6 Kasım 2018 Salı

Bi çay içseydik


Selam Dostlar
Havalar da diyorum gayet iyi gidiyor. Allah sonumuzu hayretsin. Kasım geldi soğuk yüzü görmedik. Pastırma yazı derler eskiler bu zamana. Ama Soğuk olur da sonra hava bir iki hafta ısınır.
Neyse efendim ,havalar da insanlar da huy değiştirir oldu.
   Geçenler de karşı komşuya uğradım. Komşu teyze seksenlerine merdiven dayamış görmüş geçirmiş birisi. Sohbeti ve yaşadıklarını dinlemekten büyük keyif alıyorum. genellikle kızının yanında olduğu için evine ayda yılda bir gelip kalıyor. geldiğini görünce ben de hemen kapısını çaldım. Kahve çay derken sohbet sohbeti açtı.
Başladı anlatmaya.
Çarşıya çıkmıştım , yoruldum , elimde alış veriş poşetleri oturdum bir banka . Bir zaman sonra yanıma bir bey geldi oturdu. Başladı benimle konuşmaya.
Bak şu karşıda gördüğün dükkanlar benim. Evlerim var , apartmanım var, şuyum var buyum var, param var. Var da var.  Eşim de öldü. Yalnızım .  Baktım siz de yalnız otıruyorsunuz.
Eeee
Sizinle bir çay içelim, lokantada yemek yiyelim, beğendim sizi.
İyi de beyefendi ben sizi tanımam etmem. Ayrıca nerden biliyorsunuz yalnız olduğumu , ya da evlenmek istediğimi.
Bi çay içseydik. Bi yemek yeseydik, beğendim sizi.
Bak kardeşim git başımdan benim böyle bir isteğim yok
Bi çay içseydik. Bi ça....

İnsanlar insancıklar. Beyamca kendini evlendirme programında sandı  zahir. Programlar yayından kaldırılınca , sokaklarda potansiyel eş aramaya başlamışlar.
Ne cesaret şaştım kaldım .





22 yorum:

  1. ay çok hoş, devamlı evlilik programı seyretmekten demiş herhalde böyle oluyor bu işler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma sorma kendini nerede sandıysa artık ?

      Sil
  2. Hikayenin böyle bir sona gelcegini düşünmedim etraf kirik dolu allah beterinden saklasın :)

    YanıtlaSil
  3. Yeni bir davranış şekli değil :)
    Çocuk sayılırdım anaannemle Fındıkzade pazarından dönüyoruz. Parkda oturduk, biraz soluklanalım diye. Yanımıza yaşlı iyi giyimli efendice bir bey oturdu ve bizimkine benzer şeyler anlatıp, direkt olarak evlenme teklif etti :))
    Yıllarca takılıp güldük anaanneme. Ne cazibe! Diye

    Bakın neler hatırladım akşam akşam. Sağolun ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay şekerim ne bileyim, ilk defa duydum ben.
      Amcalardaki cesaret takdire şayan

      Sil
  4. Aklım gelmemişti hiç böyle bir şey :D Başka bir teyze olsa çantayı beyefendinin başına geçirmişti :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe şekercim , olay taşbaşında vuku buluyor ;)

      Sil
  5. Erkek milleti diyeceğim ben buna:)

    YanıtlaSil
  6. Umarım yaşarken can sıkıcıdır, ama biz okuyanları gülümsetti. Amcam umut peşinde. Evlenme programları yararlı mıydı yoksa, en azından zaman da geçirirdi. Yine de sana denk geldiği için şanslı, mazaallah anlayşsız birine denk gelseydi adı sapığa çıkardı. Yine de gülümseten anı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhahhaa iyi ki bana da denk gelmemiş. ne yapacağım belli olmazdı. Yan komşu teyzenin başına gelmiş.

      Sil
    2. Ahahah ben de sen komşu teyzeye anlattın sandım, iyi sabır varmış dedim.

      Sil
    3. Hehehe , teyze ben kaçın kurrasıyım o konuştu ben dinledim demişti 🤣

      Sil
  7. Herkese merhaba, ben aranızda çok yeniyim...sayfamı ziyaret edip takipçim olarak ve yorumlarınızla beni desteklerseniz çok mutlu olurum....herkese kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz. Blog adresinizi yazsaydınız takip edebilirdi.
      bir de iki satır da olsa yazı hakkında yorum yapsaydınız çok şık olurdu.

      Sil
  8. Ahahahah demek ondan evim var, arabam var diye başlamış lafa.
    Ah amcacım ah yaa

    YanıtlaSil
  9. 😂😂😂cok güldüm bu amcaya.

    YanıtlaSil
  10. Evet.. Bu ne cesaret.. Daha nazik bir çay içme teklifinde bulunabilirdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe bilmeden etmeden . Kadın evli de olabilirdi

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris