2 Şubat 2015 Pazartesi

İstanbul'a Uçuyorum

Tatilimin  yarısını İzmir'de tamamladıktan sonra diğer abimin yanına İstanbul'a doğru uçuş rotasını belirliyorum.İzmir daha uykuda. Hoşcakal güzel insanların yaşadığı , güzel şehir. Kısa ve keyifli bir yolculuk beni bekliyor . Keşif gezilerimin İstanbul kısmında bakalım nereleri göreceğim . 

 Kuş olup uçamıyorum ama , demirden kuş bulutların üzerinden güneşin gülümseyen yüzünü görmemi sağlıyor.Düşler ülkesinin kaydırağından kayarcasına bulutların arasından geçerek şehirler şehrinin semalarında süzülüyor.Keyifle geçen yolculuğun sonunda , sağnak yağışla Karşılıyor İstanbul beni.

2 yorum:

  1. hoşgeldiiiin burada hava çok kötü şansına :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum . Sağlık olsun yeğenlerimi görmek bana yeter

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris