8 Şubat 2015 Pazar

Eve Dönüyorum

Dün gece blog yazılarımı tamamladıktan sonra uykum kaçtı.yukarıda çocukların seslerini duyunca ben de yanlarına çıktım.onlar da ben de birbirimizden ayrılacağımız için hüzünlüydük. Sabah 5 e kadar oturduk.iki saat ya uyudum ya uyumadım saatin alarmı kalkmam gerektiğini hatırlattı.zoraki bir  kahvaltı ile düştük yollara .beni otogara götüren servisin çok acelesi varmış gibi daha tam öpüp koklayamadan canlarımı kendimi otobüste buldum.otogarda yaşadığım aksaklıklarla otobüsteki yerimdeydim artık.tam oh diyecekken Alibeyköy'de otobüs arızalandı. Anlaşılan İstanbul gitmemem için engel üstüne engel koyuyor bana ama ne yazıkkı artık eve dönmek zorundayım. Bugün hiçbir şey tad vermiyor. uykusuzum , yorgunum , çocukları şimdiden özledim.
Az önce duydum ki Müzeyyen Senar da gökteki yıldızlara ulaşmış.tadım iyice kaçtı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris