YanıtlaSil
  5. yeni yaşı kutlu olsun bu cici bloğun :)

    YanıtlaSil
  6. Nice güzel paylaşımlara :)

    YanıtlaSil
  7. oleey oleeeyi yıllarca hep beraber olalım burdaaa :)

    YanıtlaSil
  8. Yazı dolu nice yıllara :)

    YanıtlaSil
  9. Nice güzel yillariniza umuyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm 🙏🙏❤️❤️

      Sil
  10. Daha nice blog yazılarınıza Sevgili Cafe Tigris 🤗😍

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı olsun. Daha nice yaşlara..

    YanıtlaSil
  12. 77 yi bilmem ama 17 yi göreyim istiyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Canımmnice uzun yılları olsun güzel blogunun 💞

    YanıtlaSil
  14. Nice güzel, mutlu içeriklere, paylaşımlara. Cafe' nin doğum günü kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim
      hep birlikte nice yıllara ulaşırız

      Sil
  15. Yeni yaşı kutlu olsun blogunuzun ne mutlu bu 700 ün içinde olmak saygılar cafe tigris

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Sizler gibi dostlarım olduğu için çok mutluyum

      Sil
  16. Merhaba,ne güzel blogunuzu devam ettiriyorsunuz,kutlarım nice senelere ve mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz
      Nice yıllara hep birlikte erelim
      Sevgiyle

      Sil
  17. Çooook daha uzun olsun ömrü :)

    YanıtlaSil
  18. Daha nice güzel yıllara ve paylaşımlara:)))

    YanıtlaSil
  19. Bol yazılı, nice yıllarınız olsun.Ben de Eylül'de 7.senemi kutlayacam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim . Nice nice yıllara hep birlikte
      Sevgiyle

      Sil
  20. Zaman ne de çabuk geçiyor değil mi. Daha dün gibi hatırlıyorum hangi temayı seçsem acaba kararsızlığımı. Uzun yıllar keyif alarak yazmaya devam ederiz umarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh evetttt.
      En büyük dileğim daha uzun upuzun yıllar yazmak burda siz sevgili dostlarımla olmak

      Sil
  21. Nice nice senelere Tigris 🙂🎈🎉🎊 Hep beraber

    YanıtlaSil
  22. web tasarımı, seo danışmanlık hizmetleri sunuyorum 1997 den bugüne profesyonel bir blog sayfası açmak isterseniz size yardımcı olabilirim. Paylaşımlarınızı daha geniş kitlelere ulaştırabilirsiniz.

    Profil bilgilerim: Woom Tech & Web Tasarım & Seo - Narman

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris