24 Kasım 2018 Cumartesi

Aaa Öğretmen misiniz?

Öğretmenler günü

Aaaa öğretmen misiniz?
Oh ne güzel kışın 15 gün yazın 3 ay tatiliniz var .Yarım gün okula gidiyorsunuz. Kar yağdı tatil, sel oldu tatil oh ne ala ne ala
Belediye öğretmenlere indirimli kart veriyor , biz de memuruz bize neden indirim yok?
Bizim çocuk bu sene üniversite sınavına giriyor, ondan bir şey olmaz da bari bi öğretmen oluverse.
Hocam geçende sen benim çocuğuma laf söylemişsin.  çocuğumun "piskolocisini"bozmuşsun
15 gün tatil biz şimdi çocukları evde nasıl avutacağız hocam.
Çocuk çok ateşliydi yine de getirdim sen ilaçlarını içiriver hocam, ateşine de bak yükselirse telefon edersin. Ben filanca hanıma güne gidiyorum.
Öğretmen değil misin tabiki çocuğumun pantolonunu toplayacaksın senin paranı biz ödüyoruz.
Hocam dün  akşam 23:45’de  sizi aradım . 2.Aradığımda meşgule attınız. Ben ısrarla tekrar tekrar aramaya devam ettim . Ama siz telefonunuzu açmadınız. Yarın beslenmede ne getirecektik onu soracaktım.
Öğretmen hanım benim çocuğum peynir yemez ben ona muz koydum onu yesin
Hocam çocuğum telefonu elinden bırakmıyor sen bi kızsan da çocuk bıraksa
Çocuğum , uslu dur bak yoksa ararım öğretmeni.
Hocanım sen bekarsın anne olmadığın için çocuklara güzel yaklaşmazsın
Bak bak Öğretmen dünkü kıyafetini bugün de giymiş gelmiş. Önceki gün giydiği kıyafet de hiç yakışmamıştı zaten.
Öğretmen hanım sen benim çocuğumu ayırmışsın resim çekinirken arkaya atmışsın.
Hocam filan okuldaki anasınıfı hocası  çocuklara okuma yazmayı öğretmiş sen de öğretsen ya
Hocam ben internetten okudum, o öyle değil böyle.
Öğretmen hanım sen biraz erken gelsen okula , ben çocuğu sana bıraksam , yoksa güne geç kalıyorum.
Hocam Milli Eğitim Müdürü’ne çıkarım , Bakanı ararım haaaa
Şu yakın okulda bekar bir öğretmen varmış tam benim oğluma göre. Yarım gün çalışır sonra evde çoluğuna çocuğuna bakar.
Hocam benim çocuğum biricik biz  ona kıyamıyoruz. Onun her istediğini yapıver.
Filanca sınıf  öğretmenlerine küçük hediye almışlar biz öğretmenimize büyük hediye  alalım da görsünler.
Öğretmen yine veli toplantısına çağırıyor kesin para isteyecek.
Öğretmen benim çocuğa taktı 45 vermiş.
Bugün neyi bahane etsek,
Bugün hangi sorunu üretsek,
Bugün neyi şikayet etsek?
Öğretmen  hanım şöyle
Öğretmen hanım  böyle
Öğretmennnnn
Öğretmeeeee
Öğrettttt
Öğğğğğ

Kafamda deli konular
EVET ben ÖĞRETMENİM
         Tigris
     24/11/2018



45 yorum:

  1. Öğretmenler gününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  2. Öğretmen olacaklar okumasın bu yazıyı.:) İnsanlar bireysel düşünüyorlar hep, fakat karşı tarafta nasıl bir çığ büyüttüklerini bilmiyorlar gereksiz meşguliyetlerle. Allah sabırlar versin, hakkınız ödenmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha alemsiniz. Maalesef ki yazılanların hepsi doğru eksiği var fazlası yoktur.

      Sil
  3. Tigriscim inan Avusturyada da durum farkli degil ayni annelerden burada da var 😂😂😂. Ögretmenler günün kutlu olsun canim 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım desene dünyanın her yerinde dert aynı dert .
      Teşekkür ederim

      Sil
  4. 🌷🌷🌷🌷Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun...
    Iyiki Varsınız.🌷🌷🌷🌷

    YanıtlaSil
  5. Çocuklarım okula başladığında dedim 'Ne önemli ,bir o kadar da meşakkatli meslek'diye.Hep öyle düşünürüm.
    Öğretmenler gününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar.
    24 Kasım Öğretmenler gününüzü kutlarım. Sağlıklı, Mutlu ve huzur dolu nice Öğretmenler gününe erişmenizi can-ı gönülden dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz Recep Bey
      Güzel dilekleriniz beni mutlu etti.

      Sil
  7. Merhabalar.
    Öğretmenler gününüzü kutlayan yorum ile üste öğretmenler için sıraladığınız çileler birbirine karışmasın istedim. Yani Öğretmenler gününde bari iyi olun dedim.

    Yukarıdan aşağı doğru sıralanan çilekeş öğretmen sorunlarının hepsini okudum. Yerden göğe kadar haklısınız. Hiç bir anne çocuğu için o sıralanan şeyleri yapmada aynı sabrı, tahammülü ve gücü gösteremez. Ama öğretmenden istemeye gelince hepsini bir bir sıralar. Sonra da :"...Siz öğretmensiniz, sizin mesleğiniz bu, siz bunun için para almıyor musunuz?.." diye bir de utanmadan zeytinyağı gibi üste çıkan, kedi gibi dört ayağının üzerine düşenler vardır. Her ne kadar ben öğretmen olmasam da, yıllardır okullarda ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde memur olarak görev yaptım. Çok iyi bilirim.
    Selam ve saygılarımla.
    Ne diyelim, Cenab-ı Allah size önce sabır, tahammül gücü ve ayrıca güç kuvvet versin. Öğretmenlerin bunlara çok ihtiyacı var. Keşke hediye yerine böyle şeyleri öğretmenlere verebilmenin bir yolu olsaydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Recep Bey bu diyalogların büyük bir çoğunluğu tarafımdan yaşanmıştır.
      Çocuklarımın sevgisidir beni ayakta tutan.
      Hele de yarım gün çalışıyorsunuz, tatiliniz çok demiyorlar mı ölür müsün , öldürür müsün?
      Buraya yazdıklarım küçük bir kısım ben ve diğer arkadaşlarım daha ne saçmalıklara maruz bırakılıyoruz.
      Artık hunim nerde benim diyecek hale grldim .
      Mutsuz depresif biri oldum çıktım.
      Bizim camiamızdan olduğunuzu bilmiyordum. Siz de bizzat bu saçmalıkları görmüşsünüzdür.
      Güzel dileklerimiz için yürekten bir amin diyorum
      Sevgiyle

      Sil
  8. Öğretmenim öğretmenler günün kutlu olsun canım benim Rabbim sizlere kolaylıklar ve sabirlar versin inşallah ❤😘 sevgiler 💐💐💐💐💐😊

    YanıtlaSil
  9. Öğretmenler gününüz kutlu olsun. Daha nice yetiştireceğiniz öğrencileriniz olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim canım 😍😍❤️❤️

      Sil
  10. Öğretmenler gününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  11. Öğretmenler gününüz kutlu olsun

    YanıtlaSil
  12. 😊😊😊
    Öğretmenler gününüz kutlu olsun

    YanıtlaSil
  13. Allah kolaylıklar versin. Her gün uğraşmak zor bu tarz insanlarla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanımız kendini geliştirmedikçe, daha da çok uğraştıracaktır bizi.

      Sil
  14. Canım öncelikle günün kutlu olsun. Her ne kadar dışarıdan çok kolay gibi görünse de, biz evde bir çocukla baş edemezken, siz günde kaç tanesiyle başa çıkıyorsunuz. Allah yardımcınız olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim şekercim.
      Valka 30 çocuk da olsa ben yine işimi keyifle yaparım. Asıl başetmek zorunda kaldığımız her geçen gün daha da tehlikeleşen velilerimiz var

      Sil
  15. Öğretmenler gününüz kutlu olsun..
    Bir gün değil her gün kıymetinin bilinmesi dileğimle..
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  16. O kadar güzel ayrıntıları yakalamışsın ki zevkle ve bazen de gülümseyerek okudum :) Yine de kutlu olsun öğretmenler günün şeker :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsi abartısız yaşadıklarım. Daha unuttuklarım da var.
      çok teşekkür ederim :))

      Sil
  17. Başımızın tacı öğretmenlerimiz.. Hak ettikleri değeri görmeleri dileğiyle..
    Öğretmenler gününüz kutlu olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh çok teşekkür ederim sevgili uğurum 😘😘

      Sil
  18. Dünyanın en kutsal mesleklerinden biri öğretmenlik. Layıkıyla yapmaya çalışanlar için daha da büyük bir sorumluluk şüphesiz. Motovasyonunuzun en az çocuklar kadar velilerden de de gelmesi dileklerimle geçmiş öğretmenler gününüzü kutlarım. Ayrıca blogumda yaptığınız ziyaret için de çok teşekkür ederim . Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle 😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim siz de hooşgeldiniz hoşluklar getirdiniz
      Sevgiyle

      Sil
  19. Süper bir yazı olmuş elinize ve kaleminize sağlık. Benim blogumda da öğretmenlik mesleği ile ilgili yazılar var. Onlara da bir göz atmanızı ve değerli yorumlarınızı beklerim.
    Teşekkürler.https://fatihpinarca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz. Beğenmenize sevindim.
      En kısa zamanda geleceğim

      Sil
  20. Gerçekten de öğretmenler hep bu tuhaf cümleleri duymak zorunda kalıyorlar. Teşekkürler güzel paylaşımınız için.

    YanıtlaSil
  21. her meslke gibi sizin mesleğinizin de hem güzellikleri hem zorlukları var...Allah güzelliklerle dolu bir meslek hayatı nasip etsin inşallah her zaman...sevgiyle kalın...ben de beklerim sayfama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim .
      fırsat buldukça sayfanıza uğruyorum zaten

      Sil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. İyiki öğretmensiniz, iyiki öğretmenlerimiz var. Canlarımızı yetiştirirken verdiğiniz emek için çok teşekkürler..

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris