17 Kasım 2018 Cumartesi

TÜKENDİM


Hiçbir şey eskisi gibi değil
Ve ben o eski ben değilim.
 Tamamlanmadan  uyanıyorum
Gün be gün
Umutsuz  rüyalarımdan.
Benim olduğunu sandığım odalarında
Kayboluyorum her seferinde,
 Ahşap virane evin
Geçmiş  mutlu izlerini de
Bohçasına tıkmış gitmiş.
Cancazım
İnsan her istediğini elde edemez
Edemiyor da zaten.
Neden o zaman bu ısrar.
Aradığın hayal ben değilim, hiç değilim .
Bir bir
Topladım yüreğimden
Umutsuz hayallerimin kırıklarını.
Geç kaldın ,
Çok geç kaldın...
Bilmedin
Bilmek istemedin
 Tükendim , TÜKETTİN
Öldürdün
Geç  artık
Bu AH’lı sevdadan.
                Tigris
               17/11/2018



55 yorum:

  1. Ne oldu size?
    Tuzla buz?

    Zorla olmaz ki hiçbir şey.
    Nasıl istiyorsanız öyle yapın.
    Kim sizin tuzla buz olmanızı ister ki zaten...
    Siz, sizin için doğrusu neyse onu yapın dileriz biz :)

    YanıtlaSil
  2. Biz tigris daha umutlu daha özgüvenli daha gururlu kendi üzülsede etrafındakileri mutlu eden biri olarak tanıdık yakında cafesini açcak insanları mutlu uğurlayacak bir birey olarak tanıdık üzdün bizi tigris sen tükenme.

    YanıtlaSil
  3. İçli duygular, güzel yazılmış satırlar.

    YanıtlaSil
  4. Tükenme kelimesini sevmiyorum. Her ne kadar kendim de zaman zaman kullasam bile sanki beni daha da musuz ediyor bu kelime...

    YanıtlaSil
  5. Yepyeni bir yılın ışıkları gözüküyor yakında.. bence tigris renkli bir dönüşe hazırlanıyor hepsi bu. 🤗🌹❤ eline sağlık şiir için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa işte budur.😉 dün gece z raporunu aldım geçmişin .
      Gelecek güzel 😉😍😍

      Sil
  6. Tigriscim siir harika ama sen tükenme yakismiyor sana. Yeni yilda güzellikler seninle olsun 😍

    YanıtlaSil
  7. şiire bayıldım, fakat mevcut ruh halinizi anlatmıyor umarım. zira sizi her vakit makalelerime pozitif yorumlar yapan, bir tarafında küçük de olsa umutlar barındıran biri olarak tanıyorum.
    Elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen sabır bu şekilde ortaya çıkıyor.
      Umutlarım hep var olacak da

      Sil
  8. Bazen kalp bazı duraklarda durmak zorunda. Öyle ki sonraki durağa geçiş bileti ancak o anki acıyı yaşamak oluyor. Acıyı veren dayanma gücünü de versin inşallah :)
    Gülücüklü Kal

    YanıtlaSil
  9. Bu yeteneğini yeni gördüm,şiir yazmak iyi bir sağaltım yöntemidir.Bence devam etmelisin şeker :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa aslında çok yayınladım burada sen denk gelmemişsin . Beğenmen beni sebindirdi.
      Sayende çok güçlüyüm güzellik 😍😍

      Sil
  10. Yüreğine sağlık, duygularımıza dokundun.

    YanıtlaSil
  11. ne güzel bir yetenek şiir yazabilmek...babam da çok güzel şiirler yazıyor..hatta kitaplaştırdı...ben de hiç yetenek yok şiirle ilgili...babama çekmemişim anlaşılan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. kendi çapımda duygularımı şiire dökmeyi seviyorum.
      Bu konuda ben de bir kitap çıkarmayı düşünüyorum.

      Sil
  12. Ne hoş cümleler kopmuş yüreğinizden.

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar.
    İlhamdır insana yazdıran. Nereden ve nasıl geleceği hiç belli olmayan. Ama acıları bile tatlı yazdıran. İlhamdır adamın eline kalemi tutturan. Yürekten kaleme bir şelale gibi çağlayan ve o sihirli kelimelerle satır aralarına serpiştirilen ve sadece bakmasını bilenlerin görebileceği, anlayabileceği ve hissedebileceği duyguların dile geldiği ve adını şiir olarak bellediğimiz, ama başlığını ilk dizesi ile birlikte Allah vergisi olarak bildiğimiz, okurken büyük bir keyif aldığımız ve zevkle okuduğumuz şiirlerimiz. Biz onsuz olamayız, varsın o bizsiz olsun, hiç önemli değil.

    Tükendim deriz ama asla tükenmeyiz. İçimizde sonsuz bir enerji vardır. Bitmek tükenmek bilmeyen bu enerji son nefesimize kadar içimizdedir. Bakmayın siz yatağa bitap düşmüş hastaya, onun içinde bile o sonsuz kudretin sonsuz enerjisi vardır. İşte o son nefeste nefesle birlikte terk eder bedeni. Ama hırıltılı da olsa, o göğüste nefesle birlikte inip inip kalkar. Ama biz tükenmişliğimizden hep dem vururuz. Oysa tükenen o tükendiğini sandığımız şey değil, yorgunluğun verdiği tatlı bir tembelliktir. Yani gelip geçicidir o.

    Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim. Güzel bir şiirdi. İnsan böyle güzel kaleme alınmış şiirler üzerine sayfalar dolusu yazmak istiyor. Çünkü şiirlerimizi anlatmakla bitiremeyiz. Anlatıldıkça çoğalan ve anlatıldıkça masallaşan güzelim şiirlerimizi okumaya da doyamayız. Bir okur, bir daha okuruz. Her okuduğumuzda farklı bir yanını yakalarız. Ne yazmakla, ne de okumakla tükenmeyen tek güzel sanat dalımızdır o bizim.
    Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey hoşgeldiniz sefalar getirdiniz.
      Size olan hayranlığımı dile getirmek istiyorum.
      Her seferinde büyük bir ciddiyetle okuduğunuz yayınlara bir o kadar güzel yorumlarınız için çok teşekkür edetim .
      İşte sizi siz yapan en güzel özelliğiniz.
      Kibar bir şekilde selamla söze başlayıp , dualarınızla noktayı koymanız beni çok mutlu ediyor.
      Sağlık ve mutlulukla

      Sil
  14. Olur bazen..Dinleriz isterseniz ..

    YanıtlaSil
  15. tükenmediiiim adlı şiiriniii bekliyosss :)

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel bir şiir, yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  17. Bunlar ne kadar içten dizeler böyle
    Herkesten birer duygu akıyor
    Yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim. Ben de bu kadar kişinin ilgiyle okuyup yorum yazacaklarını hiç düşünmemiştim.
      Her kelimesi yaşanmışlığıma dair derin bir izdir

      Sil
  18. Tükenmek senin elindedir.
    Tüketilmekse müsade ettiğindir.
    Müsade etmediğin zamanda,tükettiğini yerine yeniden üretmektir.
    Üretmeye devam etmekde senin yüreğinle ilgilidir.
    Yeniden üretmen dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsınız
      Üreteceğim tabiki yeni sevgiler 😍😍

      Sil
  19. Tukendim demek umut etmekten vazgeçmektir. En son umut ölür der Aliya. Bu tüketişin yeni umutlara dair bir başlangıç olması dileğiyle. ... Şiiri çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,
      Öncelikle bloğuma hoşgeldiniz
      Umutlarım hep var ve olacak da

      Sil
  20. Tükenmeyin lütfen tüketin. En sevdiğiniz yiyeceklerle başlayabilirsiniz :) Bu espirisi sadece..

    YanıtlaSil
  21. merhaba takibe geldim bana da beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz.
      geleyim de nereye adres bırakmamışsınız ki ?

      Sil
  22. Tigris bende çok tükendim. Eskişehir boğuyor artık beni. Hadi tası tarağı topla da gidelim...

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris